?
...
Vieras
Kuinka paljon olis kohtelias summa laittaa hääparin tilille rahaa kahdelta aikuiselta? Tulot ei päätähuimaa ku toinen opiskelee ja toinen työskentelee ja on pieni lapsi. Mut paljon olis sellanen sopiva summa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:musta tollaset häälahjatilit on törkeitä. en laittais mitään vaan ostaisin tiimarista rumimman lasivaasin mitä löytyy ja veisin sen lahjaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja näin on:musta tollaset häälahjatilit on törkeitä. en laittais mitään vaan ostaisin tiimarista rumimman lasivaasin mitä löytyy ja veisin sen lahjaksi.
Juuri sen takia ne halutaankin rahana, kaikilla ei ole sama maku.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No kutsussa oli, ett rahaa, ei lahjoja, ku on kuulemma itse kivempi ostaa sit mitä tarttevat.
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja näin on:musta tollaset häälahjatilit on törkeitä. en laittais mitään vaan ostaisin tiimarista rumimman lasivaasin mitä löytyy ja veisin sen lahjaksi.
ja mä veisin sen ruman lasivaasin ihan siitä syystä, etten voi sietää tommosta ruinausta ja rahastusta. ei se ole lahjan saajan asia esittää vaatimuksia!
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja näin on:musta tollaset häälahjatilit on törkeitä. en laittais mitään vaan ostaisin tiimarista rumimman lasivaasin mitä löytyy ja veisin sen lahjaksi.
ja mä veisin sen ruman lasivaasin ihan siitä syystä, etten voi sietää tommosta ruinausta ja rahastusta. ei se ole lahjan saajan asia esittää vaatimuksia!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja näin on:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja näin on:musta tollaset häälahjatilit on törkeitä. en laittais mitään vaan ostaisin tiimarista rumimman lasivaasin mitä löytyy ja veisin sen lahjaksi.
Rahastusta? Jos pari haluaa ostaa mieleisensä vaasin vaikka anttilasta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mun kaverin häissä olivat järkänneet kivasti. sai tuoda lahjan ihan oman maun mukaan tai sitten sujauttaa rahaa possuun ilman kirjekuorta tai mitään lappuja erästä hankintaa varten. he eivät halunneet edes tietää paljonko joku lahjoitti. ei todellakaan saa olla mikään rahankeruumeininki häissä.