Häälahja sellaiselle parille jotaka eivät tarvitse mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja llll
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

llll

Vieras
Mitä häälahjaksi parille joka ei tarvitse mitään. Eivät halua rahaakaan lahjaksi. Antakaa nyt jotain hyviä ideoita. Heidän kotonaan en ole käynyt, joten en tiedä minkä tyylistä tavaraa veisin.

Ei ole lapsia. Eivät halua rahaa, eikö lahjakortti ole sama asia? Eivätkä ole oikein maailmanparantajiakaan. Kyllä voi olla hankalaa. Olisko vielä ideoita?

Jotain elämysjuttua ajattelin, mutta ne tahtoo olla niin kalliita.

Jotain arjen ylellisyyttä jota ei itse tule hankittua. Vaikkapa eväskori jossa käsintehtyä suklaata, aitoa shamppanja ja vaikka jotain hienompia juustoja tai mitä nyt keksii (sellaista joka ei mene muutamassa päivässä vanhaksi).

[QUOTE="Kaisa";24408125]en, saakait se olla vaik plussa kaupaanki, mut johonki yleiseen ketjuun mikä käy sit niin sisustus kauppaan ku vaatekauppaanki, rautakauppaan tai puutarhapuolelle, kangaskauppaan tai pensa-asemalle[/QUOTE]

Niin joo, en tullut sillai ajatelleeksi.

Stockalle mä antaisin ehkä, tietenkin, jos sellainen on lähellä. Vähän arkisia noi K- ja S-ketjut.

Joo joku arjen luxus-lahja, siis joku ihana eväskori, jossa kaikkea ei-nopeastipilaantuvaa, tai sitten hemmottelulahjakortti, tai se s-ryhmän lahjakortti on myös hyvä vaikkei varsinaisesti rahaa toivotakaan!

Alkuperäinen kirjoittaja siis niitä on;24408076:
sellaisia palveluita joiden kautta voi ostaa kehitysmaahan jotain juttuja. Tai ottaa kummilapsen tms.

no tätä en ostaisi ihan kelle tahansa. itse en usko että apu menee perille joten mulle olisi aika typerä lahja. vaikka ajatuksena ihan hyvä, mutta en vaan usko tuohon juttuun

mä ilahtuisin juurikin hyvästä viinistä, shampanjasta tai viskistä.
(viini vois olla jotain älyttömän hintaista, tyyliin 40e kun vain viiniharrastajat oikeasti ostavat semmosia)

[QUOTE="heh";24408152]Jotain arjen ylellisyyttä jota ei itse tule hankittua. Vaikkapa eväskori jossa käsintehtyä suklaata, aitoa shamppanja ja vaikka jotain hienompia juustoja tai mitä nyt keksii (sellaista joka ei mene muutamassa päivässä vanhaksi).[/QUOTE]

Tää voisi olla ihan hyvä ajatus. Ja shampanja pullon voisi sitten varustaa vaikka pulmalukolla joka oli tuossa alla. Pitää kehitellä ideaa.