galluppi: mitä laulua laulaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkariikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

henkariikka

Jäsen
29.12.2006
172
0
16
eli siis mitä laulua laulaisit, jos olisit yksin esim. kotona ja tietäisit ettei kukaan kuuntele ja saisit laulaa ja huutaa oikein tunteella. kovaa ja korkealta :D

mun varmaan
bonnie tyler: total eclipse of the heart

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan samoja kuin muutenkin kun perhe on kotona. Aika vähän tulee laulettua. liian vähän. en oikein muista sanoja mistään.

mä oon taas siitä outo otus, että muistan aivan älyttömän hyvin laulun sanat. ihan englannin kielisetki, vaikka ei ois monta kertaa kuullu. mun mielestä on ihana oikein tunteella laulaa, vaikka se ei kaunista kuultavaa varmaan ole :D

Useimmiten taitaa olla listalla CMX:ää, Nimetön on aika hyvä huutaa... B) Kultanaamio on myös listan kärjessä. Mutta ei mua kyllä perheen läsnäolo haittaa, jos vaan hereillä ovat, äänellään se variskin laulaa. :whistle:

Mä laulan aina, jos radiosta tulee sellainen biisi, jonka osaan. Eniten laulan yksin autolla ajaessani: kovaa ja sitten liikennevaloissa pitää muistaa pitää suu supussa. Joskus luin, että Kotikadun Teemu ( Ville Keskilä ) harrastaa myös autossa lauleskelua.

Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:
Mä laulan aina, jos radiosta tulee sellainen biisi, jonka osaan. Eniten laulan yksin autolla ajaessani: kovaa ja sitten liikennevaloissa pitää muistaa pitää suu supussa. Joskus luin, että Kotikadun Teemu ( Ville Keskilä ) harrastaa myös autossa lauleskelua.

meinasin unohtaa koko autossa laulamisen, on varmaan moni vastaantulija kattonu huulu pyöriänä että mitähän tuo huutaa :D

Metallican unforgiven 2:sta tulee välillä hoilattua yksin ollessa.
Sillon pitää oikein asettua selällee lattilalle...

Yleesä en kyllä välitä oonko yksin vai en, laulua riittää :laugh:

Minä piinaan läheisiäni aika usein laulullani, repertuaari on hyvin laaja, joskin mitään biisiä en muista kokonaan. Laulan sellaisia ärsyttäviä pikkupätkiä.

Vanhoissa suomalaisissa kansanlauluissakin on yllättävän paljon poweria :xmas: B) Mies ei tosin syty mun herkälle -taivas on sininen ja valkoinen -esitykselleni.
Sitä ja joitakin muita lauleskelenkin sitten enempi itsekseni.

Mä hoilotan ihan koko ajan, omilla nuoteilla ja omilla sanoilla. Samalla, ku teen jotain, niin keksin kaikkia aivan typeriä lauluja. Joululaulut kans pyörii päässä ja niitä lauleskelen usein :ashamed:

Yhteistyössä