haamu vai nega (sis. kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voisin vaikka vannoa, että positiivinen on. tule parin päivän päästä kertomaan uuden testin tulos, jää muuten vaivaamaan!

plussa sieltä tuli viiva on tummempi kuin eilen mutta haamu edelleen nyt näkee hyvin ja erottaa selkeesti :)

lasketusta ajasta ei oo hajuakaan sillä viimeiset kuukautiset oli 20.1.2009

Onnea!
Tuossa kuvassa ei näy haamun haamua, vaikka kuinka yritän syynätä sitä.

Onnea! Ihan selvä haamuhan se tuossa eilisessäkin oli!

Mutta ei kai sitä tajua jos ei ole omalle kohdalle osunut. Minä olen niin monta tuollaista haamua toljotellut ja arvaillut olisiko siinä kuitenkin jotain. Ja joka kerta olen ollut raskaana JA raskaus on päättyny täysiaikaisena normaaliin vauvan syntymään. Enkä ole testannut etuajassa, minä vissiin vaan olen vähähormonista sorttia.

Haamu on eri asia kuin viivanpaikka. Kun on kerrankin livenä tuollaisen haamun nähnyt ne oppii erottamaan.

Viivanpaikat on aina värittömiä ja tuossa on selvästi jotain hailakan punaista siinä viivan kohdalla. Haamujen haamuhan tuo on, mutta haamu eli plussa silti.

Alkuperäinen kirjoittaja FF:
EIKÖ NIITÄ TESTEJÄ VOI TEHDÄ SILLOIN KUN SELVÄSTI NÄKYISI JTN?
NEGA ON!

ODOTA!!!

SÄÄLITTÄVÄÄ! MIKSI EI VOIDA TAJUTA ETTÄ JOKANEN TEKEE NIINKÖ HALUAA!JOKANE SAA OTTAA RASKAUSTESTEJÄ VAIKKA JOKA PÄIVÄ JOS HUVITTAA EIKÄ SE MUILLE KUULU!JUURI TÄLLAISIA IHMISIÄ EN ARVOSTA OLLENKAAN.PYSYKÖÖN HILJAA ENNEMMI!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voisin vaikka vannoa, että positiivinen on. tule parin päivän päästä kertomaan uuden testin tulos, jää muuten vaivaamaan!

plussa sieltä tuli viiva on tummempi kuin eilen mutta haamu edelleen nyt näkee hyvin ja erottaa selkeesti :)

lasketusta ajasta ei oo hajuakaan sillä viimeiset kuukautiset oli 20.1.2009

onnea! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Paljon onnea ap! Ehkä "haamua" eivät tunnista he, jotka eivät "itse ole haamuilleet". :xmas:

Kyllä minäkin tuohon jonkumoisen viivan sain kuviteltua.
Itsekkin olen haamutestejä tehnyt,mutta ne on olleet sen verran selviä haamuviivoja et niin....
Tuon olisin luokitellut negaks koska siinä ei oikeastaan näy yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Paljon onnea ap! Ehkä "haamua" eivät tunnista he, jotka eivät "itse ole haamuilleet". :xmas:

Mulla oli esikoiselta toooosi haalea haamu, mutta tuosta kuvasta ei haamua löydy.

Se selkis jo dorka, se oli +.

Vaan eipä tullut kuvaa "todisteeksi" :whistle:

Ketä kiinnostaa?

Yhteistyössä