Noihin ""roskiksesta luettuihin"" en itsekään luottaisi ainakaan suorilta, koska käyttöohjeissakin on varmasti jokin syy sille, ettei tulosta suositella luettavaksi enää tietyn ajan jälkeen. Jos menkkoja ei näy, niin silloin kannattaa malttaa vielä vaikka se viikko (tiedän, odottavan aika on ihan liiiiiiiian pitkä) ja tehdä uusi testi.
Mulla taas haamuviiva ei koskaan vahvistunut mitenkään järin voimakkaaksi, vaikka testasinkin kktisten ollessa jo reilun viikon myöhässä. Ekan testin tulos oli sellainen hailu, etten uskaltanut edes toivoa mitään (tuolloin siis jo viikon myöhässä) ja parin päivän jälkeen tehty uusi selkeä viiva, mutta tooooodella haalea sekin.
Haamuviivalla itsensä ilmiantanut perheenlisä on kuitenkin edennyt raskausviikolle 29 ja pitää kyllä jo meteliä olemassaolostaan

. Sen verran nuo haamuilut säikytti, että käytiin varhaisultrassa yksityisellä vielä tarkistamassa, että kaveri on olemassa, mutta sen jälkeen kaikki on mennyt kyllä tosi hienosti.
Mä olen myös ihmetellyt tuota vimmaa tehdä testejä niin pitkään, että ""viiva vahvistuisi"". Sillä viivan voimakkuudella kun ei tosiaan ole välttämättä mitään tekoa sen kanssa, että onko raskaus OK vai ei.