Haamu vai mikä tämä on? Kuva!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neitinatu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se viivanpaikka on niin legenda, että voi taivas!!! Sellaista EI OLE olemassa edes!! SE, että saa testiin minimaalisen aavistuksen jotain ja menkat alkaa seuraavana päivänä, tarkoittaa, että olet ollut hetken raskaana! Nämä hyvin, hyvin aikaiset keskenmenot ovat hyvin yleisiä, eikä niitä yleensä edes ehditä huomata!! Tämä on totista faktaa.
Jos testeissä oikeasti olisi ne viivanpaikat, joita voisi jäädä ihmettelemään, testin mukana tulevissa ohjeissa taatusti olisi siitä maininta! Olen tästä puhunut useamman kerran testinvalmistajien kanssa.

Tuossa ap:n testissä näkyy pienoinen haamu. Testaa uudelleen parin päivän päästä aamupissasta.:flower:

Taitaa olla kyseessä sun eka raskaustesti. Ihanaa innokkuutta, mutta usko nyt vaan kokemuksen ääntä jota tälle palstalle kyllä mahtuu. Kyllä ne sunkin testit joku kerta vielä plussaa näyttää. :)

[QUOTE="vaimo";23563519]Se viivanpaikka on niin legenda, että voi taivas!!! Sellaista EI OLE olemassa edes!! SE, että saa testiin minimaalisen aavistuksen jotain ja menkat alkaa seuraavana päivänä, tarkoittaa, että olet ollut hetken raskaana! Nämä hyvin, hyvin aikaiset keskenmenot ovat hyvin yleisiä, eikä niitä yleensä edes ehditä huomata!! Tämä on totista faktaa.
Jos testeissä oikeasti olisi ne viivanpaikat, joita voisi jäädä ihmettelemään, testin mukana tulevissa ohjeissa taatusti olisi siitä maininta! Olen tästä puhunut useamman kerran testinvalmistajien kanssa.

Tuossa ap:n testissä näkyy pienoinen haamu. Testaa uudelleen parin päivän päästä aamupissasta.:flower:[/QUOTE]

KIITOS! juuri näin apteekin nainenkin sanoi. "viivanpaikkoja ei ole tietääkseni missään mutta ei ainakaan tässä testissä"
Mutta tosiaan Kp 35 on nyt jo, että luulisi sen näyttävän plussaa jos näyttää? vai onko tosiaan mahdollista vielä myöhemmin saada plussa?

[QUOTE="vaimo";23563519]Se viivanpaikka on niin legenda, että voi taivas!!! Sellaista EI OLE olemassa edes!! SE, että saa testiin minimaalisen aavistuksen jotain ja menkat alkaa seuraavana päivänä, tarkoittaa, että olet ollut hetken raskaana! Nämä hyvin, hyvin aikaiset keskenmenot ovat hyvin yleisiä, eikä niitä yleensä edes ehditä huomata!! Tämä on totista faktaa.

Tuossa ap:n testissä näkyy pienoinen haamu. Testaa uudelleen parin päivän päästä aamupissasta.:flower:[/QUOTE]

Itse olen tehnyt lukemattomia ja lukemattomia testejä ja kaikissa on näkynyt ainakin märkänä tuo himmeä, harmaa/valkoinen viiva, joissain jopa punertava vaikka kertaakaan en raskaana ollut, kun en edes ovuloinut ollenkaan ja raskaus lähti alkuun vasta hormonihoitojen jälkeen koeputken kautta.. Että ei ole totista faktaa, älkää nyt alkako itkemään keskenmenojen perään, jos testissä jotain näette ja menkat alkaa.

Taitaa olla kyseessä sun eka raskaustesti. Ihanaa innokkuutta, mutta usko nyt vaan kokemuksen ääntä jota tälle palstalle kyllä mahtuu. Kyllä ne sunkin testit joku kerta vielä plussaa näyttää. :)

Mielestäni tuossa on kyllä aihettakin jotain nähdä, sillä jotainhan siinä näkyy. Oli innokas tai ei.
Plussaa voi olla muukin kuin se räikeä viiva, jonka sokeakin näkee. Jotku ei saa sellaista koskaan.

Siis se viivanpaikka tarkoittaa sitä kohtaa siinä testissä mihin se plussa piirtyy. Ei sillä ole mitään tekemistä raskauden kanssa. Haamu on se "ehkä" raskaana-juttu.. Vai oonko mä nyt muka ihan sekaisin??

KIITOS! juuri näin apteekin nainenkin sanoi. "viivanpaikkoja ei ole tietääkseni missään mutta ei ainakaan tässä testissä"
Mutta tosiaan Kp 35 on nyt jo, että luulisi sen näyttävän plussaa jos näyttää? vai onko tosiaan mahdollista vielä myöhemmin saada plussa?

Kyllä on mahdollista! Raskaus on voinut alkaa myöhemmin, kuin luulet ja voi antaa selvän plussan vasta parinkin viikon päästä menkkojen poisjäännistä.

Siis tietenkin siinä on sellainen kohta mihin se viiva piirtyy, eli viivanpaikka.
Viivanpaikka on myös siinä kohtaa mihin piirrtyy "testin onnistumis" viiva.
Muutenhan se ois punainen koko hemmetin testi.

[QUOTE="vaimo";23563544]Mielestäni tuossa on kyllä aihettakin jotain nähdä, sillä jotainhan siinä näkyy. Oli innokas tai ei.
Plussaa voi olla muukin kuin se räikeä viiva, jonka sokeakin näkee. Jotku ei saa sellaista koskaan.[/QUOTE]

:headwall: Voi hyvä ihme!! SIINÄ ON SE VIIVANPAIKKA JOHON SE PLUSSA TULEE JOS ON RASKAANA! Ap ei ole raskaana joten siinä ei ole väriä yhtään!!!

Siis se viivanpaikka tarkoittaa sitä kohtaa siinä testissä mihin se plussa piirtyy. Ei sillä ole mitään tekemistä raskauden kanssa. Haamu on se "ehkä" raskaana-juttu.. Vai oonko mä nyt muka ihan sekaisin??

Jos testiin tulee sellainen märkä viiva, jota kutsutte viivanpaikaksi, se ei taatusti tule siihen sen ajan sisällä, jolloin testiä tulee tulkita! Eiks vaan? Jos taas kaivat roskiksesta sen testin seuraavana päivänä ja siinä näkyy joku harmaa, märkä juttu, se voi ehkä olla sitten jotain viivanpaikkaa (josta ei kyllä testinvalmistajatkaan ole tietoisia), mutta mikäli testiin tulkinta-ajan sisällä tulee jotain viivaa, se on aivan varmasti hcg, joka sen siihen piirtää.

[QUOTE="vaimo";23563561]Kyllä on mahdollista! Raskaus on voinut alkaa myöhemmin, kuin luulet ja voi antaa selvän plussan vasta parinkin viikon päästä menkkojen poisjäännistä.[/QUOTE]

Meidän tarina on sellainen, että olimme reissussa miehen kanssa ja olimme ilman ehkäisyä, koska minipillerini jäivät kotiin. kaksi jäi siis ottamatta ja sen jälkeen oltiin 3 krt yhdynnässä. Jatkoin kyllä pillereitä kotona.
Eli siis montaa mahdollisuutta alkamiselle ei ole.

Kuva otettu viistosti, niin näkyykö tuo myös suoraan edestä otettuna? Eikös siinulla ollut viime yhdyntä kerrasta jo yli 30 päivää? Kyllä sen sitten mun mielestä pitäis jo näkyä kunnon viivana. Ainakin muistelen että niin kerroit eilen. Mutta tietenkin voi olla mahdolliusta että se vielä plussaksi muuttuu, tuolla en tuulettelisi. Neuvoisin sinua tekemään uuden testin loppu viikosta niin saat varmasti selvyyden. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kerranki hyvä kuva;23563582:
Pitäis varmaan vastata et ihan selvä PLUSSA?

Ei oo, ei edes haamujen haamu.

Siis kylläpä täällä on kärtysää porukkaa, onko nää ihmiset tosiaan aikuisia? lapsien vanhempia? huhhuh :o

Itse olen tehnyt lukemattomia ja lukemattomia testejä ja kaikissa on näkynyt ainakin märkänä tuo himmeä, harmaa/valkoinen viiva, joissain jopa punertava vaikka kertaakaan en raskaana ollut, kun en edes ovuloinut ollenkaan ja raskaus lähti alkuun vasta hormonihoitojen jälkeen koeputken kautta.. Että ei ole totista faktaa, älkää nyt alkako itkemään keskenmenojen perään, jos testissä jotain näette ja menkat alkaa.

olen samaa mieltä. Me yritimme lasta ensimmäisen kerran 5kk ja toisella kerralla lähes saman ajan. ja niitä viivanpaikkoja sain tasan joka kuussa molemmilla kerroilla aina kuukausittain ennen sitä positiivista.. Mä en todelklakaan usko siihen, että kyseessä olisi ollut aina raskaus joka meni sitten kesken. Mähän voisin sitten sanoa, että olen kokenut 10 keskenmenoa.

TUo otettu tänään. Kesti alle 5 min että näkyi tuo toinen ihme valkoinen viiva.

Mikäli sinulla ei menkat ala lähiaikoina, olen aivan varma, että saat parin-kolmen päivän päästä selkeämmän plussan! Se, että jotain tulee näkyviin tulkinta-ajan sisällä, johtuu vain ja ainoastaan hcg-hormonista, joka sen siihen voi piirtää.
Näistä viivanpaikoista puhutaan paljon siksi, että jos menkat alkaisikin, olisi iisimpää sulattaa asia, kun ajattelisi sen vain viivanpaikkana. Ymmärrettävää toki, mutta totuus on vähän toinen.

Kuva otettu viistosti, niin näkyykö tuo myös suoraan edestä otettuna? Eikös siinulla ollut viime yhdyntä kerrasta jo yli 30 päivää? Kyllä sen sitten mun mielestä pitäis jo näkyä kunnon viivana. Ainakin muistelen että niin kerroit eilen. Mutta tietenkin voi olla mahdolliusta että se vielä plussaksi muuttuu, tuolla en tuulettelisi. Neuvoisin sinua tekemään uuden testin loppu viikosta niin saat varmasti selvyyden. :)

Joo kyllä :) luulis että näkys jos ois, no pitäsköhän sitä ostaa uus samanlainen testi vai käviskö ihan labran kautta..

[QUOTE="vaimo";23563624]Mikäli sinulla ei menkat ala lähiaikoina, olen aivan varma, että saat parin-kolmen päivän päästä selkeämmän plussan! Se, että jotain tulee näkyviin tulkinta-ajan sisällä, johtuu vain ja ainoastaan hcg-hormonista, joka sen siihen voi piirtää.
Näistä viivanpaikoista puhutaan paljon siksi, että jos menkat alkaisikin, olisi iisimpää sulattaa asia, kun ajattelisi sen vain viivanpaikkana. Ymmärrettävää toki, mutta totuus on vähän toinen.[/QUOTE]

Taidat olla tyhmä.

Hohhoijaa... Siis se testi on ollut valkoinen ennenkuin oot pissannut siihen. Pissa on levinnyt ja koko muu testi on tummempi, punainen kontrolliviiva on ilmestynyt kun testi on onnistunut ja testiviivan paikka on jäänyt valkoiseksi koska testi on negatiivinen, eli positiivista punaista viivaa ei ole tullut.
Osta toisen merkkinen testi tai mene terveyskeskukseen, sieltä saat ainakin varman tuloksen, jos on noin hankalaa!

[QUOTE="vaimo";23563592]Jos testiin tulee sellainen märkä viiva, jota kutsutte viivanpaikaksi, se ei taatusti tule siihen sen ajan sisällä, jolloin testiä tulee tulkita! Eiks vaan? Jos taas kaivat roskiksesta sen testin seuraavana päivänä ja siinä näkyy joku harmaa, märkä juttu, se voi ehkä olla sitten jotain viivanpaikkaa (josta ei kyllä testinvalmistajatkaan ole tietoisia), mutta mikäli testiin tulkinta-ajan sisällä tulee jotain viivaa, se on aivan varmasti hcg, joka sen siihen piirtää.[/QUOTE]

Mä olen siis ollut 10 kertaa raskaana ja saanutkin aina keskenmenon joka kuukausi peräkkäin :D kyllä sori vaan paljon todennäköisemmältä kuulostaa ihan maalaisjärjellä ajatellen se, että testi kastuessaan heittää sen viivanpaikan sieltä näkyviin. Joissakin testeissä nopeammin kuin toisissa. ainakin rfsu.n testeissä tullut samantien joku tumma kohta näkyviin. Voidaan testata vaikka miehellä tämä ja uskon että sieltä tulee ihan varmasti sama näky testissä eteen.

[QUOTE="vaimo";23563624]Mikäli sinulla ei menkat ala lähiaikoina, olen aivan varma, että saat parin-kolmen päivän päästä selkeämmän plussan! Se, että jotain tulee näkyviin tulkinta-ajan sisällä, johtuu vain ja ainoastaan hcg-hormonista, joka sen siihen voi piirtää.
Näistä viivanpaikoista puhutaan paljon siksi, että jos menkat alkaisikin, olisi iisimpää sulattaa asia, kun ajattelisi sen vain viivanpaikkana. Ymmärrettävää toki, mutta totuus on vähän toinen.[/QUOTE]

Oletko se sama apteekkitäti? :D sanoi myös samaa, että usein puhutaan viivan paikoista mutta kyllä se ihan valkoinen on jos täysin negatiivinen on kyseessä. Sanoi että varmista ehdottomasti.
itse uskon että en ole, mutta hyvähän se on varmistaa.

Yhteistyössä