Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mut voi myös siirtää plussanneisiin. Aamulla teen vielä vikan liuskan ja sitten saa olla siinä. Tänään ihan kauhea olo flunssan ja etomisen kanssa. Ei minkäänlaista ruokahalua ole.
Muuten ihan hyvin, ei kipuja paitsi rinnoissa eikä vuotoja.
Jos teille sopii niin pysyn vielä toistaiseksi täällä kun omaa ryhmää ei näköjään vielä ole ja tää on niin alussa vielä.

Jos ovis oli jo niin se on ollut sitten jo tyyliin kp10, pidin testaamisesta yhden taukopäivän, ku ei ollut mitään oloja😶 todella outoa, on sit super pitkä kierto mulle jos nyt ei parissa päivässä ovista tuu. Eikä sit mitään käryä et koska menkat alkaa, eli ei varmaan tarvi raskaustestejäkään tehdä😅 mietin et voiko se viime kierron kemiallinenkin vaikuttaa🫣 mulla on ollut kemiallinen kerran aiemminkin, mut silloin kierto jatkui kyllä ihan normaalina. Luin noista rfsu ovistesteistä, et ne on vissiin aika paskoja. Noh, teen niitä nyt vielä parina aamuna ku ostin ton 12 pakkauksen. Meillä esikoinen on kanssa 1v3kk nyt.

• Tykkää
Reactions: EKarolina
Jahas, nyt tuntuu että jaksan kirjoittaa taas. Palaan yrittäjiin ja kuumeilijoihin, ei ollut meidän pienellä tarrasukkia matkassa vaan keskenmeno tuli, vuoto alkoi 27.12 😭😭💔 toivottavasti kierto palautuu pian ja tärppäisi uudestaan yhtä helposti..
Voi, otan osaa. 💔 🙏
Keskenmenoa en soisi kenellekään. Toivottavasti olet saanut jutella asiasta itselle sopivalla tavalla. 🙏

• Tykkää
Reactions: viivaviivi
Ja täällä oireilu vähentynyt niin paljon, että menkat alkanee maanantaina. 🙏
Rinnat on edelleen turpeat, mut ehkä nyt sit enempi vaan pms-turvotusta.
Pahoinvointikin helpottamaan päin.
Täytyy tähän mainita että ite jos en tietäis raskaudesta ni välillä olisin ihan varma et odotan ja hetken päästä et en. Koska oireet aaltoilee . Esim eilen ei äklöttänyt ja paine alamahassaki hävisi et ajattelin nonni se oli kemiallinen. Sit tänää taas kympillä oireet. Mulla oli pahaa oloa jo dpo 4-5 asti sillee et en tiedä koska se oli pms tmv ja koska muuttu raskaus pahoinvoinniksi ja tosiaan välihetkiä ja päiviä ollu. Toivotaan parasta 🙏❤️🙏

Täytyy tähän mainita että ite jos en tietäis raskaudesta ni välillä olisin ihan varma et odotan ja hetken päästä et en. Koska oireet aaltoilee . Esim eilen ei äklöttänyt ja paine alamahassaki hävisi et ajattelin nonni se oli kemiallinen. Sit tänää taas kympillä oireet. Mulla oli pahaa oloa jo dpo 4-5 asti sillee et en tiedä koska se oli pms tmv ja koska muuttu raskaus pahoinvoinniksi ja tosiaan välihetkiä ja päiviä ollu. Toivotaan parasta 🙏❤️🙏
Voi miten ihanasti sanottu. 💕
Ja näinhän se toki on, ei voi tietää varmasti, ennen kuin ne menkat sieltä alkaa. 🙏
Pitäisi vaan jaksaa odotella. 🙈

Yhteistyössä