Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä tänään DPO7 ja ainakaan vielä ei mitään kiinnittymiseen viittaavaa oo.

Pms oireet on iskeny ku märkä rätti naamalle ja olo ei oo mikään hirveen energinen ja itkuherkkyyttä, ärsytystä ym on😩 miehellä kestettävää.

Oon alkanut miettiä et johonkin tsekkaukseen ois hyvä varmaan mennä. Ihan jo oman mielenrauhankin takia, kun sitä pakostikin alkaa miettimään että onko joku vialla, kun raskautuminen vaan kestää. Vaikka onhan se vuosi normaali aika yrittää ja meillä siihen vielä muutama kk matkaa😊 Sais ainakin stressiä vähän pois, jos ja kun saisi kuulla että kaikki on hyvin.

Täällä tänään DPO7 ja ainakaan vielä ei mitään kiinnittymiseen viittaavaa oo.

Pms oireet on iskeny ku märkä rätti naamalle ja olo ei oo mikään hirveen energinen ja itkuherkkyyttä, ärsytystä ym on😩 miehellä kestettävää.

Oon alkanut miettiä et johonkin tsekkaukseen ois hyvä varmaan mennä. Ihan jo oman mielenrauhankin takia, kun sitä pakostikin alkaa miettimään että onko joku vialla, kun raskautuminen vaan kestää. Vaikka onhan se vuosi normaali aika yrittää ja meillä siihen vielä muutama kk matkaa😊 Sais ainakin stressiä vähän pois, jos ja kun saisi kuulla että kaikki on hyvin.
Tsemppiä sinne! 🫶🏼 Ja tosiaan ei siitä koskaan haittaa ole että käy tarkastamassa tilanteen. 😇 Ja tuosta kiinnittymisestä, niin varmaan tosi yleistä ettei aiheuta mitään oireita, vaikka kuinka kuulosteliskin 😊 En itse ainakaan muista että olisin huomannut kiinnittymisen (kaksi kertaa raskaana ollut)…

Tänne ei mitään ihmeempiä. Aika vähäoireista. Satunnaisesti lievää menkkatuntemusta alavatsalla mikä menee sitten nopeasti ohi. Rinnat arat puristellessa mutta vain vähän. Ehkä huomenna seuraava testipäivä. 😊 Dpo:sta en tosiaan ole varma, se voi olla jo 11 mutta voi olla myös vasta 8 tai jotain 😅🤷🏼‍♀️

Yhteistyössä