N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taitaa olla kyseessä sun eka raskaustesti. Ihanaa innokkuutta, mutta usko nyt vaan kokemuksen ääntä jota tälle palstalle kyllä mahtuu. Kyllä ne sunkin testit joku kerta vielä plussaa näyttää.![]()
KIITOS! juuri näin apteekin nainenkin sanoi. "viivanpaikkoja ei ole tietääkseni missään mutta ei ainakaan tässä testissä"
Mutta tosiaan Kp 35 on nyt jo, että luulisi sen näyttävän plussaa jos näyttää? vai onko tosiaan mahdollista vielä myöhemmin saada plussa?
Siis se viivanpaikka tarkoittaa sitä kohtaa siinä testissä mihin se plussa piirtyy. Ei sillä ole mitään tekemistä raskauden kanssa. Haamu on se "ehkä" raskaana-juttu.. Vai oonko mä nyt muka ihan sekaisin??
Voisitko vastata että kuinka kauan testin tekemisen jälkeen olet kuvan ottanut? Ja etkös sinä kyselly eilen samaa hommaa? Niin onko tuo nyt se eilinen testi? Eilen kuvattu?
Siis se viivanpaikka tarkoittaa sitä kohtaa siinä testissä mihin se plussa piirtyy. Ei sillä ole mitään tekemistä raskauden kanssa. Haamu on se "ehkä" raskaana-juttu.. Vai oonko mä nyt muka ihan sekaisin??
Alkuperäinen kirjoittaja kerranki hyvä kuva;23563582:Pitäis varmaan vastata et ihan selvä PLUSSA?
Ei oo, ei edes haamujen haamu.
Itse olen tehnyt lukemattomia ja lukemattomia testejä ja kaikissa on näkynyt ainakin märkänä tuo himmeä, harmaa/valkoinen viiva, joissain jopa punertava vaikka kertaakaan en raskaana ollut, kun en edes ovuloinut ollenkaan ja raskaus lähti alkuun vasta hormonihoitojen jälkeen koeputken kautta.. Että ei ole totista faktaa, älkää nyt alkako itkemään keskenmenojen perään, jos testissä jotain näette ja menkat alkaa.
TUo otettu tänään. Kesti alle 5 min että näkyi tuo toinen ihme valkoinen viiva.
Kuva otettu viistosti, niin näkyykö tuo myös suoraan edestä otettuna? Eikös siinulla ollut viime yhdyntä kerrasta jo yli 30 päivää? Kyllä sen sitten mun mielestä pitäis jo näkyä kunnon viivana. Ainakin muistelen että niin kerroit eilen. Mutta tietenkin voi olla mahdolliusta että se vielä plussaksi muuttuu, tuolla en tuulettelisi. Neuvoisin sinua tekemään uuden testin loppu viikosta niin saat varmasti selvyyden.![]()