Gold Wingille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aikuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lady 38:
En saattanut uskoa että tuo valtava .. mahtuisi minuun. Laukesin jo alussa kun se hieroi klitoristani.... nyt ainuastaan keskityn siihen että se tekee sisälläni edetakaista liikettä. Olen tajunnan rajamailla, kunnes hän kiihdyttää liikettään ja tajuan kohta saavani spermansa sisääni . Tulet lähelleni ja hyväilet minua samalla selästä ja rinnoista , lasket toisen kätesi edssäni alavatsani päälle ja tunnet miten sisälläni tuon miehen kalu tuntuu..... Samassa häneltä tulee , siihen keskittyneenä' hän työntyy yhä syvemmälle tunnen miten sen pää puskee kohdunsuulle, tormäten siihen, kipu valtava , mutta samalla tunnen miten sperma ryöpsäys tulee kohtuasni vasten. Lysähdän hänen päälleen , kalu viellä sisälläni . Vaivun horrokseen nautinnosta.
Nostat minut pois hänen päältään , ja sovitte että viette minut hyttiin. Hän pukee uima housunsa päälleen ja sinä vedät sortsisi jalkaasi , minulle autatte hameen päälle. Minun jalkani ei enään kanna joten hän voimakkaampana nostaa minut syliinsä ja kantaa minut , sinä kävelet vierellä. En huomaa siinä että kaikki näkyy kun olen sylissä.
VAU!!!! Lady 38 tätä olen odottanut kiitos siitä.
Mutta rupeshan tekeen todella mieli,harmi olen yksin.

Kannatte minut sänkyyn ja hän asettaa minut siihen. Samalla riisutte minut ja käännyn vatsalleni nukkumaan onnellisena. Onneksi kaverisi on lähtenyt diskoon. Sinua huvittaa kun näet miten alapääni valtavan turvonnut ja aukko vielläkin auki suuresta kalusta johtuen. Hiljaa hänen spermansa valuu ulos , mutta ette pyyhi niitä pois.

Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:
En saattanut uskoa että tuo valtava .. mahtuisi minuun. Laukesin jo alussa kun se hieroi klitoristani.... nyt ainuastaan keskityn siihen että se tekee sisälläni edetakaista liikettä. Olen tajunnan rajamailla, kunnes hän kiihdyttää liikettään ja tajuan kohta saavani spermansa sisääni . Tulet lähelleni ja hyväilet minua samalla selästä ja rinnoista , lasket toisen kätesi edssäni alavatsani päälle ja tunnet miten sisälläni tuon miehen kalu tuntuu..... Samassa häneltä tulee , siihen keskittyneenä' hän työntyy yhä syvemmälle tunnen miten sen pää puskee kohdunsuulle, tormäten siihen, kipu valtava , mutta samalla tunnen miten sperma ryöpsäys tulee kohtuasni vasten. Lysähdän hänen päälleen , kalu viellä sisälläni . Vaivun horrokseen nautinnosta.
Nostat minut pois hänen päältään , ja sovitte että viette minut hyttiin. Hän pukee uima housunsa päälleen ja sinä vedät sortsisi jalkaasi , minulle autatte hameen päälle. Minun jalkani ei enään kanna joten hän voimakkaampana nostaa minut syliinsä ja kantaa minut , sinä kävelet vierellä. En huomaa siinä että kaikki näkyy kun olen sylissä.
Et avannut linjaa??

Avaa111

Alkuperäinen kirjoittaja Lady:
Avaa111
mikä toi linjan avaus on?

Tumma mies lausuu saunalla kiitoksensa ja kehuu pillusi tiukkuutta. Olen ylpeä, että minulla on tuollainen ihana nainen. Palaa saunasta hyttiimme ja makaat vieläkin samassa asennossa vuoteella. Näky on todella kiihottava, kun spermaa valuva pillusi on kuin suu auki odottava linnunpoikanen, joka haluaa ruokaa. En malta olla irti sinusta, joten tulen taaksesi ja upotan kieleni sisääsi ja nuolen pillusi spermoista...

En edes kuule tuloasi , olen niin loppuun naitu. Näky varmasti rietas, pöllönpäsä näkyy , valuvana harmaata spermaa. Tulet viereeni ja kielelläsi maistelet minun naitua arkaa pilluani. Sitä on haaravälissä , reisissä , . Näet hameeni lattialla se aivan rytyssä siinäki valunut helmoihin. Vieressä haara-aukko pikkarini kaverisi repinyt ne joten olen tosi huolimattomissa asusteissa liikkeellä , kunaikanaan menen pois täältä.

Huomaan, että nyt on aika jättää sinut rauhaan. Pillusi on todella aran näköinen, mutta matkan tarkoitus on ainakin tullut täytetyksi. Sinä olet saanut sitä mitä lupasin, kunnon kyytiä pillullesi ja tällä kertaa useampia kaluja koko reiän täydeltä. Itse olen myös tyytyväinen ja hyvilläni onnistuneesta reissusta ja pidetystä lupauksesta sinulle. Kotona voimme jatkaa sitten tätä reissua muistellen...

No eipä ole ollut yhtään rauhallista iltaa tämän kirjoittelun alettua. Olet koko ajan kuvitelmissani ja illalla varmasti käsi taas käy !!!! Toivottavasti tämä lisäsi edes vähän sinun kiinnostustasi minua kohtaan. Odottelen sitten vaan tässä kutsua tapaamiseen vaikka kahvin merkeissä. Minulla on jo tosi kova halu sinun näkemiseen, mutta tyydyn sinun tahtoosi. Toivottavasti olet kertonut sille kaverillesi myös meidän tarinoinneista. Mitä se ukkomies oli yhtä innoissaan, kuten minä. Tekikö hyvän työn ???

Kerroin sinusta ja kirjoittelustamme. Uskon että tapaamisemme onnistuu lähitulevaisuudessa. Joimme kahvia aluksi ja sen jälkeen menin makuuhuoneeseen otin tekokalun lämmikkeeksi.... Hän tuli makkarin ovelle ja sanoi nyt tiedän miksi niin kova tarve tavata. Pyysin , anelin häntä riisutumaan. Kun hän oli alasti niin näin että ei seisonut kunnolla viellä ja otin kalun pois sisältäni , mennäkseni auttamaan .... Hän sanoi käyvänsä ensin vessassa , olin niin malttamaton että menin perässä. Kiihoittava näky kun yritti pissata eikä meinannut tulla mitään.

Eteni...? No aikansa siinä seisoskeltuaan alkoi tulla. Minä kiimoissani puristelin häntä kankuista. Päästettyään tietysti erektio laski ja hän veti esinahkansa kokonaan terskan päälle, muka osoittaakseen minulle että en saa.. Tämä tyttö ei siitä häkeltynyt , vaan istuin pytylle ja otin lepotilassa olevan kalkun suuhuni , pyöritellen kielenkärjellä terskan aukolla. Kunnes oli juhlakunnossa.

Ei siirryimme kyllä sängylle. Yleensä vaadin ehdotonta puhtautta , mutta eilen otin suuhun vaikkei ollut huuhdellut sitä. Menimme tosiaan sänkyyn ja siellä hän tuli rintojeni päälle istumaan ja alkoi työnnellä suuhuni uudelleen. Sanoin annajotain sisääni heti , mutta hän kääntyi 69:n ja otti sängyltä tekokalun , työnsi sensisääni samalla kielellä hyväillen klitoristani , itse otin suuhun , kunnes hän laukesi . Itse laukesi lähes heti myös, hän sormella samalla hyväili välilihaani .
Kerro sinä minulle hieman minkälainen mies olet sieltä? Missä yleensä tyydytät itsesi`?

Minä olen kyllä aivan väärä ihminen sanomaan millainen olen sieltä, koska ei ole vertauspohjaa. Itse olen ihan tyytyväinen oman kaluni kokoon ja sen toimivuuteen. Pituutta en tiedä, mutta sen tiedän, että se on eri kokoinen riippuen kiihottuneisuudestani ja myös kumppanista. Jos nainen ei osallistu toimintaan mitenkään vaan odottaa minun tekevän kaiken, voi olla, että seisokkia on hankala saada ollenkaan. Kivekset aika suuret ja roikkuvat, eivät riipu ! Yleensä, kun menen nukkumaan, alan kuvittelemaan seksiä esim. sinun kanssasi ja mitä tekisin sinulle. Se riittää kaluni kovettumiseen ja sitten runkkaan spermat vatsalleni. Joskus mikä tahansa paikka käy: wc, auto, kesämökki, ! Aina, kun on vaara, että joku näkee, se lisää myös kiihkoa !!! Miten sinä ???

Minulla pimpan yläpuolella pieni karvatupsu, muuten olen posliini . En ole enään mikään pikkutyttö , minulla sisepi häpyhuuli hieman roikkuu uloimpien välistä. Minä myös tyydytän tavallisesti nukkumaan mennessäni, olen silloin yleensä vatsallani. Töissä olen vain muutaman kerran tyydyttänyt , mutta autossa monastikkin. En välttämättä halua tulla yllätetyksi, mutta ei se toki haittaakkaan, esim likkakaverin kanssa laivamatkalla kävi niin että hänellä oli mies vierellä ja he tietysti naivat , en malttanut olla erossa itsestäni ja kaveri huomasi. Samoin siellä siskoni luona hyväilin itseäni vaikka he saattoivat nähdä. Sellainen lievä itseni paljastelu lisää kiihkoani...

Kuvittelin sinut aika hyvin, koska olet huolehtinut itsestäsi muutenkin. Olet kyllä sellainen pakkaus, jonka seurassa ei varmasti tule aika pitkäksi. Valitettavasti minun täytyy nyt lopettaa, koska työaika päättyy. Olet varmasti tänäkin iltana märkien unelmien kohde ja kivekseni ovat tyhjät taas aamulla. Kiitos siitä ja toivottavasti sinulle jäi myös jotain kutinaa jalkojen väliin...