Geishapallot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika tunnottomia pinppejä teillä jos ette kuulia tunne sisällänne. Eihän ne nyt it´sellään ulos valu varmaan kellään ja se treenaus on sitä kun niitä puristellaan lantiopohjanlihaksilla.
Toki jos sellaisia lihaksia ei ole ollenkaan niin voi se puristelukin olla aika heikkoa.

Palloja on eri kokoa ja eri painoa. Jos kuulat pysyvät sisällä helposti, kannattaa ostaa haastavammat kuulat, eli pienemmät ja painavammat. Isommat ja kevyemmät on tarkoitettu niille, joilla lihasvoimat ovat heikommat.

Juuri näin. Mikäli geishakuulilla ei osaa treenata niin vika vain ja ainostaan käyttäjässä.
Varmaankin niin.
Mutta en mä ainakaan siitä pienempiä viittis ostaa mitä mulla oli (eikä taideta pienempiä kyllä myydäkkään), painavammat vois tietty olla.

Sit jos tarkoitus taas on vaan puristella niitä palloja niin mikä idea siinä muka on? Kyllä mä noita lihaksia voin puristella ilman pallojakin, en nää mitä lisähyötyä ne pallot tois?

Varmaankin niin.
Mutta en mä ainakaan siitä pienempiä viittis ostaa mitä mulla oli (eikä taideta pienempiä kyllä myydäkkään), painavammat vois tietty olla.

Sit jos tarkoitus taas on vaan puristella niitä palloja niin mikä idea siinä muka on? Kyllä mä noita lihaksia voin puristella ilman pallojakin, en nää mitä lisähyötyä ne pallot tois?

Ai mikä idea siinä on? No kuules, niiden pallojen avulla saat tuntuman lihaksiisi (mikäli sinulla sellaisia edes on).
Jos ei mene vieläkään jakeluun niin kuvitteleppa että teet käsilihastreeniä ilman käsipainoa ja painoin kanssa. Kumpi tuntuu järkevämmältä?
Koska voithan sä niitä käsilihaksiakin puristella ilman painojakin, mutta onko se järkevää?

Ai mikä idea siinä on? No kuules, niiden pallojen avulla saat tuntuman lihaksiisi (mikäli sinulla sellaisia edes on).
Jos ei mene vieläkään jakeluun niin kuvitteleppa että teet käsilihastreeniä ilman käsipainoa ja painoin kanssa. Kumpi tuntuu järkevämmältä?
Koska voithan sä niitä käsilihaksiakin puristella ilman painojakin, mutta onko se järkevää?
:ROFLMAO: no eipä taida noilla palloilla olla samaa vaikutusta ku käsipainoilla, se että pillussa on pari palloa ei mitenkään tehosta harjottelua. Mutta voithan sä niin kuvitella jos se helpottaa sun oloa. Sit ois eri asia jos joutuis koko ajan pitää lihaksia jännityksis että ne pallot pysyys sisällä. Ehkä isommilla joustavilla palloilla ois puntteihin verrattavia vaikutuksia kun puristelis sitä palloa kasaan eli ois vastusta. Mutta mä puhuin noista pienistä kovista palloista...

:ROFLMAO: no eipä taida noilla palloilla olla samaa vaikutusta ku käsipainoilla, se että pillussa on pari palloa ei mitenkään tehosta harjottelua. Mutta voithan sä niin kuvitella jos se helpottaa sun oloa. Sit ois eri asia jos joutuis koko ajan pitää lihaksia jännityksis että ne pallot pysyys sisällä. Ehkä isommilla joustavilla palloilla ois puntteihin verrattavia vaikutuksia kun puristelis sitä palloa kasaan eli ois vastusta. Mutta mä puhuin noista pienistä kovista palloista...

Ai mun oloa? Kyseessä on japanilaisten geishojen satoja vuosia vanha keksintö. Geishojen elämäntehtävähän oli miehen seksuaalinen miellyttäminen, joten he saattavat tietää pilluasioista enemmän kuin sinä, kuten kymmenet tuhannet seksuaaliterapeutit, gynekologit ja kätilöt.
Toki sinulla saattaa olla rakastelulihakset niin timmit ettet moisia harjoituskuulia tarvitse ja siinä tapauksessa ihmettelen miksi olet sellaiset hankkinut.

Googlailin vähän aiheesta ja kaikissa löytämissäni ohjeissa sanotaan että harjoitellaan pitämällä kuulia sisällä.

Noille isommille geishapalloille löytyi kyllä muunkinlaisia harjoitusohjeita.

Löysinpä myös tämmöisen:
"Harjoituskuulia isommat vaginapallot on tarkoitettu ensisijaisesti mielihyvän tuottamiseen ja naisen seksuaaliseen kiihotukseen, mutta niitä voi käyttää myös lantionpohjan lihasten harjoitteluun. Vaginapallojen syntyhistoria johtaa Japaniin. Siellä arvostetut ammattimaiset miestenviihdyttäjät, geishat, pitivät itsensä “oikeassa vireessä” luusta tai metallista tehdyillä palloilla asiakkaiden välisinä aikoina."

Ton mukaan geishat ei siis palloja käyttänyt lihasharjoitteluun.

Mutta joo, ilmeisesti mun lihakset sit on timmit mutta ainahan vois parantaa.

Yhteistyössä