H*****ti mulla menee hermo tuohon ukkoon nyt!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja ehdotus:
Oletko nähnyt mediassa homppeleita, joilla on tip-top koti ja stailaavat sitä, pinkkejä paitoja ja lässyttävä ääni? Oletko sokea?

oon kyllä nähny sillä siisti mis on tommosia "tosimiehiä" ku sinä. noloa että vieraat tädit ja homot tulee sulle opettaa miten siivotaan omat kuset pois vessanlattiasta. on siinä ylpeydenaihe. :laugh:

Homoja vastaan minulla ei ole mitään, mutta ärsyttäviä ovat juuri homppelit, jotka ovat naisellisempia kuin nainen.

Tässä ketjussa on tullut ilmi, että naiset kuvittelevat miehen ajattelevan naisen tavoin ja tajuavan puolesta sanasta tasan tarkaan, missä järjestyksessä, miten ja milloin on siivottava.

No jospa sullekin löytyisi samanlainen kakkapylly niin voitte yhdessä rämpiä roskan keskellä yli elämäntaipaleen! Suloista.

Miehen on ajateltava aivoillaan tärkeitä asioita ja siksi siivoaminen ei ole niin innostavaa. Ymmärrän kyllä naisten ja homppelien siivousinnon.

Alkuperäinen kirjoittaja tupuna21:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo nyt:
Mies on mies, eikä mikään piika! Sitä paitsi se on naisen hommaa pitää koti siistinä!

ja mikä siitä tekee naisen homman???!!! eletään vuotta 2009 otappa huomioon! jos molemmat sotkee, molemmat siivoaa, that's it!

Eihän miehesi ole somali? Somaleille on alentavaa jos mies joutuu siivoamaan. Mieluummin he lepäilevät ja pureksivat khattia.

Oletko nähnyt mediassa homppeleita, joilla on tip-top koti ja stailaavat sitä, pinkkejä paitoja ja lässyttävä ääni? Oletko sokea?

oon kyllä nähny sillä siisti mis on tommosia "tosimiehiä" ku sinä. noloa että vieraat tädit ja homot tulee sulle opettaa miten siivotaan omat kuset pois vessanlattiasta. on siinä ylpeydenaihe. :laugh:

Homoja vastaan minulla ei ole mitään, mutta ärsyttäviä ovat juuri homppelit, jotka ovat naisellisempia kuin nainen.

Tässä ketjussa on tullut ilmi, että naiset kuvittelevat miehen ajattelevan naisen tavoin ja tajuavan puolesta sanasta tasan tarkaan, missä järjestyksessä, miten ja milloin on siivottava.

No jospa sullekin löytyisi samanlainen kakkapylly niin voitte yhdessä rämpiä roskan keskellä yli elämäntaipaleen! Suloista.

Miehen on ajateltava aivoillaan tärkeitä asioita ja siksi siivoaminen ei ole niin innostavaa. Ymmärrän kyllä naisten ja homppelien siivousinnon.

No tulihan se sieltä, ei innostavaa...Säälittävä osaamattomuuden selittelysi siis johti samaan kuin mitä AP:n ukko harrastaa. Kun ei huvita niin leikitään ettei osata :D

Tuntuu sinun aivoilla ajattelusi päätarkoitus pohtia miten vältyttäisiin kaikelta mikä ei huvita ja kaadettaisiin hommat muitten niskaan.

No elä sinä kakan keskellä aivan vapaasti, onneksi minun ei tarvitse koska mieheni viitsii siivota siinä missä minäkin.

Voi luoja noita sun selityksiä. Meinaat ettei niillä naisella ole kanssa tärkeitä asioita joita haluaisivat ehtiä ajattelemaan (ja todennäköisemmin jopa hoitamaan toisin kuin tuollaiset laiskat miehet)? Kerro meillekin mitä niin tärkeää ajateltavaa sinulla on niin ehkä voimme unohtaa tuon typerän vastauksesi.

Minusta kenenkään ei pidä tehdä asioita jotka ei huvita. Eikä varsinkaan jos joku "määrää" kuten vaikka vaimo. Eihän töissäkään ole pakko käydä jos ei huvita niin miksi vaikka astianpesukone pitäisi täyttää/tyhjentää jos ei huvita? Tehköön se jota asia häiritsee, kuten vaikka likaiset ikkunat.

Jaa jaa, tärkeitä asioita? NHL:ää ja Formuloita?
Kyllä minua innostaa pitää talomme ja autotallini tip top. Mitä järkeä muuten on palaveerata arkkitehdin kanssa talon yksityiskohdista ja sitten elää kaatopaikalla?
Teen osittain ruumiillista työtä ja työmaallani on muutama ilmeisesti todella tärkeitä asioita pohdiskeleva hyypiö, joiden perustuoksu on vanha viina ja hiki. Varmasti todella kiireisiä miehiä ajatustensa pauloissa?

Älä viitti. Se on sun mies, ei kotitalousihme.

Kyllä se sotku pysyy. Nauti miehesi seurasta. Käytte vähän vaakamamboilemassa ja sitten iloisin mielin juhliin. Siivoatte huomenna yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Minusta kenenkään ei pidä tehdä asioita jotka ei huvita. Eikä varsinkaan jos joku "määrää" kuten vaikka vaimo. Eihän töissäkään ole pakko käydä jos ei huvita niin miksi vaikka astianpesukone pitäisi täyttää/tyhjentää jos ei huvita? Tehköön se jota asia häiritsee, kuten vaikka likaiset ikkunat.

Minua ei huvittaisi maksaa veroja. Kenen puoleen kääntyisin?

Alkuperäinen kirjoittaja mies myös:

No verot ja kuoleminen on pakko vaikka ei huvittaisikaan. Paitsi jos ei ole tuloja niin ei tarvitse maksaa verojakaan. Mutta kuolla täytyy.

Jos pikkuhetkisen vaivaat aivojasi, huomaat kehäpäätelmässä pikku ongelman.

No verot ja kuoleminen on pakko vaikka ei huvittaisikaan. Paitsi jos ei ole tuloja niin ei tarvitse maksaa verojakaan. Mutta kuolla täytyy.

Minua ei huvittaisi herätä ja vahtia lapsia...no ei ole pakko...miestäkään ei huvita, tulee lastensuojelu ja hakee ne pois...No jääpähän aikaa tehdä asioita mitkä huvittavat, juodaan vähän viinaa ja harrastetaan vaakamamboa, lisää lapsia...tai no, ei huvita olla raskaana, abortti ja lisää keittoa...hieno elämä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla meni niin hermo et en ees viiti lähtee niihin juhliin ton kanssa. Voisin vetää sitä nekkuun, ottaa niin päähän ja vituttaa kun se pilas tämänkin päivän pelkän siivoamisen takia.

Olisit siivonnut ite, perkele, niin ei tarttis valittaa :attn:

Tee pimeitä hommia.

Samalla saat sossusta rahnaa.

Helppoo=)

Minua ei huvittaisi herätä ja vahtia lapsia...no ei ole pakko...miestäkään ei huvita, tulee lastensuojelu ja hakee ne pois...No jääpähän aikaa tehdä asioita mitkä huvittavat, juodaan vähän viinaa ja harrastetaan vaakamamboa, lisää lapsia...tai no, ei huvita olla raskaana, abortti ja lisää keittoa...hieno elämä :D

Elämä on valintoja täynnä. Ja varmaan se "huvittaminenkin" on aika paljon kiinni noista valinnoista. Kun ei huvita viedä roskapussia niin sitä ei vie. Mutta kun se rupeaa haisemaan omaan nenään niin alkaakin huvittamaan. Noin niin kuin esimeerkkinä. Mutta jos vaikka vaimo sanoo että "vie roskapussi" niin saattaa olla ettei huvitakaan.

Asiaa. =)

Se joka palelee lämmittää talon. :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja monikulttuurinen:
Alkuperäinen kirjoittaja tupuna21:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo nyt:
Mies on mies, eikä mikään piika! Sitä paitsi se on naisen hommaa pitää koti siistinä!

ja mikä siitä tekee naisen homman???!!! eletään vuotta 2009 otappa huomioon! jos molemmat sotkee, molemmat siivoaa, that's it!

Eihän miehesi ole somali? Somaleille on alentavaa jos mies joutuu siivoamaan. Mieluummin he lepäilevät ja pureksivat khattia.

Kannattaisi akkojenkin siirtyä tälle vuosisadalle. Elämme suurten muutosten aikaa ja naisten valta vähenee sitä mukaa kuin Suomi islamisoituu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Asiaa. =)

Se joka palelee lämmittää talon. :attn:

Asiaa :D

Se joka siittää lapset, hoitaa ne :attn:

No mutta mitään freeraidausta en itse ainakaan omalta ukolta katselisi. Jos seitsemänkin vuotta olisi kestänyt sitä että ukko ei osaa tehdä kotona mitään mutta kuitenkin sotkee samassa määrin kuin toisetkin, toteaisin että helpompaa ilman ukkoa.

Rakkauden vuoksi voi joustaa mutta hyväksikäytettävänä oleminen on yksinkertaisesti typerää.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja :
Miehelle on sanottava aivan suoraan, mitä hänen odotetaan tekevän. Eli esim.: imuroi, laita tiskit koneeseen ja pyyhi keittiön tasot.

Kuvitelkaa jos mies sanoisi teille vaikka että: "korjaa auto - käyn sillä aikaa kaupungilla".

Älä nyt viitsi leikkiä tyhmää ja sokeaa. Jos asut yksin, etkö todellakaan tiedä mitä tehdä? Asut paskan keskellä, kun vaimo/äiti ei ole ohjaamassa?

Totta kai sen ajan myötä oppii. Yksin asuessa siivous jää kuitenkin huomattavasti harvemmalle kuin naisen kanssa asuessa. Jos itse toimit kuin nainen, älä odota sitä kuitenkaan muilta miehiltä.

Toimii kuin nainen? Siivotessaan? Eli elät muina miehinä lian ja paskan keskellä? Kalsarit vaihdetaan lauantaina? Tiskit kerran viikossa? Hyi helvetti. Ei nykyaikana tarvitse elää kuin luolamies. Sähköä saa töpselistä ja vettä hanasta. Ja kaupasta vehkeitä siivoukseen.
En oikesti ymmärrä, miten ihmeessä siisteys olisi sukupuolikysymys.

Itselleni riittää, että koti on suht siisti. Ei haittaa, vaikka sukat olisivat tipahtaneet tuolilta lattialle tai jos kirjahyllylle on ehtinyt kerääntyä 0,0000001 mikronin paksuinen pölykerros. Imurointi kerran viikossa riittää.

Onhan se nyt yleisesti tiedossa, että miehen siisteysvaatimukset eivät ole yhtä korkealla kuin naisten. Onhan niitä kaiken maailman homppeleita, mutta näin siis yleisesti ottaen.
Heh, sinua siis vaivaa kaiken muun pahan lisäksi vielä homofobiakin. Ja itsetuntosi on oletettavasti jo isäsi toimesta poljettu maanrakoon ja nyt pelkäätkin leimautumista "homppeliksi" jos erehdyt pitämään kotisi kunnossa. Mukavaa olla turisti omassa elämässään ja vimmatusti pitää junttien sterotypioista kiinni. Että saisi edes hieman kunnioitusta ja sisällä huutava pikkupoika tuntisi, että hyväksyttään miesten joukkoon.

Koti voi olla tip top ihan heterollakin. Kuka viitsii elää paskan keskellä? Eikä paitojen värilläkään ole väliä, kunhan joka päivä laittaa puhtaan ja ehjän päälleen.
Missä ihmeen porukoissa liikut, jos siisti koti = homo? Luulisi elämän olevan kovin ahdasta, jos raamit sille ovat noin ahtaat. Kannattaa tulla pois sieltä hikisen lätkäpukukopin pimeästä tynnyristä ja katsoa maailmaa ilman stereotypialaseja.

Tätä ajatusten vaihtoa oli hauska lukea. :D

Mielestäni te kummatkin olette omalla tavalla oikeassa. Suurin osa miehistä hoitaa kyllä oma-aloitteisesti kotinsa ihan hyvin niin kauan, kun siellä ei ole naista jolle sen vastuun voisi vierittää. Sitten kun muutetaan yhteen naisen kanssa, niin miehellä putoaa usein hanskat tiskiin ja hän heittäytyy täysin avuttomaksi, eli ei osaa tehdä enää mitään kodin eteen ilman erillistä pyyntöä. Kodinhoito ei ole enää hänen vastuullaan, vaan hän vain "auttaa" siinä naista...

kauheita akkoja täällä :laugh:

kyllä mäkin nostasin kytkintä jos mun ukkoni ei tekis mitään kotona. toki sillon ku olin lasten kanssa kotona, niin mä pääasiassa olin se joka siivosi, mutta nyt ku itsekin olen lähtenyt takaisin opiskelemaan niin kyllä meillä tehdään asiat yhdessä, ja jos ei tehtäis niin iso haloo siitä kyllä tulis. en minäkään kenenkään kotiorjana rupeis olemaan..

Yhteistyössä