Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina69:Miks sitä kakkua oli liian vähän?Siis oliko pitopalvelulla käynyt kömmi,vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja Tiina69:Miks sitä kakkua oli liian vähän?Siis oliko pitopalvelulla käynyt kömmi,vai?
Luulen että olivat pihejä, ja laskeneet jonkun sentti x sentti palasen kaikille. Mutta kun se kakku oli hyvää, olis ollu kiva, että sitä olis ollu enemmän. Mutta onneksi kaikki sai vähän.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Kahdet häät joissa aikataulutus mennyt metsään, tolkutonta odottelua ja venyyyyyyyyy.....Porukka alkoi hyytyä toisissa jo ennen ohjelmaosuutta ja toisissa kesken häiden. Mekin lähdettiin siinä vaiheessa kun kello läheni jo pitkästi iltaa ja alkoi todella ajomatka painaa eikä tapahdu mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Kolmessa häissä oon ollut. Ekat oli jättihäät, joissa oli 700 vierasta. Siinä tosin meni sisko ja veli samaan aikaan naimisiin niin siellä oli kolme sukua ja ystävät.
Toiset häät oli perinteiset kirkkohäät. Kolmannet oli mun veljeni maistraattihäät. Vieraita oli yhteensä 8. Vihkimisen jälkeen mentiin ravintolaan syömään. semmonen kömmähdys siinä kävi, että tilatun suklaakakun sijaan tuli pinkki käpykakku![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:Olen ollut vanhmepieni maistraattihäissä 13 vuotiaana, veljeni häissä vuonna 2003 ja kaverini häissä toissakesänä.
Maistraattihäitä en itselleni haluaisi, velejni häissä kakun päälle oli silputtu ihan pieneksi silpuksi oikeita kukkia, jotka oli kermavaahdossa siis ihan kiinni ja maku oli todella kitkerä ja paha!
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina69:Mutta liekkö tuossa lapsien kutsumattomuudessa syynä se, että jos muillakin pariskunnilla on paljon lapsia, niin hääpari ei halua omista häistään tiedätkö...miten sen nyt nätisti sanois..lapsitarhaa?Joten päättivät vaan kutsua aikuiset.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina69:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Kahdet häät joissa aikataulutus mennyt metsään, tolkutonta odottelua ja venyyyyyyyyy.....Porukka alkoi hyytyä toisissa jo ennen ohjelmaosuutta ja toisissa kesken häiden. Mekin lähdettiin siinä vaiheessa kun kello läheni jo pitkästi iltaa ja alkoi todella ajomatka painaa eikä tapahdu mitään.
Odoteltiinko siellä hääparia, vai mikä maksoi? Aika karseeta..