Pikkuhiljaa rupee olemaan rätti päivät ohimutta nyt rupesi sitten tosissaan jännittämään. Mies varasi simppatestiajan ensi viikolle ja mä en vaan pääse yli siitä et mitä jos niissä tuloksissa on häikkää.. Mitäs sitten tehdään..? apua..
Toki minulla yhäkin todella lyhyt kierto mihin ainakaan ei eka terokuuri apua tuonut, mutta jotenkin tuntuu että pakkohan jossain on häikkää olla kun ei mitään tapahdu..
Toisaalta olisi kiva tietää että mikä sakkaa. Mutta eihän sitä oikeasti halua kuulla että sille on syy miksei raskaus ala.
Vähän meinaa olla ahdistunut olo.
Ymmärrän, vaikka toisaalta jos syy löytyy niin todennäköisesti siihen saa apuakin. Itellä on aina ollut tän 2,5 v ajan se ajatus, et mussa varmasti vikaa, koska miehellä ennestään lapsia jne, jotka vielä tulleet ehkäisystä huolimatta ilman yrittämistä, joten olikin yllätys, et mun arvot oli hyvät ja miehen näytteessä sanomista (vähäinen määrä siittiöitä, vähän normaaleja, huonontunut eteenpäin liikkuvuus). Toki toivon et ens kuun alussa kun uusi näyte otetaan, se olis parempi. Mut jos ei niin sithän on selvää et ivf/icsi kutsuu. Sekin tavallaan helpottaa tietää, et sit se on edessä. Lääkäri sanoi ettei kannata inssiä tehdä, jos toinen näyte on samanlainen. Miehellä pitkä tupakointitausta, hormonien käyttöä menneisyydessä ym syitä jotka varmasti vaikuttaneet asiaan.
Toisaalta aattelen, et saatiin me tyttökin aluilleen, mut enhän mä tiiä mikä onnenkantamoinen se loppupeleissä oli, sillon sattu vaan tähdet oleen kohdallaan