Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haaveena vauva 2027

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi
@Haaveistatotta91 ★ 01/22 ★ 4.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. (1.yhteinen)
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2.
@viivaviivi ★ 09/25 ★ 8.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@aida91 ★ 10/25 ★ 2.
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. Yhteinen)
@Rilja ★ 01/26 ★ 2.
@Lukija613986 ★ 04/26 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★

22.4.2026 Keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@EKarolina kp 25/25-26
@Jazmyn kp 26/28-31
@Adelae kp 22/29-30
@Rilja kp 33/32-36
@viivaviivi kp 13
@Soulsister85 kp 3/24-28
@aida91 kp 17/26-28
@Lukija613986 kp 29
@Haaveistatotta91 kp 5
★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★
@EKarolina DPO 15
@Rilja DPO 11
@Jazmyn DPO 9
@aida91 DPO 5
@Lukija613986 DPO 4
@Adelae DPO 4
★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

Nyt oon kyl tyytyväinen et tikutan ovista ja tiiän millon se oli, vois muuten olla jo innoissaan et menkkoja ei näy mut nyt tiiän et tulee pitkähkö kierto ja pari päivää saa odotella ainakin..

Nyt on kyl ne päivät kun käyn itteni kanssa taistoa et en testaa, tavallaan tekis mieli "tehä se nega nyt vaan pois alta" ja sit toisaalta en haluu ees nähä negatestiä eli vielä oon pysyny suunnitelmassani..

Ootko @EKarolina testannut enää?

Ja onko @Jazmyn mitään uusia tuntemuksia? ✨

Nyt oon kyl tyytyväinen et tikutan ovista ja tiiän millon se oli, vois muuten olla jo innoissaan et menkkoja ei näy mut nyt tiiän et tulee pitkähkö kierto ja pari päivää saa odotella ainakin..

Nyt on kyl ne päivät kun käyn itteni kanssa taistoa et en testaa, tavallaan tekis mieli "tehä se nega nyt vaan pois alta" ja sit toisaalta en haluu ees nähä negatestiä eli vielä oon pysyny suunnitelmassani..

Mä en oo enää testaillu, jäin odottamaan menkkoja. 🤷🏻‍♀️🥹 Ne alkanee tänään, huomenna tai ylihuomenna. 🙏🏻

Heippa! Täällä on haaveissa viides. 👶🥰 En listaudu koska ei mitenkään aktiivisesti yritetä. Ehkäisyä ei silti ole ja maaliin asti usein menty, että kyllähän sen pöllömpikin ymmärtää että on tässä nyt ainakin jollain tasolla lupa seuraavalle vauvalle annettu. 😂

Täällä on sillä tavalla jännittävä tilanne, että nyt voi periaatteessa olla kaikkea väliltä dpo 1-11 🙈Mulla siis luultavasti imetyksen takia kierrot ollut tosi pitkiä, mutta olin kyllä tulkitsevani oireiden perusteella ovulaation tuossa toissa maanantain paikkeilla. Eli sitten olisi jo jotain dpo 9. Jos taas kierto olisikin samaa luokkaa edellisten kanssa, ovulaation olisi tullut olla vasta nyt tän viikon alussa. Joten aika kuutamolla nyt... 🌝

Eilen ja erityisesti tänään on ollut melkoisia tuntemuksia kohdun seudulla. Itseasiassa nämä tuntuu melkeimpä oviskivuilta, mutta oletettuja oviskipuja oli jo kymmenen päivää sitten joten aika pitkään ovis oirehtisi jos nyt vasta oiskin käsillä. 🤔 Ja tuntuu ennemmin juuri alkuraskauden kohdun kipuiluilta, ei yhtään menkkojen alkuun viittaavia. Saapa nähdä. Alkaa jo testin tekeminen houkuttaan. Pelkkää kuukautisten poisjääntiä olis tuskallinen odottaa, enhän nimittäin tiedä pitäisikö niiden alkaa viikonloppuna vai kenties sitä seuraavana vkl. 😬😄 Jos ovis onkin ollut ihan just niin tulee kyllä aika pitkät päivät oleen tässä edessä kun testeissä ei mahdollinen raskaus näkyis vielä pitkään aikaan. 🙈

Täällä ihan perus pms oireet vaan läsnä eli siis samat oireet ku joka kierrossa. Kuivuus vähän vähemmän ollut nyt, mutta alotin ’hoitamaan’ sitä jo ajoissa tässä kierrossa niin voi olla et se on auttanu😄 rinnat tullu myös sivuilta vähän araks nyt ja tää myös tuttu oire joka kierrossa. Myöskin mieli kovilla ja ärsyttää kaikki😅 eiköhän ne menkat sielä sunnuntaina ala

• Tykkää
Reactions: miumau*
Heippa! Täällä on haaveissa viides. 👶🥰 En listaudu koska ei mitenkään aktiivisesti yritetä. Ehkäisyä ei silti ole ja maaliin asti usein menty, että kyllähän sen pöllömpikin ymmärtää että on tässä nyt ainakin jollain tasolla lupa seuraavalle vauvalle annettu. 😂

Täällä on sillä tavalla jännittävä tilanne, että nyt voi periaatteessa olla kaikkea väliltä dpo 1-11 🙈Mulla siis luultavasti imetyksen takia kierrot ollut tosi pitkiä, mutta olin kyllä tulkitsevani oireiden perusteella ovulaation tuossa toissa maanantain paikkeilla. Eli sitten olisi jo jotain dpo 9. Jos taas kierto olisikin samaa luokkaa edellisten kanssa, ovulaation olisi tullut olla vasta nyt tän viikon alussa. Joten aika kuutamolla nyt... 🌝

Eilen ja erityisesti tänään on ollut melkoisia tuntemuksia kohdun seudulla. Itseasiassa nämä tuntuu melkeimpä oviskivuilta, mutta oletettuja oviskipuja oli jo kymmenen päivää sitten joten aika pitkään ovis oirehtisi jos nyt vasta oiskin käsillä. 🤔 Ja tuntuu ennemmin juuri alkuraskauden kohdun kipuiluilta, ei yhtään menkkojen alkuun viittaavia. Saapa nähdä. Alkaa jo testin tekeminen houkuttaan. Pelkkää kuukautisten poisjääntiä olis tuskallinen odottaa, enhän nimittäin tiedä pitäisikö niiden alkaa viikonloppuna vai kenties sitä seuraavana vkl. 😬😄 Jos ovis onkin ollut ihan just niin tulee kyllä aika pitkät päivät oleen tässä edessä kun testeissä ei mahdollinen raskaus näkyis vielä pitkään aikaan. 🙈
Tervetuloa😍🌸

@Jazmyn saako udella et miten hoidat kuivuutta?

@Liilja tervetuloa 😍

Mä taas omanapailen mut mun makeenhimo on laantunut 🤔 yleensä oon kunnon sokerihiiri mut nyt mul on tosi helppoa olla syömättä esimerkiksi yhtä pääsiäismunaa joka on vielä ihan esillä keittiössä 😯 esikoisen raskaudessa mulla alkuun hävis makeenhimo kokonaan (vaan alkuun harmillisesti) joten tietty mun toiveikkuus alkaa haaveilemaan et voisko kuitenkin olla hyvä merkki, mut eiköhän oo ihan metformiinin aikaansaannoksia, mikä tietty positiivista sekin

Yhteistyössä