Näkyisköhän nyt kaikille en ois uskonu. Iltasin näköjää pitäs vaan testaalla.
Noniin, lisää porukkaa joulukuisiin!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näkyisköhän nyt kaikille en ois uskonu. Iltasin näköjää pitäs vaan testaalla.
Arvasin! Niin selvästi oli edellinen vahvistunut jo eilisestä! Onnea!Näkyisköhän nyt kaikille en ois uskonu. Iltasin näköjää pitäs vaan testaalla.
@Titi-Love Nyt näkyy ihan selvästi Minkä herkkyinen toi sofi oli?
Täällä vaan jostain kumman syystä vielä haluais uskoa, et negat muuttuis plussaks, vaikka menkkajomot onkin isot
Tuo on yksityinen@Kasikuus no voi ei... Entäs yksityinen? Siellä varmaan pääsis teettää testin nopeallaki aikataululla. Tosin maksaa enemmän kuin kunnallinen. 74€ on omavastuu hinta meijän klinikalla nyt, sillo oli joku tarjous - 50% ku me käytiin helmikuussa.
No sit mulla ei oo mahiksia enää plussaa saada, ku ei tullut mitään viivaa noihin 25 mulla.25 herkkyisiä on nuo sofit
Voin sanoa että mulla on ihan jäätäviä menkkajomoja ja menkkoihin kuuluvaa migreeniä.
Jännä huono olo mahassa, mitä en oo koskaan ennen raskaana ollessa ollut. Muuta ku esikoisessa kerran nous oksennus kurkkuun, muuten ei mitään.
Jotenkin toki tää vielä pelottaa, ku 2 keskenmenoa takana.
No sit mulla ei oo mahiksia enää plussaa saada, ku ei tullut mitään viivaa noihin 25 mulla.
Varmasti vähän pelottaa ja mietityttää, mut nyt vaan kaikki sormet ja varpaat pystyyn, et joulukuussa on nyytti kainalossa
Tätä samaa olen itekin täällä sanonut kaikille, mut sit ku se tulee omalle kohdalle, ni sitä ei osaa takoa omaan päähänToki varmasti ihan henk. Kohtaista kuinka hcg- tasot nousee. Mulla jostain syystä nousee nopeasti.
Jotkuthan saa vasta tyyliin dpo 15 haamua testiin.
Mulla näkyy iltaisin jostain syystä alussa selvemmin, vaikka aina sanotaan et aamun ekasta pissasta pitäs testata varmin tulos.
No höh...Tuo on yksityinen
Muoks: mennyt 10.4 kiinni, eikä tietoa milloin aukee.
@Helmiii minäkin uskoisin et kierron alkupuolella ennen ovista olis paras aika mennä lääkäriin. Ultralla pystytään kattomaan silloin juuri esim. limakalvon paksuus ja follien tilanne kiertopäiviin nähden, eli onko ovulaatiota näköpiirissä. Myös munasolureservi katottiin mulla siinä ekalla käynnillä. Sinuna menisin ihan lapsettomuuteen erikoistuneelle gynelle/ensikäynnille yksityiselle. Ei silti velvoita mihinkään jatkotoimenpiteisiin. Mutta saisit arvokasta tietoa omasta tilanteesta ja mielenrauhaa, toki ymmärrän et rahanmeno kyllä harmittaa. Mulla ensikäyntiin meni noin. 200€ mut oli kyllä rahan arvoista kun sattui olemaan erittäin asiantunteva ja mukava lääkäri ja siitä lähti tutkimukset ja hoidot nopeasti etenemään. Nyt hoitotauollakin viestitellään kuulumisia ja viesti palvelusta joko hoitaja tai lääkäri vastaa aina saman päivän aikana jos on kysyttävää. Oma kokemus perus gyneltä oli huono ja rahat meni hukkaan, kun sanottiin vain että kaikki ok, eikä edes tsekannut noita edellämainitsemiani asioita.
Jooh täällä vuoto runsastuu ja hieman hyytymiä, nähdään tammikuisissa ehkä, pitää nyt seurailla hetki palaako kierto normaaliksi jne! Toiv tulis vielä joulukuusi
korjaan joulukuisia prkl autocorrect
Siis ihan ku mä olisin kirjottanut!@Lilmi89 Eikä
Alkuraskauden vuoteluthan voi myös olla ihan normaaleja, toivotaan parasta, tsemppiä
@Titi-Love No nyt näkyy kunnolla, ihanaa, varovaiset onnittelut
Omaa napaa..
tänään juossu vessas vähän väliä kattoo näkyyks menkkoi, ei siis muuta tuntemuksia jomottelui tms. Mut kumman koosteet paikat mut vv se vaan ollu.
Ja kävin kaivelees roskista aamun testit, joo älkää kysykö miksi?!? miks mä teen näin aina itelleni, ihanku täst ois jotain hyötyy ku ei oo ees
Jotain niissä taas mukamas näkyy ku kääntelee ja vääntelee
Onneks mul ei oo enää r.testei, muuten olisin jo varmaan uuden tehny, nyt täytyy malttaa vaa ootella loppuviikkoon
Toivottavasti tää piinailu on sit kaiken arvoista eikä vaan joku hormoni häiriöSiis ihan ku mä olisin kirjottanut!
Koko ajan käyn vessassa ihmettelees onko ne menkat alkanu, mutta vain runsasta VV:tä. Mulla on kyllä menkkamaisia poltteita vatsassa ja selässä ollu jo pari päivää, mutta ei minkäänlaista vuotoa
Ja kyllä pakko myöntää, että piti sieltä roskiksesta kaivaa testi ja katella joka suunnasta ja valossa
Nyt on kyllä turhauttavaa, kun pitää odottaa hoitojen jatkumista. Tänään soittivat klinikalta, että ei tietoa milloin jatkuu. Soittavat taas uudestaan kuukauden päästä. Kaikki toivo asettuu kyllä hoitoihin, tuntuu piinalliselta että ne nyt sitten lykkääntyi..Voi ei @Lilmi89 tsemppiä ❤
Täälläkin alkaa oviksesta asti ollut tissikipu loppua. Ainut, mikä on tähän asti pitänyt vähän toivoa yllä... Tuossa ennen saunaa oli viel kunnolla kipeät, mut nyt ei oo enää juurikaan. Et se siitä sitten. Tosiaan pe pitäis viimeistään menkat alkaa. Kyllähän näihin pettymyksiin on jo tottunut ja mieli turtunut, mutta silti surullinen, alakuloinen, pettynyt fiilis. No, ehkä taas kohti uusia pettymyksiä, sillä luulen että onnistumisprosentti meillä vaan pienenee koko ajan. Mikäli hoidot pääsisi jatkumaan, voisi toivonsa laittaa niihin... Mut nyt ei auta kuin odotella. Jään seurailemaan miten muilla loppukierron piinailijoilla käy. Toivottavasti vielä joku pääsee joulukuisiin![]()