M
mainitsenpa vain
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja ........:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja voi juma:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja f:Jos sulla on varaa, niin laita 20-30e, jos ei ole varaa, niin laita vähemmän. Tuskinpa ystäväsi odottaa, että lahjot heitä yli varojesi, ja ei varmastikaan ajattele, että joku summa on liian vähän. Ystävällesi on varmasti pääasia se, että olet häissä paikalla!
Joo niin varmaan. Se on 50? per henkilö vähintään, jos ei kertakaikkiaan ole varaa enempään.
Peesi, itse annan aina yksinkin 100e.
Eli "ostat" itsellesi ystäviä! Jos ei pienempi summa riitä, niin vikaa on, ja päljon, pään sisällä!![]()
Täällä toitotetaan sitä, että jokainen antaa omien varojensa mukaan. Miten tuo sitten on ystävien ostamista, jos henkilöllä kerta on varaa siihen?
No jos peesaa tuota, että 50 ? vähintään? Pelätään, että leimaudutaan köyhiksi...
Mulla olis varaa antaa vaikka 1000 ?, mutta en sitä tee, annan lahjan saajan mukaan, hintalappua ta i summaa en edes mieti! Ja enimmäkseen annan omatekoisia lahjoja, ja voin vakuuttaa, että ovat AINA olleet mieluisia lahjoja, vaikka kustannuksia onkin tullut alle 10 ?! Voi jumala..a mitä i.....tti materialisteja osa täällä on!![]()
Parempi olla materialisti kuin kirjoitustaidoton.
Haista v....! Näppäilyvirheitä tulee varmasti melkein jokaiselle joskus. Joku tarkastaa kirjoituksensa ja korjaa irheensä. Minä taas en jaksa. Itse olet vähintäänkin tyhmä, jos et tiedä, mitä kirjoitustaidoton tarkoittaa!![]()
Valitettavasti tuo haistattelusi syö uskottavuuttasi entuudestaan.. hyvä kirjoitustaito on muutakin kuin virheetön teksti.