hääasuja sekä vieraana ollessa että oma puku.. *kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ilkeys ei kaunista:
Alkuperäinen kirjoittaja minusta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ohoh!:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:
Viime kesältä, oma hääpuku:

http://www.aijaa.com/v.php?i=6229314.jpg :)

mitä mustia öljylänttejä sulla puvussas! :o

Katsoin ihan samaa... Kamala!
Ja olen aina ollut sitä mieltä, että on jotenkin säälittävää mennä papin eteen (tai ylipäätään naimisiin) maha pystyssä :snotty: Tulee sellainen mielikuva, että pakko mennä kun lapsikin tulossa, sori.

Heh... Kumpi on pahempi: a) Jonkun mielestä mauton pukeutuminen, joka kuitenkin on kantajansa näköinen b) vai se että ei ole ollenkaan käytöstapoja, vaan voi tosi rumasti ja ilkeästi kommentoida toisten valintoja? Palstalla on paljon näitä b -vaihtoehtoja, ei kasvatus ilmeisesti osunut oikein kohdilleen.

Jokainen saa pukeutua niin kuin haluaa kun vaatteita on! Ja mitä säälittävää on mennä raskaana ollessa naimisiin? Itse menin juuri 7. kuukaudella, eikä olisi todellakaan ollut pakko tai välttämätöntä. Nykyisin suurin osa avopareista/seurustelevista harrastaa seksiä ennen papin aamenta, joten mikä yllätys se nyt kenellekään on jos odottaa lasta? Eikä varmaan kenenkään ole nykypäivänä pakko mennä naimisiin raskauden takia, enpä itse ainakaan osaa kuvitella...

Jep, käy sääliks että näillä huonostikasvatetuilla on itsellään lapsia, jotka nekin varmasti ovat kasvaneet kuin pellossa.

Alkuperäinen kirjoittaja fhhdf:
Alkuperäinen kirjoittaja Ohoh!:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:
Viime kesältä, oma hääpuku:

http://www.aijaa.com/v.php?i=6229314.jpg :)

mitä mustia öljylänttejä sulla puvussas! :o

Katsoin ihan samaa... Kamala!
Ja olen aina ollut sitä mieltä, että on jotenkin säälittävää mennä papin eteen (tai ylipäätään naimisiin) maha pystyssä :snotty: Tulee sellainen mielikuva, että pakko mennä kun lapsikin tulossa, sori.

Heh... Kumpi on pahempi: a) Jonkun mielestä mauton pukeutuminen, joka kuitenkin on kantajansa näköinen b) vai se että ei ole ollenkaan käytöstapoja, vaan voi tosi rumasti ja ilkeästi kommentoida toisten valintoja? Palstalla on paljon näitä b -vaihtoehtoja, ei kasvatus ilmeisesti osunut oikein kohdilleen.

Jokainen saa pukeutua niin kuin haluaa kun vaatteita on! Ja mitä säälittävää on mennä raskaana ollessa naimisiin? Itse menin juuri 7. kuukaudella, eikä olisi todellakaan ollut pakko tai välttämätöntä. Nykyisin suurin osa avopareista/seurustelevista harrastaa seksiä ennen papin aamenta, joten mikä yllätys se nyt kenellekään on jos odottaa lasta? Eikä varmaan kenenkään ole nykypäivänä pakko mennä naimisiin raskauden takia, enpä itse ainakaan osaa kuvitella...

Jep, käy sääliks että näillä huonostikasvatetuilla on itsellään lapsia, jotka nekin varmasti ovat kasvaneet kuin pellossa.

Niinpä! Mutta ehkäpä siksi kaksplus palstalla on tulevaisuus! :)

http://www.onewedding.co.uk/media/products/180/180-mz.jpg

Mulla oli tää, mutta nuo beigen (vai mikä tuo väri nyt oikeesti on) yksityiskohdat oli viininpunaiset :) Olin hieman tuhdimpi morsian ja pukuliikkeen täti yritti sitkeästi tarjota mulle sellaista pukua mistä en tykännyt yhtään. Kuulemma hoikensi niin hienosti.

Kovasti te joudutte valintaanne puolustelemaan o.O
Mulle on aivan sama kuka pukeutuu mitenkin; minun mielestäni vaan on hullunkurisen näköistä mennä naimisiin maha pystyssä, that's it. Pitäisikö se jotenkin erikoisemmin ilmaista? Kuten miten?

Kyllä, minulla on lapsia ja myös heillä on oikeus omaan mielipiteeseen -kuten jokaisella suomalaisella. Ei niistä tarvii koko hernepeltoa nenäänsä vetää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksei voi mennä vihille sitten lapsi on syntynyt? Ai niin, sen jälkeenhän ei voi enää tehdä mitään, ainakaan erityistä :xmas:
Ja raskausaikanahan ei voi tehdä mitään, ainakaan erityistä :xmas:

Tietysti voi. Mutta minun mielestäni se on koomista. Kuten olen jo maininnut: ikään kuin pakko mennä kun on muksukin tulossa. Turha tästä enempää jauhaa B)

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
6232380.t.jpg
[/URL]
Helmaa

*värjätty jälkikäteen*

Oliko tuo valkoinen alkujaan? Kauniisti värjäytyi.

Alkuperäinen kirjoittaja hopsu:

Mulla oli tää, mutta nuo beigen (vai mikä tuo väri nyt oikeesti on) yksityiskohdat oli viininpunaiset :) Olin hieman tuhdimpi morsian ja pukuliikkeen täti yritti sitkeästi tarjota mulle sellaista pukua mistä en tykännyt yhtään. Kuulemma hoikensi niin hienosti.

Näitä oli jokunen vuosi sitten aika paljon, mutta kaunishan se onkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksei voi mennä vihille sitten lapsi on syntynyt? Ai niin, sen jälkeenhän ei voi enää tehdä mitään, ainakaan erityistä :xmas:
Ja raskausaikanahan ei voi tehdä mitään, ainakaan erityistä :xmas:

Tietysti voi. Mutta minun mielestäni se on koomista. Kuten olen jo maininnut: ikään kuin pakko mennä kun on muksukin tulossa. Turha tästä enempää jauhaa B)

Joudun peesaamaan. Jos naimisiin ei mennä raskaana ollessa vauvan takia niin miksi tässäkin ketjussa kerrotaan kuinka "haluttiin mennä ennen kun vauva syntyy, muttei menty lapsen takia".

Eihän kukaan väitä että se LIITTO johtuisi siitä raskaudesta, vaan se AJANKOHDAN VALINTA. Eli moni ajattelee että raskaana naimisiin menevän "pakko" äkkiseltään pykätä häät että kerkiää ennen lapsen tuloa, eikä niin että pari päätti että nyt on oikea aika juhlia meidän häitä.

^ Oikeus omaan mielipiteeseen ei ole sama asia kuin "kasvaa pellossa". Meillä on itse asiassa varmaan tiukempi kuri kuin monella muulla.

Ja sä kuvittelet olevas jotenkin niin helvetin tärkeä ihminen, että jonkun pitäisi ehdottomasti kuulla just sun tärkeä mielipiteesi 'KAMALAA! SÄÄLITTÄVÄÄ' ?

Alkuperäinen kirjoittaja jtjt:
^ Oikeus omaan mielipiteeseen ei ole sama asia kuin "kasvaa pellossa". Meillä on itse asiassa varmaan tiukempi kuri kuin monella muulla.

Ja sä kuvittelet olevas jotenkin niin helvetin tärkeä ihminen, että jonkun pitäisi ehdottomasti kuulla just sun tärkeä mielipiteesi 'KAMALAA! SÄÄLITTÄVÄÄ' ?

Hups, arka aihe näemmä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jtjt:

Hups, arka aihe näemmä ;)

Hups, tiesin että vastaat jotain tuollaista.

makunsa kullakin ja jokainen saa panna päällensä minkä säkin tahtoo, mutta oikeesti saa myös sanoa mielipiteensä ja itse en laittaisi hivenenhullun juhlamekkoa häihin päälleni.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Joudun peesaamaan. Jos naimisiin ei mennä raskaana ollessa vauvan takia niin miksi tässäkin ketjussa kerrotaan kuinka "haluttiin mennä ennen kun vauva syntyy, muttei menty lapsen takia".

Eihän kukaan väitä että se LIITTO johtuisi siitä raskaudesta, vaan se AJANKOHDAN VALINTA. Eli moni ajattelee että raskaana naimisiin menevän "pakko" äkkiseltään pykätä häät että kerkiää ennen lapsen tuloa, eikä niin että pari päätti että nyt on oikea aika juhlia meidän häitä.

No siis eräskin tässä ketjussa oli varannut kirjot ja juhlapaikat jo etukäteen, kun joissain kaupungeissa haluamansa paikan todella joutuu varaamaan yli vuoden aiemmin, jotta saa haluamansa päivän. Siksi on jotenkin outoa ajatella, että sitten vauvan tulon takia pitäisikin perua kaikki ja odottaa hamaan tulevaisuuteen, jotta olisi taas naimakelpoinen. Ja jos raskaana naimisiin meno on säälittävää, niin ei se naimisiin meno samalla logiikalla yhtään vähemmän säälittäväksi muutu vauvan syntymän jälkeenkään. Yhtä lailla pakkonaimiselta se liitto lapsen syntymän jälkeen saattaa ulkopuolisista tuntua; "niittenhän on pakko mennä naimisiin, kun on jo lapsikin syntynyt" jne.

Mä ymmärrän kyllä hyvin niitäkin, jotka haluavat mennä tarkoituksella avioon ns. hätäaikataululla ennen lapsen syntymää, siinä sitten vältytään isyyden tunnustamisilta sun muilta jutuilta lapsen syntymän jälkeen ja jos kerran tarkoitus on elää jatkossakin yhdessä, niin mikä jottei noinkin.

Itselleni kyllä olisi ihan sama, mitä ihmiset tuossa tilanteessamme häistämme tai suhteestamme ajattelisivat. Meidän elämämme ja meidän valintamme. Jos joku haluaa ajatella asiaa vanhakantaisesti, niin siinäpä ajattelisi. Ei se meidän arkeamme hetkauttaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja hopsu:

Näitä oli jokunen vuosi sitten aika paljon, mutta kaunishan se onkin :)

Niin oli joo, vissiin tuli markkinoille just silloin kun itse naimisiin menin vuonna 2004.

Tähän pukuun tykästyin kovasti silloin :)

Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:

No siis eräskin tässä ketjussa oli varannut kirkon ja juhlapaikan jo etukäteen, kun joissain kaupungeissa haluamansa paikan todella joutuu varaamaan yli vuoden aiemmin, jotta saa haluamansa päivän. Siksi on jotenkin outoa ajatella, että sitten vauvan tulon takia pitäisikin perua kaikki ja odottaa hamaan tulevaisuuteen, jotta olisi taas naimakelpoinen. Ja jos raskaana naimisiin meno on säälittävää, niin ei se naimisiin meno samalla logiikalla yhtään vähemmän säälittäväksi muutu vauvan syntymän jälkeenkään. Yhtä lailla pakkonaimiselta se liitto lapsen syntymän jälkeen saattaa ulkopuolisista tuntua; "niittenhän on pakko mennä naimisiin, kun on jo lapsikin syntynyt" jne.

Mä ymmärrän kyllä hyvin niitäkin, jotka haluavat mennä tarkoituksella avioon ns. hätäaikataululla ennen lapsen syntymää, siinä sitten vältytään isyyden tunnustamisilta sun muilta jutuilta lapsen syntymän jälkeen ja jos kerran tarkoitus on elää jatkossakin yhdessä, niin mikä jottei noinkin.

Itselleni kyllä olisi ihan sama, mitä ihmiset tuossa tilanteessamme häistämme tai suhteestamme ajattelisivat. Meidän elämämme ja meidän valintamme. Jos joku haluaa ajatella asiaa vanhakantaisesti, niin siinäpä ajattelisi. Ei se meidän arkeamme hetkauttaisi.

Ymmärtäkää nyt lopettaa tuo jankkaaminen. Luuletteko te että naimisiin meneviä kiinnostaa ajatteletteko te vanhanaikaisesti vai ette?!? Itse en ole naimisissa, minulla on kolme lasta (kyllä kaikki samalle miehelle) ja olisin todella ihmeissäni jos joku tulisi minulle avautumaan siitä ettemme ole naimisissa. Nykyaikana... Vuonna 2010... Olisi sitten edes niin viisas / kohtelias että pitäisi suunsa kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Avopuoliso:
Ymmärtäkää nyt lopettaa tuo jankkaaminen. Luuletteko te että naimisiin meneviä kiinnostaa ajatteletteko te vanhanaikaisesti vai ette?!? Itse en ole naimisissa, minulla on kolme lasta (kyllä kaikki samalle miehelle) ja olisin todella ihmeissäni jos joku tulisi minulle avautumaan siitä ettemme ole naimisissa. Nykyaikana... Vuonna 2010... Olisi sitten edes niin viisas / kohtelias että pitäisi suunsa kiinni.

Nehän on lopettaneet jo kolme tuntia sit jankkaamisen, itse avasit aiheen taas uudestaan. Mutta kuten näet, tällä palstalla ainakin on kohteliaisuus kaukana ja toisten valintoja räävitään täydellä teholla. Mun mielestä ymmärrettävää, että jotkut haluaa puolustautua. Keskustelut tuppaavat rönsyilemään.

Mutta alkuperäiseen aiheeseen. Mä haluaisin laittaa häihin yhen Apartin mekon, mutten voi, kun mä olen liian pitkä niihin myytäviin kokoihin. Oottakaas, etin kuvan.

Yhteistyössä