Kertokaas hääkommelluksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Eli mitä hauskaa/huvittavaa/tai aivan katastrofaalista teidän tai jonkun tuttunne häissä on tapahtunut? (Asioita, jotka on naurattaneet, kauhistuttaneet, hävettäneet tai on noussut ajatus tyyliin "Herran tähden, huh huh..")

[QUOTE="Vieras";23890650]Eli mitä hauskaa/huvittavaa/tai aivan katastrofaalista teidän tai jonkun tuttunne häissä on tapahtunut? (Asioita, jotka on naurattaneet, kauhistuttaneet, hävettäneet tai on noussut ajatus tyyliin "Herran tähden, huh huh..")[/QUOTE]

Sulhasen äiti halusi kesken hääjuhlien katsoa telkkarista lempisarjansa...

Juhlapaikalla oltiin jo syöty ja oli kahvin ja hääkakun vuoro,miehen kanssa mentiin leikkaamaan kakkua,porukat kahto ja huuti "muista polkaista" ja mie vaan olin jähmettynyt vähäs aikaa ennen kuin tajusin polkaista ja leikata miehen kanssa yhessä kakkua.Mie en ollu jännittäny kirkossa yhtään,mutta kai se jännitys sitten tuli tuossa kakunleikkuussa vasta. :D

Mies meinas pussata minuu kirkossa liian aikaisin,papin naurahus oli hyvä " ei nyt viellä suudella,ompa sulhanen innokas pussaamaan"

Ai niin,käytiin siis kahvia ja hääkakkua hakemas,toisessa kädessä oli kahvikuppi ja toisessa kakkulautanen,siinä missä me sulhasen ja vanhempien kanssa istuttiin salissa,oli askelma ja mie meinasin kompastua häämekon helmaan,kädet täynä tavaraa ja enhän mie voinu nostaa mekon helmaa.Miun piti pyyttää apua mieheltä tai isältä,että jompi kumpi tulee ottamaan miun kahvit ja kakut ja vie pöytään,niin että pääsin laskeutumaan askelman pöytien luo.:D

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="huhhuh";23890855]viinaan menevä anoppi päätti järjestää oman stipteasen keskellä juhlasalia:Oja taas tuli siinä yksi uusi syy inhota anoppia:O[/QUOTE]
:O Aika paha,meijän mokat ei kyllä ollu nuin pahoja,miun mokalle voi ainakin nauraa..
Kauhee anoppi

Meidän häissä mies laittoi ruusuin koristellun pöytäliinan vaihtoon kaatamalla aluksi sille lasin kotikaljaa. Ei onneksi mennyt vaatteille. Ja siihen mokaan laukesi jännityskin :)

Serkkuni pyörtyi vihittäessä kahdesti.

No tää tapahtu mulle. Jännitin niin paljon vihkimistä, että meinasin pyörtyä matkalla alttarille. Horjuin kuin mikäkin humalainen miehen käsipuolessa.Toimituksen ajan jouduin istumaan tuolilla ja samalla istumalla pappi päätti et koko toimitus menee lyhyen kaavan mukaan :D Silloin ei naurattanut.. eikä ihan heti sen jälkeenkään.

Lähdettiin kiertää alttaria ja toinen kruununkannattelijoista tallas mun helmalle niin että tylli vähän repes.. Oli aika ikävä olla toimitus loppuun kaikkien ihmisten keskellä ja miettiä että onko koko puku revenny ja esittelenkö mä takapuoleni koko hääväelle :D

Yhteistyössä