M
morsian
Vieras
onko hyvä esim. kermainen kanakeitto ja tuore leipä leikkeleiden ja juuston kera. Mitä muita lisukkeita?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei varmaan olen yhtään halvempi kuin joku oikea ruoka vai miksi pitäisi olla keittoa pääruokana? Sotkee kaikki paikat...
Reikä alahuulessa?Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Muuten ei mitään vikaa, mutta mä en tiä mikä mussa on vikana kun mulla on keitot aina vaatteilla.Varmaan leuka vuotaa tai jotain.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja morsian:onko hyvä esim. kermainen kanakeitto ja tuore leipä leikkeleiden ja juuston kera. Mitä muita lisukkeita?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamama:Olen ollut häissä, jossa ruokana oli liha- ja lohikeittoa. Oikein tyytyväinen olin. Lisukkeena oli tuoretta leipää + juustoa ja leikkelettä.
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Nämä ovat niin makuasioita.
Meillä kermainen kanakeitto on arkiruuista arkisin. Sen sijaan porokeitto tai hyvä lohikeitto katkarapukermalla tms. kuullostaisi minusta juhlakeitolta.