Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -:monilla muillakin on kuollut läheisiä yllättäen ja ei silti ole tarvinnut viinaa vetää ja krapulassa naimisiin mennä. en mä ainakaan vaikka monta läheistä olen menettänyt äkillisesti ole voinut kuvitella että viinaan ratkeisin.
Osanottoni suruusi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:monilla muillakin on kuollut läheisiä yllättäen ja ei silti ole tarvinnut viinaa vetää ja krapulassa naimisiin mennä. en mä ainakaan vaikka monta läheistä olen menettänyt äkillisesti ole voinut kuvitella että viinaan ratkeisin.
Osanottoni suruusi
Pakko kysyä, että miltä tuntui kun nyt pääsit tuon sanomaan, vähän vittuilemaan. Tuntuuko sinusta nyt hyvältä, onko sellainen olo, että olet kohonnut hyytiksen yläpuolella ja saanut kääntää veistä haavassa?? En millään voi ymmärtää kaltaisiasi ihmisiä. Häpeäisit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:monilla muillakin on kuollut läheisiä yllättäen ja ei silti ole tarvinnut viinaa vetää ja krapulassa naimisiin mennä. en mä ainakaan vaikka monta läheistä olen menettänyt äkillisesti ole voinut kuvitella että viinaan ratkeisin.
Osanottoni suruusi
Pakko kysyä, että miltä tuntui kun nyt pääsit tuon sanomaan, vähän vittuilemaan. Tuntuuko sinusta nyt hyvältä, onko sellainen olo, että olet kohonnut hyytiksen yläpuolella ja saanut kääntää veistä haavassa?? En millään voi ymmärtää kaltaisiasi ihmisiä. Häpeäisit![]()
en mäkään voi ymmärtää sun kaltaisia ihmisiä. en häpeä koska ei ole mitään hävettävää, kerroin vain oman mielipiteeni ja sillehän en voi mitään et vedät asiasta joka ei sulle kuulu, herneet nenääsi
Alkuperäinen kirjoittaja -:monilla muillakin on kuollut läheisiä yllättäen ja ei silti ole tarvinnut viinaa vetää ja krapulassa naimisiin mennä. en mä ainakaan vaikka monta läheistä olen menettänyt äkillisesti ole voinut kuvitella että viinaan ratkeisin.
Osanottoni suruusi