Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pikkuhiljaa rupee olemaan rätti päivät ohi🙈 mutta nyt rupesi sitten tosissaan jännittämään. Mies varasi simppatestiajan ensi viikolle ja mä en vaan pääse yli siitä et mitä jos niissä tuloksissa on häikkää.. Mitäs sitten tehdään..? apua..
Toki minulla yhäkin todella lyhyt kierto mihin ainakaan ei eka terokuuri apua tuonut, mutta jotenkin tuntuu että pakkohan jossain on häikkää olla kun ei mitään tapahdu..
Toisaalta olisi kiva tietää että mikä sakkaa. Mutta eihän sitä oikeasti halua kuulla että sille on syy miksei raskaus ala.
Vähän meinaa olla ahdistunut olo.

Ymmärrän, vaikka toisaalta jos syy löytyy niin todennäköisesti siihen saa apuakin. Itellä on aina ollut tän 2,5 v ajan se ajatus, et mussa varmasti vikaa, koska miehellä ennestään lapsia jne, jotka vielä tulleet ehkäisystä huolimatta ilman yrittämistä, joten olikin yllätys, et mun arvot oli hyvät ja miehen näytteessä sanomista (vähäinen määrä siittiöitä, vähän normaaleja, huonontunut eteenpäin liikkuvuus). Toki toivon et ens kuun alussa kun uusi näyte otetaan, se olis parempi. Mut jos ei niin sithän on selvää et ivf/icsi kutsuu. Sekin tavallaan helpottaa tietää, et sit se on edessä. Lääkäri sanoi ettei kannata inssiä tehdä, jos toinen näyte on samanlainen. Miehellä pitkä tupakointitausta, hormonien käyttöä menneisyydessä ym syitä jotka varmasti vaikuttaneet asiaan.

Toisaalta aattelen, et saatiin me tyttökin aluilleen, mut enhän mä tiiä mikä onnenkantamoinen se loppupeleissä oli, sillon sattu vaan tähdet oleen kohdallaan 🤍 mun myöhäinen ovis+lyhyt luteaali ei ainakaan helppaa asiaa, vaikka kyllä se riittävä on ollut ennen synnytystä monessa kierrossa, mulla luteaalin pituus vaihtelee. Tossa Varilan Eeron luennolla hän tais sanoa et 12 pv ainakin tarvis olla (monesti kuulee et 10 riittäisi). Nyt onkin ekaa kertaa Cyclogestit käytössä, tulis vaan se ovis sieltä! 😊 testit negaa ja ei oireita muutenkaan vielä.

Lisäys vielä edelliseen, jostain syystä tässä kierrossa ei oo pahemmin jaksanut keskittyä tähän asiaan, vaan kaikkeen muuhun; valmistautunut tenttiin, tehnyt pihatöitä ym.. Jotenkin sellanen fiilis, et nyt ei jaksa panostaa. En oo tilannu lisää geleitä tms, meen noilla mitä on eli ubikinoni ja inositoli ja vitskut ja näin. Ovistikkua oon parina aamuna muistanu huljutella. En tie johtuuko siitä et mieli on jo niin varautunut että syksyllä hoidot kutsuu, en oo oikeastaan ees kovin toiveikas ton keltarauhastuen suhteenkaan 🤣 mut katellaan, josko se into taas löytyy kun ovis tulee.

• Tykkää
Reactions: Macademia
@AMR ja @Jennnuli kovasti plussatuulia sinne 👍👍

@efi sulla on kp15, onko ovistuntemuksia?

Täällä kp12. Valkovuoto on muuttunut valkosesta kirkkaaksi vetiseksi. Ei vielä limoja. Digitestiin tuli vahvemmat viivat kuin eilen.

Ihan hyvillä ja energisillä fiiliksillä mennään. 😊

Joo, kyllä ovis tuli ja meni. Mielestäni se osu sunnuntaille eli tänään olis dpo 3. Mieskin tuli just sunnuntaina kotiin eli ehkä kierto ei menny ihan hukkaan. Käytin ekaa kertaa elämässäni ovulaatiotestejä. Mulla on se clearbluen digitaalinen joka näyttää myös sitä vilkkuvaa hymynaamaa. Muistaakseni torstaina vilkku ja perjantaina tuli jo pysyvä hymynaana, mutta testilin sitte vielä mielenkiinnosta liuskatesteillä ja se oli vahvimmillaan vasta lauantaina. Mitään kovin selkeitä limoja en kyllä huomannu.

Tässä vaiheessa olo vielä ihan rento ja normaali, mutta enköhän mä viimeistään viikon päästä ala stressaamaan. Ikinä ei oo aikomuksena testata, mutta sitte alkaa kuitenki jännittää 😅

Tänään dpo 10 ja haamu tuli testiin. En vaan malttanut olla testamatta kun tunne oli niin vahva. Eli toistaiseksi raskaana ollaan. Ja toivottavasti se tällä kertaa kestäisi. 😮‍💨

Oireet kyllä onkin sellaiset, että olisin kyllä ollut enemmän ihmeissäni jos en toista viivaa olis nähnyt. Niin jännää! Nyt tosissaan jään toivomaan, että viiva vahvistuis eikä tääkin jäis taas kemialliseksi…

Se dpo 7 repimiskipu tais olla sitä kiinnittymiskipua mitä epäilinkin. 😄

Tässä vielä kuvaa jos haluatte nähdä!

@AMR kyllähän tossa näkyy haamu, onnea! 😍

Mulle tuli äsken pysyvä hymy digiin, kp13 🤗

Viime yönä ja edelleen on alavatsa kipeä ja turvottaa. Aavistin jomotusten alkamisesta, et nyt aikastuu ovis. Testasin huvikseen liuskalla yöllä, mut sillon ei vielä ollut selviä viivoja.Ei ollut kuitenkaan yhtään yllätys, että plussa tuli nyt aamulla.

Oon mittaillu aamulämpöjä myös tässä kierrossa ja täytyy tsekata näkyykö huomenna tai ylihuomenna nousua.

Eilen illalla talleteltiin, tänään ja huomenna vielä tarkotus.

Onko kellään tietoa voiko ovulaatio tapahtua tosi pian lh-huipusta? Mulla lähti viivat haalenemaan viimeksi tosi nopsaa. Toisaalta @efi tossa kirjottikin, et hänellä näky pitkään plussa.
Mä sit ilmeisesti oon niitä, joilla huippu tosi lyhyt.

Toiveikkain mielin täällä kohti piinapäiviä 😀

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: marik91 ja AMR
Tänään dpo 10 ja haamu tuli testiin. En vaan malttanut olla testamatta kun tunne oli niin vahva. Eli toistaiseksi raskaana ollaan. Ja toivottavasti se tällä kertaa kestäisi. 😮‍💨

Oireet kyllä onkin sellaiset, että olisin kyllä ollut enemmän ihmeissäni jos en toista viivaa olis nähnyt. Niin jännää! Nyt tosissaan jään toivomaan, että viiva vahvistuis eikä tääkin jäis taas kemialliseksi…

Se dpo 7 repimiskipu tais olla sitä kiinnittymiskipua mitä epäilinkin. 😄

Onnea ja viivan vahvistumista!!😍😍🩷

@AMR kyllähän tossa näkyy haamu, onnea! 😍

Mulle tuli äsken pysyvä hymy digiin, kp13 🤗

Viime yönä ja edelleen on alavatsa kipeä ja turvottaa. Aavistin jomotusten alkamisesta, et nyt aikastuu ovis. Testasin huvikseen liuskalla yöllä, mut sillon ei vielä ollut selviä viivoja.Ei ollut kuitenkaan yhtään yllätys, että plussa tuli nyt aamulla.

Oon mittaillu aamulämpöjä myös tässä kierrossa ja täytyy tsekata näkyykö huomenna tai ylihuomenna nousua.

Eilen illalla talleteltiin, tänään ja huomenna vielä tarkotus.

Onko kellään tietoa voiko ovulaatio tapahtua tosi pian lh-huipusta? Mulla lähti viivat haalenemaan viimeksi tosi nopsaa. Toisaalta @efi tossa kirjottikin, et hänellä näky pitkään plussa.
Mä sit ilmeisesti oon niitä, joilla huippu tosi lyhyt.

Toiveikkain mielin täällä kohti piinapäiviä 😀

Mä oon jääny ihan koukkuun tohon lämpöjen mittailuun😁 mulla selkeä dippi lämmöissä ovisaamuna ja siitä nousee päivän parin sisällä mun normi luteaalilämpötasolle.

Mulla on joissain kierroissa tosi nopea lh-piikki ja oireista päätellen silloin myös irtoaa munis nopsaan siitä, joskus taas vahvistuu pariksikin päiväksi ja voi kestää irtoamiseen kauemman.

• Rakkaus
Reactions: AMR ja Macademia
Siis vaikka sanoin etten ala ovista tikuttaan oon sitä nyt satunnaisesti tehnykki… 😆 paitsi että tais huippu jäädä huomaamatta ku tänään olikin enää vaa yks viiva. Vaikka ei olla edes kunnolla yritetty kakkosta tästä kierrosta ku ei tuo esikoinen anna montaa hetkeä vanhemmilleen niin silti jotenkin harmittaa että jäi nyt tää kierto välistä 🫤
Voihan se olla kans että en vaan vielä ovuloi mutta en tiiä tulisko ovistestiin toista viivaa ollenkaan siinä tapauksessa?

Mites onko kellään ollut tilannetta missä vielä imettää ja raskautuu uudestaan? Kuullut että maitomäärät romahtaa mutta kuinka paljon ja tapahtuuko kaikille?

• Tykkää
Siis vaikka sanoin etten ala ovista tikuttaan oon sitä nyt satunnaisesti tehnykki… paitsi että tais huippu jäädä huomaamatta ku tänään olikin enää vaa yks viiva. Vaikka ei olla edes kunnolla yritetty kakkosta tästä kierrosta ku ei tuo esikoinen anna montaa hetkeä vanhemmilleen niin silti jotenkin harmittaa että jäi nyt tää kierto välistä 🫤
Voihan se olla kans että en vaan vielä ovuloi mutta en tiiä tulisko ovistestiin toista viivaa ollenkaan siinä tapauksessa?

Mites onko kellään ollut tilannetta missä vielä imettää ja raskautuu uudestaan? Kuullut että maitomäärät romahtaa mutta kuinka paljon ja tapahtuuko kaikille?
Jos sitä kohta oppis tarkastaan onko kirjautunu sisään vai ei … 🤭

• Haha
Reactions: marik91
Tässä mun viime kierron lämmöt jos kiinnostaa

Normilämpö mulla ennen ovista 36,2-36,4. Ovispäivänä yleensä 36,0. Tossa kierrossa vähän kipeilyä joten ennen ovista lämmöt välillä korkeammalla. Ja pysytteli luteaalin ajan pääosin 36,5, yleensä on jopa 36,6-36,9.

Kiinnostaa @marik91 . 😊 Meil on näköjään melko sama ruumiinlämpö.

Mul oli eilen 36.1 ja tänä aamuna 36.3.
Saa nähä mitä loppukierrosta.

@Bebekakkonen mul ei tullu menkat imetyksen aikaan yli vuoteen, sitten kun vähenty syöttö niin tuli. Onko sulla alkanu jo menkat vaikka imetät?

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Kiinnostaa @marik91 . Meil on näköjään melko sama ruumiinlämpö.

Mul oli eilen 36.1 ja tänä aamuna 36.3.
Saa nähä mitä loppukierrosta.

@Bebekakkonen mul ei tullu menkat imetyksen aikaan yli vuoteen, sitten kun vähenty syöttö niin tuli. Onko sulla alkanu jo menkat vaikka imetät?

Ja sait tänään ovisplussan?😊 Eli vois oottaa et huomenna aamulla lämmöt dippaa! Ne ei välttämättä dippaa ku sen 0,15 astetta joskus. Ja sit toisinaan nousee heti seuraavana päivänä korkealle, joskus menee pari päivää, kuten mulla viime kierrossa. Tää lämpöjen seuraaminen on kyllä mielenkiintoista 😊 ja huomannu et mulla tulee usein luteaalissa dippi, aina toivoo et se ois kuuluisa kiinnittymisdippi, mut varsinkin englanniksi löytyy paljon tietoa et voi muutenkin dipata, ns secondary estrogen surge.

Tänään dpo 10 ja haamu tuli testiin. En vaan malttanut olla testamatta kun tunne oli niin vahva. Eli toistaiseksi raskaana ollaan. Ja toivottavasti se tällä kertaa kestäisi. ‍

Se dpo 7 repimiskipu tais olla sitä kiinnittymiskipua mitä epäilinkin.

Onnea hurjasti! 😍

Mä testailin myös ja negaa näytti. Vielä on kyllä niin aikaista että en edes jaksanut harmistua siitä. Tänään on ollut lievää paineen tunnetta alavatsalla.

Mä lähden pääsiäiseksi työreissuun ja palaan vasta maanantaina kotiin. Maanantaina on flo:n mukaan oletettu kuukautisten alkamispäivä, joten saa nähdä miten käy! Jos menkat ei oo silloin alkanut niin varmaan taas testailen kun pääsen kotiin.. ☺️

Ja sait tänään ovisplussan? Eli vois oottaa et huomenna aamulla lämmöt dippaa! Ne ei välttämättä dippaa ku sen 0,15 astetta joskus. Ja sit toisinaan nousee heti seuraavana päivänä korkealle, joskus menee pari päivää, kuten mulla viime kierrossa. Tää lämpöjen seuraaminen on kyllä mielenkiintoista ja huomannu et mulla tulee usein luteaalissa dippi, aina toivoo et se ois kuuluisa kiinnittymisdippi, mut varsinkin englanniksi löytyy paljon tietoa et voi muutenkin dipata, ns secondary estrogen surge.

On kyl kiinnostavaa! Oon vasta tutustumassa tohon lämmön mittaamiseen. En kyllä oo mitannu aina samaan aikaan, mut kuitenkin ennen kun oon noussut ylös aamulla. Mun mittari ei oo kummonen. Suusta oon mitannut kun se on nopeempaa. Näyttää kuitenkin kaks desimaalia.

Täytyy tutustua tohon ruumiinlämmön käyttäytymiseen oviksen yhteydessä enemmän. 😊

Talleteltu on kun mies tuli töistä. Huomenna vielä ja seurailen noita aamulämpöjä mielenkiinnolla. ☺

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Onnea hurjasti!

Mä testailin myös ja negaa näytti. Vielä on kyllä niin aikaista että en edes jaksanut harmistua siitä. Tänään on ollut lievää paineen tunnetta alavatsalla.

Mä lähden pääsiäiseksi työreissuun ja palaan vasta maanantaina kotiin. Maanantaina on flo:n mukaan oletettu kuukautisten alkamispäivä, joten saa nähdä miten käy! Jos menkat ei oo silloin alkanut niin varmaan taas testailen kun pääsen kotiin..

Täälläkin pitäisi kuukautisten alkaa ensi viikolla. En oo vielä testiä tehnyt. Eilen tuntui semmoista supistelua, muita oireita en oo huomannut. Jotenkin semmoinen tunne, että tästä kierrosta ei tuu tärppiä :unsure:

Tästä pitäisi nyt sitten tunnistaa ovista. Tuo katkoviiva on kun olin sairaana ja lämmöt oli sen takia virheellisesti koholla, ei näy siksi kartalla. Heh. Ehkä huomiset lämmöt kertovat jo enemmän ja FF ja Oura arvioisi oviksen suunnilleen kohdilleen. Ainakin yritystä on nyt ollut, kuten kuvasta näkyy.

https://aijaa.com/DileuA

Tästä pitäisi nyt sitten tunnistaa ovista. Tuo katkoviiva on kun olin sairaana ja lämmöt oli sen takia virheellisesti koholla, ei näy siksi kartalla. Heh. Ehkä huomiset lämmöt kertovat jo enemmän ja FF ja Oura arvioisi oviksen suunnilleen kohdilleen. Ainakin yritystä on nyt ollut, kuten kuvasta näkyy.

https://aijaa.com/DileuA

Ootko tikuttanut ovista, en muista jos oot kirjoittanut 🙈 lämpöjä kun kattoo, ni oisko voinu olla jo dpo9? Lämmöt näyttäs hyvältä jos näin on. Tai sit dpo 14?

Ootko tikuttanut ovista, en muista jos oot kirjoittanut lämpöjä kun kattoo, ni oisko voinu olla jo dpo9? Lämmöt näyttäs hyvältä jos näin on. Tai sit dpo 14?
En oo tikuttanut kun näistä lämmöistä on yleensä hyvin saanut tulkittua. Nyt haastava tuon sairastelun vuoksi. En oikein usko tuohon dpo9, ei mulla oo koskaan ollut niin lyhyt kierto. Normaali on 30-33pv. Ehkä 14-19 välillä. Ehkä parempi ajatella 19 niin ei tuu testailtua turhaan..

• Tykkää
Siis vaikka sanoin etten ala ovista tikuttaan oon sitä nyt satunnaisesti tehnykki… paitsi että tais huippu jäädä huomaamatta ku tänään olikin enää vaa yks viiva. Vaikka ei olla edes kunnolla yritetty kakkosta tästä kierrosta ku ei tuo esikoinen anna montaa hetkeä vanhemmilleen niin silti jotenkin harmittaa että jäi nyt tää kierto välistä 🫤

Juu, on. Mulla sai kolmas lapsi alkunsa ekasta kierrosta raskauden jälkeen. Kakkonen oli sillon 7 kk ja imetin kyllä vielä. Mulla on aina alkanu kierto uudelleen suunnilleen sillon ku vauva on ollu 7 kk. Ehkä siinä vaiheessa on sitte jo juotu vähemmän maitoa, kun on alotettu kiinteet. Meillä jatkettiin kyllä imetystä sitte vielä jonku aikaa. En muista tarkalleen kuinka pitkään. Imetys loppu kun seinään kun ite sairastuin vatsatautiin ja yhden päivän ajan olin imettämättä. Sitte ei vauva enää piitannut rinnasta. Muistelisin että oli joskus 10 kk paikkeilla, mutta en oo ihan varma.

• Tykkää
Vauva 2026

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★11/22 ★ 2. ( 1. kohtukuolema rv 40+3, 11/24)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Adagio- ★ 11/2023 ★ 1.
@Kevättuuli26 ★ 01/24 ★ 2.
@Tiuhti92 ★ 02/24 ★ 1.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Kolmattakehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Minimilli ★ 08/24 ★ 1.
@Eloja94 08/241.
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@AMR ★ 12/24 ★ 2.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.
@nnzzi ★ 01/25 ★ 2.
@Yhteistäykköstä ★ 02/25 ★ 2. (1. yhteinen)
@Macademia ★ 03/25 ★ 5. (1. yhteinen)
@desirett ★ 03/25 ★ 3. (1. Yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/25 ★ 2.
@Aurinkokivi ★ 03/25 ★ 1.
@Bebekakkonen ★ 04/25 ★ 2.
@efi ★ 04/25 ★ 4.

★★★★★★★★★★★★★★★

17.4.2025 torstai

Nimi ★ Kiertopäivä

@AMR kp 25/30
@Bebekakkonen kp 24/33-46
@Kolmattakehiin kp 23/30-33
@Jennnuli kp 23/27-28
@gaoxiaojie kp 21/28-31
@efi kp 17/24-28
@Macademia kp 14/28
@marik91 kp 14/29-32
@nnzzi kp 14/30-33
@desirett kp 6/27
@Minimilli kp 6/24

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★

@haaveillen DPO 14
@AMR DPO 11
@Jennnuli DPO 10
@Kolmattakehiin DPO 4
@efi DPO 4
@Macademia DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

Huomenta! Eilen oli näköjään jäänyt lista päivittämättä. Toivottavasti meni oikein, lisäsin sut @efi piinailijoihin.

@marik91 ei vielä ainakaan oo dipannu lämmöt eikä noussutkaan. 😊 Muuten, jos sä oot jääny koukkuun lämpöjen mittailuun, niin mä tykkään tikutella ja vertailla tuloksia. 🤭

Tässä alla kuvaa kp 10 eka vilkkunaama ja digin viivaa. Estrogeeni vahvempi. Sitten eilinen plussa ja tän aamun viiva. Yllättäen tänään mun mielestä vahvempi lh kuin eilen.

Mulle tuli muuten yllärinä, että cb dualissa viivanpaikkoina on lh ja est, eikä vain lh ja kontrolliviiva.

Huom. Vasen viiva lh ja oikea est. Punaset täpät alimmassa puikossa on tullu kuvaan mistä lie, ei näy livenä.

Eilen valkkari oli kirkasta, nestemäistä. Tänään tosi venyvää, eli ei irtoa säikeet kun sormet erottaa toisistaan.
Tarkottaako tää lima, et tänään ois paras päivä kuksia? 😁 Iltapäivään menee, ja kun eilen aamulla kympiltä tuli plussa niin siitä tulee reipas vrk ku iltapäivällä pääsee hommiin. 🤔

Tuleeko kellään mitään mieleen tän päivän testistä ja näistä limahavainnoista esim ovulaation mahd. ajankohtaan liittyen?

Viimeksi muokattu:
Ihanaa kuinka monella piinailijalla on lupaavia oireita!

Itsellä myös jotenkin varma olo siitä että tässä kuussa onnistuttiin. Saattaa olla sulaa hulluutta, mutta mulla on ollut nyt tiistaina ja keskiviikkona samanlaisia kiinnittymiskipuja kuin helmi ja maaliskuun kierroissa, rintojen turpoamista, pientä pahoinvointia, jatkuvaa pissahätää (myös keskellä yötä) ja nyt yöllä taas mulla on ollu todella kuuma.

Saa nähdä. Edellisissä kahdessa kierrossa näitä oireita seurasi tosi kevyt kiinnittymisvuoto, koventunut pahoinvointi, ja sitten elämäni hirveimmät krampit joista 12 tunnin päästä alkoi vuoto. Toivon että tän kuun yksilö olisi nyt sellainen jonka oma kohtu kelpuuttaisi.

Huomenta! Eilen oli näköjään jäänyt lista päivittämättä. Toivottavasti meni oikein, lisäsin sut @efi piinailijoihin.

@marik91 ei vielä ainakaan oo dipannu lämmöt eikä noussutkaan. Muuten, jos sä oot jääny koukkuun lämpöjen mittailuun, niin mä tykkään tikutella ja vertailla tuloksia.

Tässä alla kuvaa kp 10 eka vilkkunaama ja digin viivaa. Estrogeeni vahvempi. Sitten eilinen plussa ja tän aamun viiva. Yllättäen tänään mun mielestä vahvempi lh kuin eilen.

Mulle tuli muuten yllärinä, että cb dualissa viivanpaikkoina on lh ja est, eikä vain lh ja kontrolliviiva.

Huom. Vasen viiva lh ja oikea est. Punaset täpät alimmassa puikossa on tullu kuvaan mistä lie, ei näy livenä.

Eilen valkkari oli kirkasta, nestemäistä. Tänään tosi venyvää, eli ei irtoa säikeet kun sormet erottaa toisistaan.
Tarkottaako tää lima, et tänään ois paras päivä kuksia? Iltapäivään menee, ja kun eilen aamulla kympiltä tuli plussa niin siitä tulee reipas vrk ku iltapäivällä pääsee hommiin.

Tuleeko kellään mitään mieleen tän päivän testistä ja näistä limahavainnoista esim ovulaation mahd. ajankohtaan liittyen?

Paras aika olisi ilmeisesti päivän sisällä ennen sitä varsinaista ovulaatiohetkeä, jotta olis uimareita valmiina. Kun munasolu irronnut niin elää vain n 24h, jos menee yli niin ei ymmärtääkseni ole mahdollista enää. Liman perusteella kuulostais siltä että tää päivä hyvä, jollei mee liian pitkälle irtoamisesta. Varmaan yksilöllistä miten kauan noita hyviä limoja on.. En oo testaillut ovista niin en osaa sanoa miten se irtoamishetki noihin tuloksiin suhteutuu, mielenkiintoista.

Oispa tulossa taas kunnon plussa-aalto, lupaavalta kuulostaa 😍 itselläkin hyvä fiilis vaikka vasta DPO4. Toiveikas!

Paras aika olisi ilmeisesti päivän sisällä ennen sitä varsinaista ovulaatiohetkeä, jotta olis uimareita valmiina. Kun munasolu irronnut niin elää vain n 24h, jos menee yli niin ei ymmärtääkseni ole mahdollista enää. Liman perusteella kuulostais siltä että tää päivä hyvä, jollei mee liian pitkälle irtoamisesta. Varmaan yksilöllistä miten kauan noita hyviä limoja on.. En oo testaillut ovista niin en osaa sanoa miten se irtoamishetki noihin tuloksiin suhteutuu, mielenkiintoista.

Oispa tulossa taas kunnon plussa-aalto, lupaavalta kuulostaa itselläkin hyvä fiilis vaikka vasta DPO4. Toiveikas!

On talleteltu eilen ja toissapäivänäkin, mutta mietin et jos nuo ”ovulaatiolimat” on otollisimmat raskautta ajatellen, niin miksi ne tulee niin viime tingassa? Kun tässä on ollut useempi hedelmällinen päivä niin vasta ovulaatiopäivänä nuo limat. Outoa.

Hurjasti Onnea plussanneille ja plussa tsempit piinailijoille🥰

Ite miettiny et pitäisköhän kuitenki tikuttaa sitä ovista vaikka olin kovin vastaan, ettei vaan mene liian vakavaksi tää yrittäminen. Kuopuksen kanssa sitä tikuttelin ja heti ku pidin tauon kun oltiin lomalla ni johan sillo sit tärppäs😅

Ja alkoihan ne menkat sieltä ku vähän valittelin ja ihmettelin ääneen😄jos nyt kestäis vähän kauemmin ku se 3 päivää mitä viimeks.

@marik91 ei vielä ainakaan oo dipannu lämmöt eikä noussutkaan. Muuten, jos sä oot jääny koukkuun lämpöjen mittailuun, niin mä tykkään tikutella ja vertailla tuloksia.

Tarkottaako tää lima, et tänään ois paras päivä kuksia? Iltapäivään menee, ja kun eilen aamulla kympiltä tuli plussa niin siitä tulee reipas vrk ku iltapäivällä pääsee hommiin.

Onpa mielenkiintoista, en mäkään tienny et dualissa on molemmat viivat noin! Harmi ku ei oo täs kierrossa nyt niitä enkä löytäny lähikaupasta. Ajattelisin et sulla voi hyvin ovis tulla myöhemmin tänään/yöllä tai vasta huomenna aikaisin aamulla..? Mielenkiintoista miten sun huomisen aamulämpö, kerro sitten. Mä mittaan kans ihan perusmittarilla ja ennen ku nousen sängystä, joskus saatan vessassa käydä ensin. Mut kyl niist silti hyvin osviittaa saa.

Mulla ollu nyt kun greippejä syöny ni kunnon eggislimoja jopa pari kolme päivää ennen ovista 😁 huima vaikutus niillä!! 😍😁 ja huomannu et ensin alkaa runsastua, ja voi olla venyvää, mutta valkoista, sit muuttuu kirkkaaksi ja vielä venyvämmäksi.. ja eilen illalla huomasin kohdunsuun alkaneen vähän pehmentyä ja aueta ja tänään varsinkin on aukinaisempi ja kääntynyt otollisempaan asentoon, tää tapahtu viime kierrossa noin 4 pv ennen ovisplussaa. Ja ovispäivänä alkoi napakoitua takaisin ja seuraavana oli jo kiinni ja hyvin napakka ja ylhäällä ja takaisin kääntynyt "taaksepäin". Seuraileeko joku muu kohdunsuun merkkejä?

Meille annettiin muuten lapsettomuuspolin ensikäynnillä miehelle jotain vitskuja, joita kuulemma saa netistä tilattua. Piti niistä tänne vinkata. Valmisteen nimi on Sermatrop Alfa ja perus vitskujen lisäks niissä näky olevan foolihappoa, lykopeeniä, valkosipulia, l-glutationia, Q10, N-asetyyli-L-kysteiiniä, ja L-karnitiinia.

• Tykkää

Yhteistyössä