haaremi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Psst
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Psst

Vieras
Olen nainen ja kokisin luonnolliseksi olla yhden miehen nainen, jolla lisäksi on muitakin naisia..eli haaremityylisesti.
Ei tarttis olla mikään liitto, mutta niin että miehellä olisi monta naista..mutta hänessä pitäisi olla miestä tarpeeksi pitämään meidät kaikki tyytyväisinä. En olisi mustis, se olisi kivaa.
Mustasukkaisuutta herättää enemmän ""yksiavioisuus"" kun toisella ei saisi olla muita. Parempi jos ois avoimesti.
Nainen olisi onnellisempi ja mies olisi onnellisempi.

Mitä mieltä..Miehet? Naiset?

Olen nainen ja usein haaveilen olevani Cleopatra tai Etelä-valloissa asuva puuvilla peltojen omistaja ja pitäväni omaa ""haaremia"" jossa miehet palvovat minua. Mikäs olisi sen kiehtovampaa kun blondina pyöriä mustien orjien markkinoilla ja katsella kun etumukset pullottavat. Ostaa sieltä muutama kotiin vietäväksi....

Leikimme mieheni kanssa tuota , sillä muunoksela että molemmat saivat laivamatkalla etsiä itselleen kumppani ehtona oli se ettei saanut antautua seksiaktiin ainoastaan hyväilyjä suutelua yms.
Aamulla tullessani hyttiimme voit arvata mitenkä kuumina olimme molemmat.

En halua minkään älämsälämin vaimoksi huntu päässä. Siksi en menisi vaimoksi sinne missä sitä on..
Tämän pitäisi olla hyväksytty asia yhteiskunnassa niin se olisi normaalia. Se on normaalia eläimilläkin ja ihminen on eläin.
Cleopatrana olo kyllä kiehtois kans ;) Joo tehoaa, nam!

Rambe sä haluaisit, mä haluaisin, mun mies ei tahtois, eikä sun vaimos, me sovittais yhteen ;)