N
Nyyti
Vieras
Jelpatkaas nyt, kun mä en ole koskaan tuolla Haaparannan Ikeassa käynyt. Siellähän voi maksaa euroilla? Onko edullisempaa maksaa käteisellä vai pankkikortilla? Kun olen jostakin kuullut, että kurssi riippuu vähän siitä, että millä tavalla maksat. Visaa mulla ei ole.
Entä se lasten hoitopaikka? Kuinka pitkäksi aikaa lapsen voi jättää sinne leikkimään? Maksaako se jotain?
Entä ravintola, löytyyhän sieltä oikeasti sellaista ruokaa, että meidänkin nirppanokat syö
Niin ja mietiskelin tuossa, että kun tuo esikko on maito + muna-allergikko, niin kai sekin siellä jotain syötäväksi saa?
Kyllä mä ahkerasti jo netin kautta luin tuosta Haaparannan Ikeasta, mutta kaikki vinkit on kyllä tervetulleita, ettei tartte ihan hoomoilasena siellä kulkea
Entä se lasten hoitopaikka? Kuinka pitkäksi aikaa lapsen voi jättää sinne leikkimään? Maksaako se jotain?
Entä ravintola, löytyyhän sieltä oikeasti sellaista ruokaa, että meidänkin nirppanokat syö
Kyllä mä ahkerasti jo netin kautta luin tuosta Haaparannan Ikeasta, mutta kaikki vinkit on kyllä tervetulleita, ettei tartte ihan hoomoilasena siellä kulkea