GSM SUOMI kusettaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KoleaQ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niinpä joo näyttäis mykistyvän. Kiva vaan, ollu hyvä liittymä, mistä hitosta sitä pierasee nyt äkkiseltään toisen liittymän... Onneks on tietysti keksitty noi prepaid-liittymät mut silti. Kiva ilmoitella tässä vielä ennen pääsiäistä. :headwall: Ja mä kun luulin kerrankin valitsevani hyvän liittymän.

Alkuperäinen kirjoittaja Kilppis:
Niinpä joo näyttäis mykistyvän. Kiva vaan, ollu hyvä liittymä, mistä hitosta sitä pierasee nyt äkkiseltään toisen liittymän... Onneks on tietysti keksitty noi prepaid-liittymät mut silti. Kiva ilmoitella tässä vielä ennen pääsiäistä. :headwall: Ja mä kun luulin kerrankin valitsevani hyvän liittymän.

Mulla ihan sama! sapettaa nii paljon !!!!!

Lukaisinpa koko ketjun ihan piruuttani ku ei tule uni silmään..

ELI, joku korjatkoon jos tajusin väärin:

GSM-Suomen 16.90e:n paketti sisältää 500min puhetta, noh "minimi veloitus yksi minuutti"

Eiko tämä yksinkertaisesti tarkoita sitä, että voin soittaa 500kpl puheluita, eikä sillä ole mitään väliä kestääkö jokainen puhelu 1sek vai 59sek?? soitan siis esim naapurilleni n. 15 kertaa/päivä että: "tuu tupakille!" niin sinne meni se paketti.. sitten siihen lisätään vielä päälle kuukauden aikana puhutut muut puhelut jossa on se joku sentti hinta..

Vielä yks juttu selvyyden vuoksi: jos olen soittanut vaikka "100min", todellisuus on 100-6000sek? "520min", todellisuus: 520-31200sek, eikö?

Oli nyt ihan pakko päästä kasaamaan maalaisjärjellä yhteenveto tai edes yksi vaihto ehto soppaa sekottamaan :D

katoin ton gsm suomen sivun.. mikäli olen nyt sen mukaan selittänyt, että asiakaspalvelykin nielisi tuon, silloinhan VÄHINTÄÄNKIN tuolla sivulla on virhe:
- Puhelut kotimaassa veloitetaan per alkava minuutti. Myös puhepaketin minuuttimäärän ylittävät puhelut veloitetaan per alkava minuutti.

YLITTÄVÄT, eli puhepakettiin kuuluvien (500min) pitäisi kulua jetsulleen sekunnilleen?? eli kaksi 30sek puhelua on yhtäkuin yksi kulutettu minuutti, eikä kaksi kulutettua minuuttia.

ja taas tarkennuksena: jos puhut yhden 500min mittaisen puhelun, tulee minuutin hinnaksi tällöin se heidän mainostamansa 3.38snt per minuutti.. ja nyt ainakin itellä sapettais tässä vaiheessa jo tuo yhdenmainoslauseen harhaanjohtavuus!

ja tuolla tavalla parhaimmillaan minuutti hinnaksi tulee 202.8 senttiä eli pari euroa minuutti :D

vai päättelinköhän sittenkin jotain väärin, eihän tuo voi olla edes järkeenkäypää

Joo,täyttä kusetusta!!Mä otin aikoinani sen paketin,jossa sai puhelimen mukaan 1?:lla. No valitsin tottakai parhaimman,ainakin omasta mielestäi. Liittymä tuli,mutta puhelinta ei kuulunut. Noh,2vkoa liittymän tulon jälkeen soitin asiakaspalveluun,ja he pahoittelivat,kun valitsemani puhelin oli loppunut,eivät siis olleet viitsineet ilmoittaa minulle!Ehdoissa luki,että jos asiakkaan haluama puhelinmalli on loppu,he laittavat tilalle samanlaisen,tai paremman,noh yllättäen minun oli pakko valita joku puhelin jäljellä olevista,eli paljon huonommista. Valitsin sitten näistä valinnoista parhaimman,ja aikoivat viikon sisällä postittaa puhelimen. Meni taas 2vkoa,eikä puhelinta kuulunut,soiti taas aspaan,ja sai taas vastauksen,että puhelimet ovat loppuneet(eikä tästäkään taas ilmoitettu mitään!!),että minkä näistä valitsen tilalle(jäljellä oli sillä hetkellä enään jotain ihan huonoja vanhoja malleja)molemmilla kerroilla mainitsin,että teillähän lukee sopimuksessa,että jos asiakkaan haluama puhelin on loppu laitatte tilalle samanlaisen tai paremman. Tähän sain molemmilla kerroilla vastauksen tyyliin,että etkö sä i*iootti ymmärrä,että ne puhelimet on LOPPU!!....siinä sitten sanoin,että pitäkää paskanne. Haluan lopettaa liittymäni. Se olikin ainoa,mikä näillä passasi.

Yhteistyössä