Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja en nyt paljastu:http://www.aijaa.com/v.php?i=6232730.jpg
tälläinen mulla..sopii vaikka mihin juhliin, toki mulla tässä häämekkona
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi nyt vaan, mutta en käsitä noita halpisrääsyjä MORSIAMELLA TÄRKEIMPÄNÄ PÄIVÄNÄÄN!
Jotain Halensilta tilattua rättiä tai trikooboleroa. Eikö osa osaa pukeutua juhlavasti edes OMIIN häihinsä? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi nyt vaan, mutta en käsitä noita halpisrääsyjä MORSIAMELLA TÄRKEIMPÄNÄ PÄIVÄNÄÄN!
Jotain Halensilta tilattua rättiä tai trikooboleroa. Eikö osa osaa pukeutua juhlavasti edes OMIIN häihinsä? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi nyt vaan, mutta en käsitä noita halpisrääsyjä MORSIAMELLA TÄRKEIMPÄNÄ PÄIVÄNÄÄN!
Ei mulla ollu varaa mihkään prinsessamekkoon |O :snotty:
Mutta ei se silti kyllä trikoota ollu, mutta palstan kriteereillä oli kyllä varmaan kauhea rätti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi nyt vaan, mutta en käsitä noita halpisrääsyjä MORSIAMELLA TÄRKEIMPÄNÄ PÄIVÄNÄÄN!
Mutta ei se silti kyllä trikoota ollu, mutta palstan kriteereillä oli kyllä varmaan kauhea rätti.
Olisiko kannattanut siirtää häitä, ellei edes kunnon juhlamekkoon ollut varaa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rv:Alkuperäinen kirjoittaja en nyt paljastu:http://www.aijaa.com/v.php?i=6232730.jpg
tälläinen mulla..sopii vaikka mihin juhliin, toki mulla tässä häämekkona
mulla on samanlainenmenitkö siis naimisiin tuo päällä oikeasti?
Voisiko olla niin, että naimisiinmenon pointti on jossain muualla kuin kalliissa häämekossa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi nyt vaan, mutta en käsitä noita halpisrääsyjä MORSIAMELLA TÄRKEIMPÄNÄ PÄIVÄNÄÄN!
Olisiko kannattanut siirtää häitä, ellei edes kunnon juhlamekkoon ollut varaa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:Viime kesältä, oma hääpuku:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6229314.jpg![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Madeleine:Ihana! tykkään tosi paljon! =)
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:ohoh, täähän on jatkunut tää ketju..
en jaksa nyt lainailla sen kummemmin noita kommentteja joten vastaan nyt niihin kaikkiin tässä :snotty:
se eka asu on mun mielestä kiva, ja kaaso olin silloin eli myös morsian on sen hyväksynyt...
toka kuva, olin siis herännyt perjantaiaamulla klo 8 ollut yön töissä nukkunut launatai aamulla sen pienen hetken ja kuva on otettu lauantai iltana klo 22-23 eli harvemmin ihminen on kovin hehkeänä ja hyväryhtisenä silloin enää :xmas: ja olin siis edelleen kaaso ja morsian oli hyväksynyt asun![]()
mitä tulee hiusten väriin niin se vaihtelee, sattumalta oli juuri silloin blondit hiukset enkä viitsinyt alkaa niitä värjäilemään.. hiukset ovat ohuet joten siksi en pitkiä hiuksia pidä ja pidennykset eivät ole töissä millään tasolla kätevät joten niitä en siksi laita..
tätikampauksesta en ole samaa mieltä :snotty: kuvat vaan ei kerro koko totuutta
kommentteihin että kyseiset vaatteet eivät sovi mulle, noh, en pidä kukkamekoista taikka jakkupuvuista joten en niitä käytä.. en edes pakon edessä.. ja kun en suuremmin välitä pukeutua siten miten yleensä on hyväksyttyä ja mitä pidetään tiettyyn ikään sopivana..
käytän niitä vaatteita joista itse pidän ja joissa viihdyn![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yksi:Alkuperäinen kirjoittaja una:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Hivenenhullu, tykkäsin sun juhlavaatteista koska ne aivan selkeästi on sun tyyliäisi :flower: Vitsi kun valokuvaajalla on ne parhaimmat kuvat mun hääpuvusta, siinä oli kaksikin jujua mutta ne ei meidän kuvissa niin näy.
kiitos :flower:
meillä kans ne kunnon kuvat on viel kaverilla.. siksi toi on niin pieni ja epätarkka![]()
Oletteko tekin ihan vasta menneet naimisiin? Meillä oli häät helmikuun lopussa =) Vieläkin on kuvat hakematta :ashamed: Tässä mun hääkokonaisuuteni:
sun sulhasellas ei oo päätä!!!!!![]()
![]()
Luultavasti on niin ruma (kuten morsiankin) ettei enää kehtaa sitä näyttää.
kummallekkohan tää oli osoitettu?
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:ohoh, täähän on jatkunut tää ketju..
en jaksa nyt lainailla sen kummemmin noita kommentteja joten vastaan nyt niihin kaikkiin tässä :snotty:
se eka asu on mun mielestä kiva, ja kaaso olin silloin eli myös morsian on sen hyväksynyt...
toka kuva, olin siis herännyt perjantaiaamulla klo 8 ollut yön töissä nukkunut launatai aamulla sen pienen hetken ja kuva on otettu lauantai iltana klo 22-23 eli harvemmin ihminen on kovin hehkeänä ja hyväryhtisenä silloin enää :xmas: ja olin siis edelleen kaaso ja morsian oli hyväksynyt asun![]()
mitä tulee hiusten väriin niin se vaihtelee, sattumalta oli juuri silloin blondit hiukset enkä viitsinyt alkaa niitä värjäilemään.. hiukset ovat ohuet joten siksi en pitkiä hiuksia pidä ja pidennykset eivät ole töissä millään tasolla kätevät joten niitä en siksi laita..
tätikampauksesta en ole samaa mieltä :snotty: kuvat vaan ei kerro koko totuutta
kommentteihin että kyseiset vaatteet eivät sovi mulle, noh, en pidä kukkamekoista taikka jakkupuvuista joten en niitä käytä.. en edes pakon edessä.. ja kun en suuremmin välitä pukeutua siten miten yleensä on hyväksyttyä ja mitä pidetään tiettyyn ikään sopivana..
käytän niitä vaatteita joista itse pidän ja joissa viihdyn![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:tos on mun hääpuku.
ja tällänen oli yksil synttäreil