Gold Wingille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aikuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä tyydytystä tuli näin poikamiehelle vähän liikaakin yhdellä kertaa. Se vaan tuli noin virtuaalisesti. Ei mitenkään aitoa. Sen verran tuo mielikuvitus vielä toimii. Olis muuten ihan totettamiskelpoinen juttu. Ja saihan se tarina muitakin liikkeelle ja varsinkin sinulle uusia faneja...

Sulla on varmasti nyt kovia kiireitä, kun pitää vastailla useammalle. Minun pitää lähteä klo 14 Ouluun pikku matkalle, joten ei tarvitse ihmetellä, jos ei sitte kuulu mitään. Millainen sinun viikonlopusta on tulossa??? Millaista työaikaa teet ?? Minulla on virkamies aikataulu; Klo 9 mennessä töihin ja 15.15 saa lähteä pois. Silloin tällöin sattuu sitten jotain muutoksia, kuten tänään. Olen kotona varmaan vasta klo 23.00 !

Se ei varmaankaan ole kiva tunne. Oliko sulla vaikeaa istua paikallasi, kun kirjoittelimme matkastamme? Kastuiko helposti? Mulla kalu koko ajan puolikovana! Arvaa tekikö mieli vetää se esiin ja tyhjentää pussit !!!

En oo työpisteessäni yksin ! Työkaverit katsoivat jo muutenkin minua ja ihmettelivät mitä kirjoittelin. Sama tällä hetkellä. Paikalla 2 työkaveria ja vilkuilevat koko ajan mitä teen ! Sinua ja pilluasi ajatellessa alkaa seisoon muukin ku silmät !!!

Oot kyllä aika pakkaus. Sun pyllys näkyy varmasti kivasti, varsinki ku stringit vielä jalassa. No kiva, että joku uskaltaa antaa mieskollegoille katsottavaa. Miten naiset siihen suhtautuu ???

Minun ajatukseni kulkee sitä rataa, että jos ei viellä ole naista nähnyt niin on korkea aika .Onhan minulla vaatteet kuitenkin päällä.Naisten katseista en välitä, sitäpaitsi onhan täällä paremman näköisiäkin naisia kuin minä.

Kauneus on katsojan silmässä !!! Vähän vaatetta onkin paljon kiihottavampi kuin täysin alasti. Jää jotain arvailujen ja mielikuvituksen varaan ! Onko sulla kokemusta naisista ja onko mielessä kokeilla joskus ???

Tuosta olen samaa mieltä, pieni vaatetus paras.... Joskus kauan sitten nuorempana likkakaverin kanssa hyväiltiin toisiamme. Kuten aiemmin kerroin olen tyydyttänyt itseäni naiskaverini kanssa hänen nähden ja päinvastoin.

Varmasti yleinen fantasia, mutta onko ne tarkoitettu toteutumaan ? Mitä sitten ? Jotenkin itsestäni tuntuu hyvältä vaan unelmoida; uskaltaisinko oikeasti toteuttaa niitä ? No olis kuitenki kiva, jos joku edes ehdottaisi !!!