Gold Wingille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aikuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihailen näkymää, kun kaikki ihanat paikkasi näkyvät läpi hameestasi. Pyllysi on todella houkuttelevan näköinen ja odotan vain pääsyä saunaan. Yhtäkkiä kannelle tulee nuorten poikien joukko, joka huomaa heti sinut. Itse istun vähän kauempana ja kuuntelen heidän viheltelyjään ja härskejä kehuja pyllystäsi...

Huomenta
Jalat harallaanauringossa saattaa näkyä turvonneet häpyhuuleni hieman hameen kankaan läpi. En huomaa että olet jäänyt taaemmas....Olen hieman vaivautuneena , koska valun aina välillä spermoja ..

Viereesi istuutuu tummaihoinen erittäin pitkä mies ja alatta juttelemaan englanniksi, kerrot olevasi menossa saunaan tutun porukan kanssa. Samalla katselet miten nuoret pojat kuolaavat näkemäänsä.

Nuorten poikien joukko piirittää sinut ja huomaan, että he käyvät aika kuumina sinua kohtaan. Joku näyttää puristavan sinua pyllystäsi ja ilmeesi muuttuu jo pelokkaaksi. Nousen ylös tuoliltani ja kutsun sinut luokseni. Poikajoukko jää katselemaan ihmeissään ja kateellisena, kun juokset kaulaani. Ihosi on kananlihalla pikku pelosta, mutta nyt on kaikki hyvin. Tilanne oli myös hieman kiihottanut sinua, koska hankaat pilluasi säärtäni vasten ja pyydät meitä jo saunaan...

Kysyn eikö sinne saunaan jo pääsekkin, lähdemme kävelemään saunan suuntaan ja samassa kaverisi tulee vastaan naisystävänsä kanssa . Huomaan että kävellessämme juttelet yhä tämän tumman miehen kanssa.
Saavuttuamme saunaan , kaverisi ja hänen ystävättärensä riisuutuvat saman tien , te juttelette yhä ovella joka auki tämä mies katsoo häpeilemättä kun tajuaa että riisuudumme vaikka ovi auki...

Huomaan, miten mies tuijottaa häpeilemättä sinua, mutta olen vaan ylpeä sinusta. Valitettavasti joudun sanomaan tummalle miehelle näkemiin tässä vaiheessa, koska kaverini ja hänen ystävättärensä ovat myös saunassa. He eivät varmasti pitäisi lisävieraasta tällä hetkellä. Tulen saunaan ja huomaan lievää pettymystä kasvoillasi...

Kuulen kun laitat oven kiinni ja alan riisumaan itseäni , nostan helmoista mekon pois päältäni , muutahan minulla ei olekkaan päällä. Menen pesuhuoneeseen ja suihkutan itsen huuhtelen haaravälini koska se niin limainen...Kun olen menossa saunaan näen lasioven läpi miten kaverisi nainen pyllypystyssä ottaa kaveriltasi suuhun lauteilla. Jään kunnioittavasti katselemaan toimitusta ulkopuolelle.

Tulen pesuhuoneeseen ja ihmettelen mikset ole löylyssä, mutta huomaan myös syyn. Vedän sinut mukaani suihkuun, koska haluan hieroa sinua vähän. Suihkuttelen sinua ja itseäni ja huomaan saavani sinuun vähän eloa. Laitan suihkusta hierovan säädön päälle ja suuntaan sen kohti pilluasi. Värähdät ja yrität muka pakoon, mutta vesisuihku tekee kuitenkin sen verran hyvää, ettet halua, että lopetan. Suutelemme kiihkeästi...

Sanon ole varovainen koska pilluni on kovin arkana. Vesi tekee kuitenkin hyvää....Kysyn sinulta miltä näkymät näyttää , koska saunan oven takana keikkuu paljas naisen pylly hänen tehdessään hyvää kaverillesi?

Näky saunalta on kyllä hyvä, mutta vieressäni oleva nainen kerää tällä hetkellä kaikki pisteeni. Sammutan suihkun ja polvistun eteesi nuolemaan herkkää pilluasi ja saat suoran näkymän saunaan. Kiemurtelet imiessäni klitorista, joka paisuu suureksi ja kovaksi. Yritän olla hellä. Kiiltävät nesteet valuvat pillustasi ja haluat jo sinne jotain muuta...

Olen uudelleen kiimassa, sanon sinulle rakas anna jo minulle ihanaa kaluasi.
Nouset ylös ja kalusi on jo puolijäykkänä, kysyn missä asennossa haluat minut ? Kaverisi katsoo saunasta samalla kun saa suuhoitoa meitä, otan kalustasi kiinni ja alan hyväilemään sitä.
Lupasit minulle seksilomamatkan kun lähdimme matkalle ja toteutat sitä kaikin keinoin. Nautin tilanteesta kun olemme kaikki alastomina ja nautiskelemme ..... Olenhan saanut maistaa jo teitä molempi...

Olen aina pitänyt takaapäin asennosta, koska silloin pääsee syvälle toiseen. Kerron sen sinulle ja käännytkin seinää vasten jalat ihanasti harallaan. Työnnän jo kovenneen kaluni pilluusi, joka ottaa sen vastaan liukkaana. Saunassa vaihdetaan myös asentoa. Kaverini ottaa naisensa syliinsä ja molemmat katselevat meidän touhua. Sinä käännät päätäsi taaksepäin ja näet kuinka kaverini kalu menee naisen pilluun. He eivät häpeile yhtään ja saunasta kuuluu molempien ääntelyt selvästi. Työntelen pilluusi syvälle ja orgasmi alkaa lähestyä molempia. Pyydät kovempaa ja lisää...

Olen seisaallani nojaten saunanpenkkiin, ja saat mentyä tosi syvälle samalla kalusi varsi osuu ihanasti klitorikseeni. Näen miten hänen kalunsa työntyy pilluun ja taas ulos samalla kourien rintoja. Olen herkkänä monista orgasmeista ja vaadin anna jo minulle uusi laukeaminen . Näen miten he kumpuikin katsovat meitä naidessaan ilmeisesti nauttien näkemästään.... Samassa tunnen miten orgasmi alkaa huudahdan ääneen ja värisen tyydytyksestä , työnnän yhä enemmän takapuoltani kohti sinua,

Vauhtini kiihtyy ja puristan pakaroistasi tiukemmin ja kaluni uppoaa pilluusi kertakerran jälkeen. En kestä tätä enää, vaan ruiskutan spermani pillusi syvyyksiin ja tunnen kuinka jalkani meinaavat pettää. Vetäisen itseni äkkiä pois sinusta, etten kaatuisi ja pyörähdän saunanpenkille istumaan. Sinä vapiset vielä ja sperma valuu reisiäsi pitkin lattialle. Saunasta kuuluu samanlaisia ääniä kuin meiltä...

hiilikulli runkkaa saunan eteisessä oikein ryminällä, vaan ujona poikana ei uskalla valkoisen herran seuraan naiskentelemaan valkoisen herran naista. Sehän tapahtuu vain salaa ja valkoisen herran ollessa poisssa

Teit hyvää , oli ihanaa saada taas spermasi sisääni rakas. Polvistun eteesi ja otan kalusi huulteni väliin ja alan nuolla sitä, tunnen samalla miten se kutistuu kivasti suussani.
Myös saunassa ovat laukaiseet toisensa.....Tulevat myös pesuhuoneeseen, kasvot punaisina kuten meilläkin. Vapautan kalusi suustani kun tulevat viereemme, sanon kaverisi naiselle kyllä oman kalu kuitenkin paras , mutta ihanaa oli saada lainaksi....
Kaverisi ehdoittaa menisimmekö altaille hetkeksi .... sinä menet tilaamaan uimapuvut meille, me muut jäämme odottamaan pukuhuoneeseen, sauna emäntä tuo ne ja katsoo hämillään kun olemme kaikki mitään häpeilemättä pukuhuoneessa.

Puemme uimapuvut päällemme ja siirrymme altaille. Tilaamme siiderit ja siirrymme porealtaaseen. Samassa huomaan, että tumma kaveri on uimassa altaalla ja tunnistaa meidät. Sinä olet huomannut myös saman. Tumma mies nousee altaasta ja lähtee tulemaan meitä kohti. Hänen suuri kalunsa näkyy selvästi uimahousuissa ja sinunkin katseesi nauliutuu siihen. Huomaan miten poskesi alkavat hehkua. Ilmeisesti toiveissasi on tuon suuren kalun näkeminen ja kokeminen...

Huomaan myös hänet ja katson hänen kiintää vartaloaan . Olemme porealtaalla ja hän tulee editsemme viereesi istumaan, hänen pieni lantionsa hetken aiuvan edessäni.... näen miten kalu lepää tiukoissa uimahousuissa. Juttelette uudelleen ja samalla kätesi hyväilee reittäni , siirrän sitä pois ettei tulisi mitään väärin ymmärrystä , mutta jatkat kuitenkin . Sanon sinulle suomeksi että se mies seuraa mitä teet...

Tumma kertoo olevansa yksin matkalla ja katsevansa suomalaisia naisia pelkästään seksiseuraksi. Hän kertoo huomanneensa sinun ihanan vartalon ja kysyy ovatko kaikki yhtä rohkeita eivätkä käytä alusvaatteita. Ymmärrät hänen puheensa ja näytät vieläkin enemmän hämmentyneeltä. Käteni liukuu lähemmäs jalkojesi väliä. Huomaan kuinka tumma mies tuijottaa suoraan pilluusi ja hänen kalunsa kovenee uimahousussa...

Kysyn sinulta mitä tuo tarkoitti , mistä hän tietää minun alusvaatteistani??
Sanon sinulle että "älä" , mutta hyväilet hiljaa kuitenkin, en katso miehen etumusta , olen keskittynyt nautiskelemaan lämpimästä vedestä.. Kaverisi käy sanomassa että he lähtevät hyttiin , koska ovat väsyneitä...