Häät on tanssittu

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
:hug: :'(
Kyllä sinua niin koetellaan. Toivottavasti tämä kuitenkin on uusi alku sinulle, sillä isäsi olisi varmasti toivonut vain parasta ja sitä että tulet onnelliseksi.

Sitähän se toivo ja sanoki että on varma että saavutan sen mitä haluan. Tuntuu vaan että ku yhestä suosta selviää niin toinen on jo odottamassa. Oli voimia alottaa kunnon suhde ja miettiä tulevaisuutta tytön kuoleman jälkeen. Niin paskat, tämmönen vitun esterata tämä elo mulla on, iskevät helvetti vie lisää aitoja eteen ja kunnon paskaa eteen kerta toisensa jälkeen. Noh, seuraavaksi lähtenee sitte äiti. Sen jälkeen en enää jaksa mittään. Ainakaan jos se lähimmän 10vuoden sisällä tapahtuu.

En tiedä auttaako tämä yhtään mutta yritä kuitenkin ajatella niin että tämä kaikki on vaan sattumaa, julmaa ja pahaa mutta puhdasta sattumaa. Kukaan ei laita noita asioita nimenomaan sinun eteesi tai että elämä ei halua juuri sinulle pahaa. Toivottavasti tämä oli se viimeinen tuska elämässäsi pitkään aikaan, sillä jokainen ihminen ansaitsee hetken jolloin saa hengähtää ja olla onnellinen :hug:

Äiti sano aiemmin aamulla että isällä ollu sydän oireita. Käyny lääkärissä ym asian takia. Nyt vaan oli pumppu pettäny totaalisesti. Ei siinä enää mitään pystytty tekemään. Sitä hoen itellekki jatkuvasti, mitään ei voitu enää tehä. Ja ymmärrän sen ku hoitoalalla itekki, en vaan jaksa jotenki käsittää asiaa. Miks just joku niin kultanen ja hyväntahtonen ihminen pyyhkästään pois ku pölyhiukkanen, ja tämmönen meikäläisen paskiainen saa talsia tietä eteenpäin vaan. Ja isää tarttis minun siskot, minä, minun veli, äiti, ja hyvin moni muu. Kuka minua tarttee... Kissa. Niin no tuo mies. Nyt, mut entä aiemmin. :headwall:

Kovasti voimia sinulle. Onneksi on mies tukenasi. Ajattele niin, että isäsi varmasti haluaisi sinun elävän ajallaan onnellisena miehesi kanssa, hänhän toivoi sinulle aina kaikkea hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
krapulaisena.Oot sairas,jos ei selvinpän voi astua vihille.Ihan tosi oot vakavasti sairas-juoppo.Onko vaikea hakee apua

Mieti akka kolmesti miksi oli krapulassa. Saatana jos on noin paljon asiaa niin rekkaudu ja anna tulla yv:tä. Ai, mut eipä taida olla pokkaa. Harmaana hyvä huudella eikös vaan.

:hug:
Vetihän hiljaseks..vähän pihalla oon miten kaikki on menny mutta..
Osanottoni..ikävä että tollanen päivä meni noissa merkeissä. Onnea kuitenkin. Sun teksti kolahti aika rajusti,kivasti osasit kirjottaa. Mä vollotan täällä ihan solkenaan hormoonimyrskyissäni. :ashamed:

Ehkä isäsi aika oli lähteä tuonne toiselle puolen,josta pystyy vaikuttamaan tyttärensä elämän kulkuun paremmin..Huolehtia sinusta enkelinäsi..

Oma isäni kuoli lyhyen,mutta ärhäkän syövän viemänä joulun alla-05.Oli suuri suru,mutta sen jälkeiset ihanat elämänmuutokset lohduttivat.Elämässäni tapahtui kaikki se,mistä olin haaveillut..Vieläkin sydän pamppaa,kun ajattelen,että isä siellä järjestelee asioita parhain päin,sellaisia asioita mihin hän ei maallisena olentona olisi voinut vaikuttaa.

Lohtua sinulle,suru helpottaa joskus,vaikka se ei koskaan häviä.Halaus!

Mä ajattelisin asian nyt niin, että ihan kuin eilenkin sanoin niin isäs sai nyt "luvan" hengähtää ja jättää sut turvallisen miehen hoiviin.
Ja, se, että sun täytyy nyt miettiä miten äitis pärjää, mennä auttamaan eläinten kanssa, mennä tekemään kotitöitä äidin avuksi, auttaa sua jättämään nuo päihteet. Ihan oikeasti.
Kun sulla on nyt joku jota miettiä että miten se pärjää, etkä voi vaan ryypätä ja ajatella että kyllä muut selviää. Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

Se on melkein sama asia kun toivoit tulevasi raskaaksi että olisi joku syy miksi jättää päihteet. Nyt se on äitisi, niin kauan että ehkä tulee joku toinen. =)

Se sun miehesi on ihana, oikein paljon onnea teille avioliitosta! Rakastaa lujaa ja tukekaa toinen toistanne täysillä! Kyl sä selviät vielä voittajana,. yhdessä miehes kanssa. Aviomiehesi. =)

Yhteistyössä