M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:voisin vaikka vannoa, että positiivinen on. tule parin päivän päästä kertomaan uuden testin tulos, jää muuten vaivaamaan!
plussa sieltä tuli viiva on tummempi kuin eilen mutta haamu edelleen nyt näkee hyvin ja erottaa selkeesti![]()
lasketusta ajasta ei oo hajuakaan sillä viimeiset kuukautiset oli 20.1.2009
Alkuperäinen kirjoittaja FF:EIKÖ NIITÄ TESTEJÄ VOI TEHDÄ SILLOIN KUN SELVÄSTI NÄKYISI JTN?
NEGA ON!
ODOTA!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:voisin vaikka vannoa, että positiivinen on. tule parin päivän päästä kertomaan uuden testin tulos, jää muuten vaivaamaan!
plussa sieltä tuli viiva on tummempi kuin eilen mutta haamu edelleen nyt näkee hyvin ja erottaa selkeesti![]()
lasketusta ajasta ei oo hajuakaan sillä viimeiset kuukautiset oli 20.1.2009
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Paljon onnea ap! Ehkä "haamua" eivät tunnista he, jotka eivät "itse ole haamuilleet". :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Paljon onnea ap! Ehkä "haamua" eivät tunnista he, jotka eivät "itse ole haamuilleet". :xmas:
Mulla oli esikoiselta toooosi haalea haamu, mutta tuosta kuvasta ei haamua löydy.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Paljon onnea ap! Ehkä "haamua" eivät tunnista he, jotka eivät "itse ole haamuilleet". :xmas:
Mulla oli esikoiselta toooosi haalea haamu, mutta tuosta kuvasta ei haamua löydy.
Se selkis jo dorka, se oli +.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Paljon onnea ap! Ehkä "haamua" eivät tunnista he, jotka eivät "itse ole haamuilleet". :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Paljon onnea ap! Ehkä "haamua" eivät tunnista he, jotka eivät "itse ole haamuilleet". :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Paljon onnea ap! Ehkä "haamua" eivät tunnista he, jotka eivät "itse ole haamuilleet". :xmas:
Vaan eipä tullut kuvaa "todisteeksi"![]()
Ei ole. Siinä on selvästi haamuviiva siinä missä vähän punertaa.Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:se on kuulkaas optinen harha se että tuossa muka näkyis haamu.