Galluppi raskausarvista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Evetsu:
Mulle tuli ekassa, koko mahaan navasta alas asti, kahdella viimesellä viikolla. Ja ne oli niin karseat, että niist ois haluttu kandeille ottaa diakuvia. :'(

Sitte ku satutaan naamat vastakkain johonki ni verrataan kyllä, että kummalla pahemmat! ;) Mä en nimittäin usko, että enää tän järkympiä onkaan...

Jep. 16 vuotta on onneks tehneet sen, että enää niitten takia en oikeesti itke, niin ku silloin alkuun aina ku mahaani katoin.

itkeekö joku OIKEASTI raskausarpien takia??? eikai nyt niiden vuoksi itkeä tarvi hyvät äidit sentään!!

Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Mulle tuli ekassa, koko mahaan navasta alas asti, kahdella viimesellä viikolla. Ja ne oli niin karseat, että niist ois haluttu kandeille ottaa diakuvia. :'(

Sitte ku satutaan naamat vastakkain johonki ni verrataan kyllä, että kummalla pahemmat! ;) Mä en nimittäin usko, että enää tän järkympiä onkaan...

Jep. 16 vuotta on onneks tehneet sen, että enää niitten takia en oikeesti itke, niin ku silloin alkuun aina ku mahaani katoin.

itkeekö joku OIKEASTI raskausarpien takia??? eikai nyt niiden vuoksi itkeä tarvi hyvät äidit sentään!!

Voihan sitä tietty tostakin asiaa tehdä, mutta kyllä siinä vaan itku tuli, kun kattoi vattaansa, mikä oli ku perunakuokalla raastettu sinisen punasen liilan sävyissä. Enää on vaan kuokalla raastettu. Ja vaikka se ei äitiyden onnea vähentänyt, niin ei ollut nättiä katottavaa.

No en mä nyt kyllä ihan itkemään näitten takia oo joutunu... Mä aattelin sen niin, että onnex tuli ihana ja kaunis vauva, eikä se loukannu itteään mitenkää raskauden tai synnytyksen aikana. Ennemmin minä kuin tyttö! Jos saa kysyä ni oliko sun vauva iso? Mä oon ite 154cm/48kg ja vauva oli 3730g/52cm...eli aika iso ku vertaa muhun...

Mulle tuli mahaan aivan kauheet, siis tulipunaset liekit ja niitä on paljon. Tuli ihan viimisen 3 viikon aikana. Nyt ne onneks on jo tosi vaaleita, vaikkei synnytyksestä oo kun puol vuotta =)

Mulla alkoi tulemaan siinä viikolla 20 ja paljon niitä tulikin. Tuo kuokalla vedetty kuvaa hyvin.... Tosin mua ei arvet haittaa, äitilläni oli samanlaiset joten osasin varautua. Jos mun arvet jotain haittaa niin katsokoon muualle! (Luonnollisesti uimarannalla käytän uimapukua kuitenkin...) :whistle:

Tuli reisiin vähän ja rintoihin. Huomasin ne vasta raskauden jälkeen. Rinnoissa ne näkyi enemmän imetyksen loputtua, vaikka kyllä tunsin ja arvasin niiden olemassaolon.

Yhteistyössä