Lähtöpaino oli 46 kg, painoa tuli 16 kg, sairaalaan jäi 10 kiloa, imetyksen aikana ei paino pudonnut mutta kun lopetin imetyksen painoin 2 kk lopetuksesta 45 kiloa.
Molemmilla kerroilla tuli 17 kiloa, synnärille ei tainnut jäädä kuin maks. 5 kg. Ekalla kerralla laihduin takaisin lähtöpainoon 2 vuodessa, toisella kerralla en ole laihtunut vieläkään lähtöpainoon ja synnytyksestä jo 9 vuotta =)
20kg tuli... :/
Kymppi jäi jo synnärille ja nyt vuosi synnytyksestä olen 8kg kevyempi kuin ennen raskautta. Imetys kesti valitettavasti vain 4kk. Ehkä olisi kilot lähteneet helpommin jos imetys olisi sujunut pidempään.
Kuutisen kiloa kertyi painoa viimeksi, kaikki jäi synnytyssalin pöydälle. Tässä toisessa on jo nyt paukahtanut tuo sama kilomäärä rikki vaikka vasta 19+2 menossa. :O Hirvittää miten iso musta lopulta tulee ja ruokavalio on sama kun ennenkin joskin jätskiä kulunut jo viikkokaupalla paljon.
Ekasta tuli 7 kiloa, tokasta raskaudesta (kaksoset) muistaakseni 10-12 kg. Kaikki jäi synnärille molemmilla kerroilla ja paino meni itse asiassa alle lähtöpainon. Synnytyksien jälkeen kiloja sitten vasta tulikin, kun syöminen oli mitä sattuu ja ruoka maistui.
Pojan syntymäpäivän aamun jälkeen kävinkin vaa'alla vasta vuoden kuluttua , silloin oli vielä 3kg jäljellä, ja osa niistäkin selittyy liialla syömisellä. Mutta nytpä tilanne on -6kg ekan neuvolan painoon, ja lapsi on 1v2kk.
Ekasta 18kg joista synnärille jäi 13kg ja loput lähti vissiin muutamassa viikossa.
Toisesta tuli n.12kg ja 3 viikkoa synnytyksestä olin lähtöpainossa ja pian vähän allekin.
Tosin sitten kun imetys loppui, alkoi kiloja taas tulla..