Gold Wingille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aikuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaverini lähtee ja poreammeeseen tulee nyt tilaa. Tumma mies kysyy voiko hän liittyä seuraamme. Katson sinua, mutta et sano mitään, joten oletan sen olevan ihan se ja sama. Tumma siirtyy sinun toiselle puolelle. Olet nyt kahden miehen välissä. Huomaan miehen mielenkiinnon vain yltyvän sinua kohtaan. Haluan nähdä kuinka kovat halut sinulla on tumman miehen kalua, joten sanon hakevani meille lisää juotavaa. Jätän teidät kahden...

Jäämme kahden hänen kanssaan , yllättäin hän ottaa minua kädestä kiinni ja vie sen uimahousujensa päälle. Tunnen siellä erektiossa olevan kalun , tunne kaksijakoinen, oikeastaan en halua mutta uteliasissu kuitenkin ajaa eteenpäin. Alan hyväilemään housujen päältä sitä ja siitä innostunena se nousee aivan pystyyn, jolloin terska paljastuu housun kauluksesta.
Tulet takaisain altaalle ja näet miten istumme vierekkäin miehen terska esillä. Istut toiselle puolelleni ja nostat toisen jalkani reitesi päälle...

Huomaan sinun kiimasi tuota isoa patukkaa kohtaan, joten siirrän kätesi hieromaan tuota terskaa. Itse siirrän uimahousujasi hieman sivuun, jotta tumma mies näkee ihanan pillusi. Sipaisen pilluasi sormellani ja huomaan sen jo turvonneen jälleen uuteen koitokseen. Liukkaat nesteet sekoittuvat nyt porealtaan veteen ja tumma mieskin haluaa koittaa sitä. Otat miehen suuren tumman kalun kokonaan ulos uimahousuista ja saat sen hierottavaksi kokonaan. Toinen kätesi siirtyy puristelemaan hänen kiveksiään...

En pysty hillitsemään himojani , kun laitat käteni hänen terskalleen, kuin unessa paljastan koko komeuden uimahousuista. Sinulla on pitkä mutta hänellä vielläkin pidempi se... Olet paljastanut minun pilluni bikinien alaosan lahkesta, hän huomaa miten turvonnut ja punoittava se on... Kysyn sinulta saanko tyydyttää tämän...?

Saunaan mentävä , muuten joku voi nähdä.
Nousen ylös altaasta enkä huomaa että olet siirtänyt bikinien lahjetta joten häpyhuuleni näkyvät suoraan edessänne. Korjaan siveämmän näköiseksi kun poistun altaalta. Te nousette perässä , en katso taakseni muttaarvaan tällä kaverilla olevan vaikeuksia peitellä ...
Tulemme pukuhuoneeseen ja kampaan peilin edessä hiuksiani , sinä istut penkille....

Tumma mies livahtaa perässämme saunaan ja heittää heti uimahousunsa pois. Miehen katse on liimautunut ihanaan pyllyysi ja huomaan sinun katselevan häntä peilin kautta. Nousen ylös ja tulen taaksesi. Suutelen niskaasi ja lasken uimapukusi olkaimet. Paljastan ihanat rintasi ja tumma mies tulee viereemme. Hän tuntuu olevan tosi kiimassa ja alkaa imemään toista rintaasi. Lasken uimapukusi kokonaan pois...

Uimapukuni potoaa lattialle , katson ihaillen hänen vartaloaan ja puolijäykkää kalua joka pitkänä ja paksuna roikkuu viellä reittä vasten.... Altaalla jo olin huomaavinani että hänen kalunsa on ympärileiukattu , nyt näen sen kunnolla , sanon sinulle en varmaan pysty ottamaan tuota halkoa sisääni.....

Käännän katseeni hänen käsiinsä ja huomaan miten pitkät sormet hänellä onkaan , hymyilen juuri noin sanotaankin että sormien pituudesta tietää sen pituuden..... Katson sinua , tarkoitatko että haluat nautiskella kun tuo ottaa minut?? Minua hieman peloittaa tilanne , koska en tiedä miten raju tuollainen iso mies voi olla....

Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:
Tiedän.
Ei ole kuivaa naista eteen tullut,mutta useita tosi märkiä ja ne ovat todella ihania.

Märkyys toki , riippuu myös hormooni kierron ajankohdasta... Vaikkakin kyllä teillä miehilläkin se valuttaa kun kiima pahimmillaan....

Niin tekee kiima tippa on tosi herkästi kalun päässä ainakin minulla.
Aika montakertaa on ollut tippa kun sinun juttujasi olen lukenut kiitos niistä.

Kiva kuulla , myönnän nauttivani kun näin anonyyminä voin fantasioida. Illalla monasti , pakko helpoittaa, kun päivällä ajatellut miten etenisin....

Myönnetään , joskus tosi vaikeaa pitään sormensa kurissa..... Tuosta miehen kiimatipoista viellä, tunteeko mies kun valuttaa liukasteitaan , entinen mieheni väitti ettei tunnista sitä ainoastaan jäljet näkyivät ja virtsalla käydessä huomasi . Sen liukasteen tehtävänä on tietysti helpottaa esinahan liukumista terskan päältä.

Olen vieressäsi ja huomaan kiimasi. Työnnän sormeni pilluusi ja koetan sen kosteutta. Olet tosi märkä, mutta minuakin vähän pelottaa tuo iso mela. Lupasin kuitenkin sinulle seksimatkan, joten sievästi etenemällä se varmaan onnistuu. Otat kalun käteesi ja se paisuu entisestään. Yritän saada sinut rentoutumaan ja antautumaan leikkiin...

Otan epäröiden kalun käteeni sormeni on terskan ympärillä ja hitaasti liikutan kohti vartta.... Sormesi sisälläni tekevät hyvää mutta pilluni on kovin arka jo, märkyyttäni litisen , omista nesteistäni sekä spermoista.

Kyllä minä tunnen ihan selvästi kun rupee tippa tuleen,mulla yleensä siinä vaiheessa myös kalu nytkähtelee.
Entä tunnetko itse?

En tunne sitä kun valun , muta sen kylläkin kun reidet tai housut kastuneet. Rakastelun jälkeen sitävastoin kyllä tunnen kun sperma valuu ulos, sitä saattaa jatkua viellä seuraavana aamupäivänäkin..... Välillä tosi inhoittavaa , pakko käydä pesulla...