Geishapallot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Googlailin vähän aiheesta ja kaikissa löytämissäni ohjeissa sanotaan että harjoitellaan pitämällä kuulia sisällä.

Noille isommille geishapalloille löytyi kyllä muunkinlaisia harjoitusohjeita.

Löysinpä myös tämmöisen:
"Harjoituskuulia isommat vaginapallot on tarkoitettu ensisijaisesti mielihyvän tuottamiseen ja naisen seksuaaliseen kiihotukseen, mutta niitä voi käyttää myös lantionpohjan lihasten harjoitteluun. Vaginapallojen syntyhistoria johtaa Japaniin. Siellä arvostetut ammattimaiset miestenviihdyttäjät, geishat, pitivät itsensä “oikeassa vireessä” luusta tai metallista tehdyillä palloilla asiakkaiden välisinä aikoina."

Ton mukaan geishat ei siis palloja käyttänyt lihasharjoitteluun.

Mutta joo, ilmeisesti mun lihakset sit on timmit mutta ainahan vois parantaa.

Vai että oikein googlailit. Tottakai ne kuulat pitää olla sun sisällä koska muuten niitä on aika hankala puristella lantiopohjan lihaksilla.

Mitä sä kuvittelet tuon "vireen" tarkoittavan? Löysää pilluako?

Sun lihakset voi olla timmit, mutta pää on aika löyhä.

Vai että oikein googlailit. Tottakai ne kuulat pitää olla sun sisällä koska muuten niitä on aika hankala puristella lantiopohjan lihaksilla.

Mitä sä kuvittelet tuon "vireen" tarkoittavan? Löysää pilluako?

Sun lihakset voi olla timmit, mutta pää on aika löyhä.
No mitähän se vire ny mahtais tarkoittaa :rolleyes:.
Ja siis noitten ohjeitten mukaan kuulat pidetään sisällä jännittämällä lihaksia, mikäli kuulat pysyy sisällä ilman jännitysta vaihdetaan pienempiin ja painavampiin. Ja jos ei saa kuulia pidettyä sisällä vaihdetaan isompiin ja kevyempiin. Missään ohjeessa ei puhuttu kuulien puristelusta. Tokihan lihasten puristelu kehittää lihaksia mutta ei ne pari pientä kuulaa sielä välis paljo vaikuta. Paitsi sit jos niiden sisällä pitämiseksi joutuu koko ajan jännittää lihaksia.

Ja joo, jos en jotain tiedä niin aika usein googlaan. Jos sattuu huvittaa.

Minulla on noita teräskuulia. Ja minä kyllä käsitin pakkauksen ohjeesta että niitä pitäisi kävellessä pystyä pitämään sisällä, päästää laskeutumaan alaspäin, puristamalla pysäyttää ja oppia vetämään sisään päin ja työntämään ulospäin. Makuultaan tuo ulospäin työntäminen ja sisäänveto ei ole temppu eikä mikään. Sen oppii nopeasti, mutta siihen ainakin minä tarvitsin totaalisen rauhan ympärille että sai keskittyä.

Nuo painavat kuulat on sitten siitä petolliset että niitä kun jumppailet illan niin jos joku väittää ettei pillua voi saada kramppiin ja seuraavaksi päiväksi kipeäksi niin noilla se kyllä taatusti onnistuu. Ja liukkaria kannattaa laittaa samaan tilaukseen. Ainakin minulla kuivuu paikat kun ei tuo kovin kiihottavaa ole. Sillä välttää seuraavan päivän hiertymät jos narullinen versio. Irtokuulilla liukkaria ei silleen tarvitse. Sillä saa kyllä todellakin haastetta siihen että saa ne pysymään sisällä.

Ja noilla kun aikansa vehtaa niin jos ei alkuun ole tuntumaa niin vajaassa vuodessa ite opin ne kyllä tuntemaan todella selvästi. Ja kun ei tuota vakikumppania ole niin voin sanoa mieskin tuntui tuon ajan jälkeen todella erilaiselta. Ei nyt mikään erityinen "oi että" tuntuma mutta mukava oli huomata että tunsi jotain muutakin kuin paineen ja avuttoman räpellyksen.

Hiukan samoja kokemuksia kuin edellisellä kirjoittajalla paitsi että itse olin sujut pallojen kanssa ihan viikossa parissa ja treeni sujui ongelmitta.
Tietysti aina liukuvoide on hyvästä kun vaginaan jotain työntää, mikäli ei muuten ole märkänä.
Itseäni kyllä kiihotti pallojen käyttö.

Minulla on noin sentin paksuiset ruostumattomasta teräksestä olevat "pallit". Jostakin S/M kaupasta sain kylkiäisenä. Ja nuo minulle olleet todella suuri apu palautumiseen kaksosten jälkeen. Synnytyksen jälkeen oli pitkään virtsankarkailua ja alkuun tuntui ettei pallotkaan auta. Mutta ilmeisesti minulla oli koko ajan liian suuret ja kevyet kun näillä alkoi huomata selvän vaikutuksen jo kuukauden kuluttua, vaikka synnytyksestä onkin jo vuosi. Ja siinä missä luulin osaavani tuon sisäänvedon ja ulostyönnön niin näillä teräksisillä sain purra hammasta ettei livahda karkuun. Mutta sekin alkoi aika nopeasti sujumaan. Mutta tuloksien eteen pitää tehdä myös töitä. Ja minä otin tavoitteeksi päivittäin ja en ole katunut. Mies on vihjaillut jotain tapahtuneen ja kehunut, vaikka ei palloista tiedäkään. Ja minä pystyn hallitsemaan paremmin ratsailla ja orgasmit on muuttuneet huomattavasti voimakkaammiksi. Kohta kaksi kuukautta takana ja en meinannut luopua kuulista. Ja helppo pitää puhtaana. Kolahtaa vain ikävästi jos karkaa lattialle. Ja valahtaa lahkeeseen todella helposti jos keskittyminen herpaantuu. Ja siis ihan kotiaskareiden ohessa näitä puristelen. Ja eivät ole jääneet sisään vaikka ei mitään narua ole. Joskus olleet yönkin yli ja aamulla kyllä ylösnoustessa löytyvät hyvin nopeasti :)

Minulla on noin sentin paksuiset ruostumattomasta teräksestä olevat "pallit". Jostakin S/M kaupasta sain kylkiäisenä. Ja nuo minulle olleet todella suuri apu palautumiseen kaksosten jälkeen. Synnytyksen jälkeen oli pitkään virtsankarkailua ja alkuun tuntui ettei pallotkaan auta. Mutta ilmeisesti minulla oli koko ajan liian suuret ja kevyet kun näillä alkoi huomata selvän vaikutuksen jo kuukauden kuluttua, vaikka synnytyksestä onkin jo vuosi. Ja siinä missä luulin osaavani tuon sisäänvedon ja ulostyönnön niin näillä teräksisillä sain purra hammasta ettei livahda karkuun. Mutta sekin alkoi aika nopeasti sujumaan. Mutta tuloksien eteen pitää tehdä myös töitä. Ja minä otin tavoitteeksi päivittäin ja en ole katunut. Mies on vihjaillut jotain tapahtuneen ja kehunut, vaikka ei palloista tiedäkään. Ja minä pystyn hallitsemaan paremmin ratsailla ja orgasmit on muuttuneet huomattavasti voimakkaammiksi. Kohta kaksi kuukautta takana ja en meinannut luopua kuulista. Ja helppo pitää puhtaana. Kolahtaa vain ikävästi jos karkaa lattialle. Ja valahtaa lahkeeseen todella helposti jos keskittyminen herpaantuu. Ja siis ihan kotiaskareiden ohessa näitä puristelen. Ja eivät ole jääneet sisään vaikka ei mitään narua ole. Joskus olleet yönkin yli ja aamulla kyllä ylösnoustessa löytyvät hyvin nopeasti :)
Kiitos. Mielenkiintoista tarinaa ja tietoa.

Yhteistyössä