Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo en mä tajunnut että nuo rfsu:t on noin huonoja. Halusin säästää digejä🙈 nyt luovutan tän kierron suhteen ja odottelen tätiä kylään. Ei mitään limojakaan ollut niin luulen et se kemiallinen nyt jotenkin sotki kropan toiminnan. Ja pahoittelut negasta @EKarolina, ne on aina tylsiä kun toiveet nousee🥺

• Tykkää
Reactions: EKarolina
Onko pregcheckin testi siis vaaleampi kuin eka vai eilinen testi. Jos muistan oikein niin olikos että jokatoinen päivä pitäis vahvistua? 🤔 Toki kaikillahan ei vahvoja koskaan tulekaan ja silti raskaus jatkuu normaalisti. Toivotaan että raskaus etenee. ❤️
Se oli vaaleampi kuin eilinen mutta testaus olosuhteet vaikuttaa kanssa. Ja katoin et 48-72 h on tuplaus aika..
.Oon vaan nii pelkonen

Dpo13 ja neg.testi.
Eilen illalla alkoi myös hurjan huono olo, ajattelin et ehkä raskauspahoinvointia.
Pahoinvointi jatkui pitkin yötä ja nyt taas päivällä aika voimakasta.
Vatsatautihan tästä puuttui. 🤯😵‍💫
Voi miten harmi💔 . Testaat tietysti uusiksi jos ei ala menkat . Millä testasit? Niis testeissä on isoja eroja pienillä dpo lla. Toinen ei näytä mitää ja toinen selvä punainen viiva

• Vau!
Reactions: EKarolina
Pahoittelut negasta @EKarolina 🥺
Pahoittelut myös @Nelosenhaaveilija ❤️‍🩹
@viivaviivi mikä tilanne nyt? Sehän on hyvin mahdollista että viivojen muutos aiheutuu virtsan väkevyydestä.
@aida91 kannattaa ottaa käyttöön eri ovistestit. Oon lukenu monelta että rfsu ei anna poseja vaikka pc antanut. En luota yhtään niihin testeihin ja mullaki noi pc:t on toiminu tosi hyvin. 😊

Muistinkohan kaikki..

Täällä dpo7 (ei oo tikutettu) ja eilen alkoi menkkajomotukset jotka tänään jo lieventyneet. Valkovuoto on pysynyt juoksevana kokoajan ja se normisti on kuivaa ja paksua. Nännit herkkänä mutta tissit ei kipeät(yleensä tässä kohti tissitkin on kipeet). Naamaa kuumottaa ja punoittaa, nokka vuotaa ja veri maistuu säännöllisesti suussa. Nää tosin voi johtua tästä pakkaskelistäkin. 😅
Ainiin ja aamupalaleipä maistu tänään aamulla oudolta. 🤔

Koska oon malttamaton sielu (+töiden vuoksi plussa pitäs saada heti kiinni) niin meinaan testata jo huomenna aamulla ekan kerran. 😂
Mulla on valkovuoto juoksevaa ja toi naaman helotus on niin tuttua. Lämpöjen koholla pysyminen oli mulla vahvin merkki ennen plussaa.

Joo en mä tajunnut että nuo rfsu:t on noin huonoja. Halusin säästää digejä🙈 nyt luovutan tän kierron suhteen ja odottelen tätiä kylään. Ei mitään limojakaan ollut niin luulen et se kemiallinen nyt jotenkin sotki kropan toiminnan. Ja pahoittelut negasta @EKarolina, ne on aina tylsiä kun toiveet nousee🥺
Mä oon käyttäny aina sofin liuskoja. Ne on mun mielestä hyviä

Pahoittelut negasta @EKarolina 🥺
Pahoittelut myös @Nelosenhaaveilija ❤️‍🩹
@viivaviivi mikä tilanne nyt? Sehän on hyvin mahdollista että viivojen muutos aiheutuu virtsan väkevyydestä.
@aida91 kannattaa ottaa käyttöön eri ovistestit. Oon lukenu monelta että rfsu ei anna poseja vaikka pc antanut. En luota yhtään niihin testeihin ja mullaki noi pc:t on toiminu tosi hyvin. 😊

Muistinkohan kaikki..

Täällä dpo7 (ei oo tikutettu) ja eilen alkoi menkkajomotukset jotka tänään jo lieventyneet. Valkovuoto on pysynyt juoksevana kokoajan ja se normisti on kuivaa ja paksua. Nännit herkkänä mutta tissit ei kipeät(yleensä tässä kohti tissitkin on kipeet). Naamaa kuumottaa ja punoittaa, nokka vuotaa ja veri maistuu säännöllisesti suussa. Nää tosin voi johtua tästä pakkaskelistäkin. 😅
Ainiin ja aamupalaleipä maistu tänään aamulla oudolta. 🤔

Koska oon malttamaton sielu (+töiden vuoksi plussa pitäs saada heti kiinni) niin meinaan testata jo huomenna aamulla ekan kerran. 😂
Mitäs kuuluu? 😇 Mulla oli kans toi poskien helotus eka merkki. Samoin sw oli viime lokakuun kemiallisesta🙏

Omasta tilanteesta :Mulla vahvistuu viivat😇

Munkin mielestä rfsu testit on näyttäneet jotenkin epämääräisiltä aina. Pc testit olleet mulle parhaat, sekä ovis- että raskaustesteinä. Mulla on jotain halppis ovistestejä Raskauskeijulta säkillinen vielä esikoisen ajalta, en muista oliko sofeja vai mitä. Mutta ne ei toimineet mulla, näytti liian aikaisin posia ja oli puoli kiertoa aina semmoiset. Eli pc testejä hommattava taas, kun aika on.

Nyt on kp 14 ekaa kiertoa synnytyksen jälkeen menossa. Jotenkin jännää, kun ei yhtään tiedä mitä kroppa meinaa 😬 Aijon tässä kuitenkin nyt ihan rauhassa vielä katsoa, ei testejä tai "yritystä". Kuitenkin sitä vaan väkisin kuulostelee kroppaa, eilen pamahti mojova hormooninäppy leukaan ja oli pientä paineen tunnetta alavatsalla. Jos sieltä nyt ovis tulee, niin viimeistään Ouran lämmöt sen varmaan paljastavat 🤔 Ehkä sitä iiiihan varuiksi voisi kuitenkin miehen tänään vielä kellistää 🤭

• Tykkää
Reactions: jeshan ja EKarolina
Mietin et pitäiskö mut siirtää ny plussaneisiin ja palaan kierto listoille jos käy jotain😇
Viivat on vahvistunut ja uskon vähitellen et ehkä voi jo vähän hengähtää. Ainakaan ei kemiallinen ole

Kivutki (kiinnittymistä) on alkanut laantuu ja näin virallisena menkkapäivänä tuntuu kohtu asettuneen uuteen virkaansa.
Ihana kuulla jos viivat vahvistuu! 😍✨
Harmi toki kun useampi teistä poistuu, mut ihan parhaasta syystä. ❣️🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Oli muuten pakko tarkistaa tärppikierron lämmöt, kun niitä tuossa rupesin pohtimaan. Ovis oli silloin su-ma välillä (testi plussa ja selkeät kivut), mutta lämmöt nousi vasta ke. Ja lempeä harjoitettiin silloin la, josta sitten plussa tuli.

Mittaako muut lämpöjä, missä kohtaa teillä nousee?

Yhteistyössä