Dpo10 ja kuivuus alkaa saapumaan
eli menkkoja kohti mennään.. nyt alkaa jo testit taas polttamaan kaapissa mut meinaan pysyä päätöksessä et aikaisintaan viikonloppuna testaan jos menkat jättäiskin saapumatta mitä en yhtään usko..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä en oo enää testaillu, jäin odottamaan menkkoja.Nyt oon kyl tyytyväinen et tikutan ovista ja tiiän millon se oli, vois muuten olla jo innoissaan et menkkoja ei näy mut nyt tiiän et tulee pitkähkö kierto ja pari päivää saa odotella ainakin..
Nyt on kyl ne päivät kun käyn itteni kanssa taistoa et en testaa, tavallaan tekis mieli "tehä se nega nyt vaan pois alta" ja sit toisaalta en haluu ees nähä negatestiä eli vielä oon pysyny suunnitelmassani..
Ootko @EKarolina testannut enää?
Ja onko @Jazmyn mitään uusia tuntemuksia?![]()
Täällä ihan perus pms oireet vaan läsnä eli siis samat oireet ku joka kierrossa. Kuivuus vähän vähemmän ollut nyt, mutta alotin ’hoitamaan’ sitä jo ajoissa tässä kierrossa niin voi olla et se on auttanuNyt oon kyl tyytyväinen et tikutan ovista ja tiiän millon se oli, vois muuten olla jo innoissaan et menkkoja ei näy mut nyt tiiän et tulee pitkähkö kierto ja pari päivää saa odotella ainakin..
Nyt on kyl ne päivät kun käyn itteni kanssa taistoa et en testaa, tavallaan tekis mieli "tehä se nega nyt vaan pois alta" ja sit toisaalta en haluu ees nähä negatestiä eli vielä oon pysyny suunnitelmassani..
Ootko @EKarolina testannut enää?
Ja onko @Jazmyn mitään uusia tuntemuksia?![]()
TervetuloaHeippa! Täällä on haaveissa viides.En listaudu koska ei mitenkään aktiivisesti yritetä. Ehkäisyä ei silti ole ja maaliin asti usein menty, että kyllähän sen pöllömpikin ymmärtää että on tässä nyt ainakin jollain tasolla lupa seuraavalle vauvalle annettu.
Täällä on sillä tavalla jännittävä tilanne, että nyt voi periaatteessa olla kaikkea väliltä dpo 1-11Mulla siis luultavasti imetyksen takia kierrot ollut tosi pitkiä, mutta olin kyllä tulkitsevani oireiden perusteella ovulaation tuossa toissa maanantain paikkeilla. Eli sitten olisi jo jotain dpo 9. Jos taas kierto olisikin samaa luokkaa edellisten kanssa, ovulaation olisi tullut olla vasta nyt tän viikon alussa. Joten aika kuutamolla nyt...
Eilen ja erityisesti tänään on ollut melkoisia tuntemuksia kohdun seudulla. Itseasiassa nämä tuntuu melkeimpä oviskivuilta, mutta oletettuja oviskipuja oli jo kymmenen päivää sitten joten aika pitkään ovis oirehtisi jos nyt vasta oiskin käsillä.Ja tuntuu ennemmin juuri alkuraskauden kohdun kipuiluilta, ei yhtään menkkojen alkuun viittaavia. Saapa nähdä. Alkaa jo testin tekeminen houkuttaan. Pelkkää kuukautisten poisjääntiä olis tuskallinen odottaa, enhän nimittäin tiedä pitäisikö niiden alkaa viikonloppuna vai kenties sitä seuraavana vkl.
Jos ovis onkin ollut ihan just niin tulee kyllä aika pitkät päivät oleen tässä edessä kun testeissä ei mahdollinen raskaus näkyis vielä pitkään aikaan.
![]()