gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mankell
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mankell

Aktiivinen jäsen
19.04.2004
5 095
0
36
Luin taas äsken viisasta lastenkasvatuskirjaa, ja tulin siihen tulokseen, että minulla itselläni on heikko impulssikontrolli. Ja kaikki meidän perheen ongelmat sitten johtuvat siitä.

Onko sinulla heikko impulssikontrolli vai kestätkö hyvin odottamista ja vaivannäköä?

(EI tartte sitten ihan hirveän vakavamielisesti suhtautua...:D )

mä olen tosi huono kestämään odottamista ja vaivannäköä... :headwall: kaiken pitää tapahtua hetimullekaikkitännenyt -tyyliin :whistle:

muoks. lapsissa huomannut samaa.... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Täytyy vaan sanoa etten ikinä tule enää lukemaan lastenkasvatuskirjaa.
Kerran luin ja tuntu etten mitään ole tehnyt oikein.

Äh, luit vaan väärän kirjan, pointti on lukea niin monta että löytyy joku samoilla linjoilla oleva :)

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Täytyy vaan sanoa etten ikinä tule enää lukemaan lastenkasvatuskirjaa.
Kerran luin ja tuntu etten mitään ole tehnyt oikein.

Mulla on ihan samat fiilikset nyt. Luin vielä kaksi kirjaa peräkkäin. :D Nuo vanhemmat on jo varman pilattuja, mutta onneksi mulla on vauva, johon voin kohdistaa kaiken uuden tietoni.SIitä tulee varmaan huippuyksilö. :saint: :D

Vai että impulssikontrolli..? :) No jos nyt oikein ymmärrän tämän sanan, niin mulla ei ole kovin heikko. En räjähtele kovasti ja pinnaa löytyy odottamiseen. Sama miehellä. Meillä siis kumpikaan ei nopeasti hiilly emmekä napsahtele lapsillekaan. Mutta ei kai se nyt voi paha olla jos napsahteleekin kunhan muistaa pyytää anteeksi..

Kärsivällisyyteni on kasvanut huimasti.
Olen aina ollut ihan järkyttävän lyhytpinnainen ja "raivokas", temperamenttinen ja kärsimätön.
Temperamenttia löytyy edelleen, mutta pinna on tosiaan kasvanut ja huimasti!

Yhteistyössä