F
fhhdf
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ilkeys ei kaunista:Alkuperäinen kirjoittaja minusta:Alkuperäinen kirjoittaja Ohoh!:Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:Viime kesältä, oma hääpuku:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6229314.jpg![]()
mitä mustia öljylänttejä sulla puvussas!![]()
Katsoin ihan samaa... Kamala!
Ja olen aina ollut sitä mieltä, että on jotenkin säälittävää mennä papin eteen (tai ylipäätään naimisiin) maha pystyssä :snotty: Tulee sellainen mielikuva, että pakko mennä kun lapsikin tulossa, sori.
Heh... Kumpi on pahempi: a) Jonkun mielestä mauton pukeutuminen, joka kuitenkin on kantajansa näköinen b) vai se että ei ole ollenkaan käytöstapoja, vaan voi tosi rumasti ja ilkeästi kommentoida toisten valintoja? Palstalla on paljon näitä b -vaihtoehtoja, ei kasvatus ilmeisesti osunut oikein kohdilleen.
Jokainen saa pukeutua niin kuin haluaa kun vaatteita on! Ja mitä säälittävää on mennä raskaana ollessa naimisiin? Itse menin juuri 7. kuukaudella, eikä olisi todellakaan ollut pakko tai välttämätöntä. Nykyisin suurin osa avopareista/seurustelevista harrastaa seksiä ennen papin aamenta, joten mikä yllätys se nyt kenellekään on jos odottaa lasta? Eikä varmaan kenenkään ole nykypäivänä pakko mennä naimisiin raskauden takia, enpä itse ainakaan osaa kuvitella...
Jep, käy sääliks että näillä huonostikasvatetuilla on itsellään lapsia, jotka nekin varmasti ovat kasvaneet kuin pellossa.