Geishapallot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on noin sentin paksuiset ruostumattomasta teräksestä olevat "pallit". Jostakin S/M kaupasta sain kylkiäisenä. Ja nuo minulle olleet todella suuri apu palautumiseen kaksosten jälkeen. Synnytyksen jälkeen oli pitkään virtsankarkailua ja alkuun tuntui ettei pallotkaan auta. Mutta ilmeisesti minulla oli koko ajan liian suuret ja kevyet kun näillä alkoi huomata selvän vaikutuksen jo kuukauden kuluttua, vaikka synnytyksestä onkin jo vuosi. Ja siinä missä luulin osaavani tuon sisäänvedon ja ulostyönnön niin näillä teräksisillä sain purra hammasta ettei livahda karkuun. Mutta sekin alkoi aika nopeasti sujumaan. Mutta tuloksien eteen pitää tehdä myös töitä. Ja minä otin tavoitteeksi päivittäin ja en ole katunut. Mies on vihjaillut jotain tapahtuneen ja kehunut, vaikka ei palloista tiedäkään. Ja minä pystyn hallitsemaan paremmin ratsailla ja orgasmit on muuttuneet huomattavasti voimakkaammiksi. Kohta kaksi kuukautta takana ja en meinannut luopua kuulista. Ja helppo pitää puhtaana. Kolahtaa vain ikävästi jos karkaa lattialle. Ja valahtaa lahkeeseen todella helposti jos keskittyminen herpaantuu. Ja siis ihan kotiaskareiden ohessa näitä puristelen. Ja eivät ole jääneet sisään vaikka ei mitään narua ole. Joskus olleet yönkin yli ja aamulla kyllä ylösnoustessa löytyvät hyvin nopeasti :)
Hi hiiii. Se olisikin hupaisaa kun puntista putoaisi pari teräskuulaa kesken kauppareissun.

"Jostakin S/M kaupasta"

Uuu, tällaisessa kaupassa minäkin haluaisin päästä käymään. Nuo tavalliset seksikaupat ovat vähän vaaleanpunaisia..
Ehkä ostaja tarkoitti sanoilla "jostain S/M kaupasta" kaupantekoa tilanteena eikä kauppaa fyysisesti.
Eli kun tekee kaupat S/M välineistä niin voi sanoa "jostain S/M kaupasta saatu kaupanpäälle."
Eihän geishakuulut mutenkaan ole varsinaisesti S/M kamaa.

Mulla oli juurikin tuollaiset smartballsit. Hyvin tyytyväinen olen niihin ollut, puolen vuoden aktiivisella käytöllä tulokset olivat huomattavia ja nyt käytän satunnaisemmin parina päivänä viikossa.

Yhteistyössä