hääasuja sekä vieraana ollessa että oma puku.. *kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:
tos on mun hääpuku.

ja tällänen oli yksil synttäreil

Siis MIKÄ tuo alempi on???

Johtuuko vaan asennosta, kun näyttää ettei hääpuvun yläosa istu vaan jää pussittamaan?

Hääpuku näyttää juuri siks tuolt kun kävelen eteen päin. ja tuo alempi on mekko jossa takana pidempi helma kun edessä ja housut alla..

ja tuo alempi on mekko jossa takana pidempi helma kun edessä ja housut alla..

Anteeksi, mutta aivan kamalan näköinen. Siis trikoopaidassa hihoissa lärpäkkeet samaa kangasta kuin housut hameen alla? Siis housut hameen alla..?

Miks juhlahousut on piilotettu trikoohameen alle?

Anteeksi, mutta aivan kamalan näköinen. Siis trikoopaidassa hihoissa lärpäkkeet samaa kangasta kuin housut hameen alla? Siis housut hameen alla..?

hyvinhän tunnet kankaat.. mut ei oo trikoota.. se ei jousta... ja joo se on sun mielipide.. kaikki ei tykkää samoist asioista..

ONNEKS

hyvinhän tunnet kankaat.. mut ei oo trikoota.. se ei jousta... ja joo se on sun mielipide.. kaikki ei tykkää samoist asioista..

ONNEKS

Ai jaa, no näyttää trikoolta sit "vaan". Mutta miksi ihmeessä housujen päällä hame?

Alkuperäinen kirjoittaja minusta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ohoh!:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:
Viime kesältä, oma hääpuku:

http://www.aijaa.com/v.php?i=6229314.jpg :)

mitä mustia öljylänttejä sulla puvussas! :o

Katsoin ihan samaa... Kamala!
Ja olen aina ollut sitä mieltä, että on jotenkin säälittävää mennä papin eteen (tai ylipäätään naimisiin) maha pystyssä :snotty: Tulee sellainen mielikuva, että pakko mennä kun lapsikin tulossa, sori.

Minusta ne oli tosi nätit ja sepä tärkeintä :)

Ja tohon mahapystyssä asiaan niin kuinkas säälittävää se onkaan kun juhlissa olikin jo meidän 1v tyttö ja toinen tulossa, voi kuinka säälittävää :D
Kaikenlisäksi olin vasta neljännellä kuulla, joten häät oli jo aika paljon aiemmin suunniteltu ja kutsutkin lähetetty ennen raskausuutista :D

ONNEKS

Ai jaa, no näyttää trikoolta sit "vaan". Mutta miksi ihmeessä housujen päällä hame?

No ei sinne alle tarvii laittaa niitä housuja jos ei halua.. ite nyt laitoin sinne housut alle. kun halusin tuollasen puvun mut en voi näyttää jalkoja kun on niin järkyttävän rumat!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
Alkuperäinen kirjoittaja minusta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ohoh!:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:
Viime kesältä, oma hääpuku:

http://www.aijaa.com/v.php?i=6229314.jpg :)

mitä mustia öljylänttejä sulla puvussas! :o

Katsoin ihan samaa... Kamala!

Minusta ne oli tosi nätit ja sepä tärkeintä :)

Mitä noi on? Ommeltu, maalattu? MItä ne esittää?

Ne on pitsisiä mustia ruusuja :flower:

Ja mulle on todellakin aivan yks hailee mitä muut mun puvusta tykkää, paskaa saa antaa tulla jos siltä tuntuu!

Se päivä oli meidän päivä ja me valittiin sellaiset puvut, mistä itse pidettiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:

Ne on pitsisiä mustia ruusuja :flower:
quote]

Ok :) Varmaan livenä tosi kivat, kuvassa mä katoin ihan ekeks, että Paintissa oli mustalla sutattu yli ja ihmettelin miks jotain kirjailuja on pitäny kuvasta peittää... :ashamed:

Yhteistyössä