Gallup: Taaperoiden suosikkilelut (ja ne vähemmän suositut)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joululahjoja miettimässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joululahjoja miettimässä

Vieras
Yritän tässä pähkäillä hiukan alle 2-vuotiaalle lapsukaiselleni joululahjoja. Legoja on jo hommattuna, kun ne ovat kestosuosikki, mutta muuten tuntuu että on runsaudenpulaa enkä osaa päättää. Mitkä ovat olleet teidän taaperoidenne suosikkilelut? Entä ne, joilla ei ole juurikaan sitten leikitty?

Meillä on tosi suosittu reppu, sellanen pinkki pupu-reppu, siellä on kaikki pienen "aarteet" joita kantaa mukanaan :heart: Siis on mukana monesti kauppareissuillakin!! Repussa olevat lelut vaihtuu usein, nyt siellä on pieni kirja, muistipelikortteja ja pari muovista heppaa.

no mä olen ostanut minun 1,v8kk pojalle autoja plaston isot autot on kivoja myös,sitten me ostettiin vähän isommille tarkoitettu kauko-ohjattava auto saa iskä sitten näyttää tuota autoa ja katsoa tilanteen mukaan. meillävaihtelee suosio paljonkinparhaimpia ovat äänekkäät lelut. hyvää joulun odotusta sinulle!!

tyttö reilu 2v on tällä hetkellä "hulluna" poneihin ja hevosiin yleensäkin,samoin muovieläimet on kestosuosikkeja. Leikkii myös jonkin verran keittiöleikkejä kera astioiden ja muoviruokien

Saman ikäinen tyttöni tykkää fisher price little people äänileluista. Erityisesti parkkitalosta.
Nukenrattaat on myös pop, vaikka itse nukkea ei vielä olekaan...

poika on tykänny tosi paljon lasten imurista, sateenvarjorattaista (kulettaa siellä ämpärissä autoja taikka pehmoja:)) Sitten noi Fisher Pricen Little People lelut on olleet tosi hyviä,kestäviä ja sekä mieluisia.

Meidän pojan suosikit on ehdottomasti legot ja kaikenlaiset työkalulelut. Viime jouluna sai lahjaksi Brion leikkihellan ja kattiloita, ja ne ovatkin olleet ihan kestosuosikkeja. Brion junaradalla myös leikitään aina ja siihen saakin seuraavana jouluna taas lisää paloja.

Niin ja muovieläimillä leikkii aina mielellään.

Sen sijaan Little Peoplet seisoo aina hyllyssä eikä ne kiinnosta yhtään, enkä kyllä ihmettele, ne ovat mielestäni aika tylsiä muovihärpäkkeitä..

hmm. meitin 2v tykkää: nämä käytössä päivittäin.
- pikkuautoista kaikissa mahdollisissa muodoissa. jos lähtöisin cars elokuvasta viellä parempi.
- brion puujunarata saa pisteet meiltä myös
- mikki hiiren paloasema ja lentokone päivittäin leikeissä
-duplolegotkin saavat mielenkiintoa usein
-piirustus taulu. sellainen muovinen jossa valkoinen piirtoalusta johon piirretään taulun omalla kynällä tai sellaisiilla "magneeteilla"

nämä käytössä noin kerta viikkoon:
-pikkulegot (isoveljen)
-lautapeli
-palapelit
-kirjat
-puuhapete/pikkutraktori ajoneuvot

Yhteistyössä