J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:Alkuperäinen kirjoittaja morsian:onko hyvä esim. kermainen kanakeitto ja tuore leipä leikkeleiden ja juuston kera. Mitä muita lisukkeita?
onpa itaraa.....
Alkuperäinen kirjoittaja jj:entäs eksoottesempi hummerikeitto. Vasta söin ja oli taivaallista!
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Kyllä perinteinen liha- tai lohikeitto sopii mainiosti hääruuaksi, sehän on vallan perinteikästäkin! =)
Kanakeittoa en tohtis tarjota, koska tosiaan monet ei voi sietää kanan makua.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Kyllä perinteinen liha- tai lohikeitto sopii mainiosti hääruuaksi, sehän on vallan perinteikästäkin! =)
Kanakeittoa en tohtis tarjota, koska tosiaan monet ei voi sietää kanan makua.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Me tilattiin soppatykki pihaan..Eli keitto keitettiin siinä juhlapaikan pihalla, tuli muutama hassu ilme...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No morsiuspari itse tietenkin päättää ruokalistastaan, mutta vieraana olisin ehkä hieman pettynyt keittoon.
Ruokahan ei tietenkään siinä päivässä tärkeintä ole, mutta silti.
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:ei mittään keittoja vaan kunnon lihaa pöytään.syömään sinne häihin mennään ja paranee olla kunnon evästä jos niitä kalliita lahjalistoja pitää vieraitten noudattaa....voip tulla muuten lahjaksi puutarhatonttu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suoraan työpaikkaruokalasta?
Liian arkista!
Alkuperäinen kirjoittaja Mutta hääparihan sen päättää.:Minun mielipide on: EI KEITTOA!!
Yksissä häissä ollut, joissa oli lohikeittoa...vaatteet sotkussa ja saa varosa, kun lautasen kanssa kulkee, ei hyvä =/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mutta hääparihan sen päättää.:Minun mielipide on: EI KEITTOA!!
Yksissä häissä ollut, joissa oli lohikeittoa...vaatteet sotkussa ja saa varosa, kun lautasen kanssa kulkee, ei hyvä =/
Kummallista ettei ihmiset osaa syödä keittoa vaan sotkevat vaatteensa???????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mutta hääparihan sen päättää.:Minun mielipide on: EI KEITTOA!!
Kummallista ettei ihmiset osaa syödä keittoa vaan sotkevat vaatteensa???????