Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko kellään kokemusta nuista raskauskeijun onestep testeistä, ku mulla on ny tullu testiajalla semmonen haaleaviiva et onko se normaalia nuissa vai?
Ja musta ei oo kuulunu mitää, ku meni koko elämä risaksi ja jos en oo nyt raskaana niin si poistun kaikilta listoilta😭😭
Mulla on läjä niitä 10 herkkiä. Ei oo tullu mitää viivanpaikkojakaa. Joten vois jotain tarkoittaaki🤔 toivotaan parasta❤️ ja tsemppiä sun elämän asioihin ja oloon❤️❤️❤️

• Tykkää
Reactions: Minnix
Mulla on läjä niitä 10 herkkiä. Ei oo tullu mitää viivanpaikkojakaa. Joten vois jotain tarkoittaaki🤔 toivotaan parasta❤️ ja tsemppiä sun elämän asioihin ja oloon❤️❤️❤️
Mulla oli kans noita Raskauskeijun herkkiä testejä. Ihan puhtaita negoja olivat ennen raskautta. Sitten kun olin raskaana niin tuli tooosi haalea viiva, tuskin havaittava ja olisin tulkinnut negaksi, mutta samasta pissata pregchekin liuskoilla tuli jo selvä haamu. Eli ei nuo pc:hen verrattuna ole ainakaan herkempiä.

Onko kellään kokemusta nuista raskauskeijun onestep testeistä, ku mulla on ny tullu testiajalla semmonen haaleaviiva et onko se normaalia nuissa vai?
Ja musta ei oo kuulunu mitää, ku meni koko elämä risaksi ja jos en oo nyt raskaana niin si poistun kaikilta listoilta😭😭
Mä oon käyttänyt niitä eikä oo koskaan tullut turhaa viivanpaikkaa, jos oon raskaana ollut😊

Ei menkkoja vieläkään, eikä positiivista raskaustestiäkään. Teen tällähetkellä joka toinen aamu r-testiä. Tänä aamuna liuskassa oli aivan kuin haamujen haamu, ei näkynyt joka kulmassa, mutta annoin vielä ukon tiirattavaksi oli hänkin näkevinään jotain, mutta heikosti kuitenkin. Tein jonkun ajan kuluttua clearblue digin, mutta se ilmoitti selkeästi etten ole raskaana. Uteliaisuutta purin sen atomeiksi, mitä ei kuitenkaan suositella. Viivojen vertailua plussanneisiin, en kyllä kovin nähny viivojen erovaisuuksia plussanneisiin. Odotellaan! Jännää mikä pettymys vyöry tulee kun näkee ettei testi ole positiivinen. Samaa aikaa uusi raskaus pelottaa. Hetkittäistä pahoinvointia on, mutta ei muuta. Ei mitää tietoa mikä Dpo olisi taikka milloin se ovis on ollut, tiedän vain että hirmuinen tressi on osunut kiertoon. Odottavan aika on pitkä.

• Tykkää
Reactions: viivaviivi
Haaveena vauva 2027

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi
@Haaveistatotta91 ★ 01/22 ★ 4.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Tuimatar89 ★ x/24 ★ 2.
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. (1.yhteinen)
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2.
@viivaviivi ★ 09/25 ★ 8.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@Menna90 ★ 10/25 ★ 3. (1.yhteinen)
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. Yhteinen)
@Minnix ★ 11/25 ★ 3.
@Rilja ★ 01/26 ★ 2.
@Lukija616935 ★ 04/26 ★ 2.
@heltsuli ★ 05/26 ★ 2.
@Lukija619902 ★ 05/26 ★ 1.
@Jenzbyyy ★ 05/26 ★ 3.
@Lukija621014 ★ 05/26 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

01.06.2026 maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@Soulsister85 kp 43/24-28
@heltsuli kp 43/28-34
@Minnix kp 31/27-31
@Adelae kp 30/29-30
@viivaviivi kp 25
@Tuimatar89 kp 24/28-34
@Lukija619902 kp 24/24-33
@Lukija621014 kp 22/26
@Haaveistatotta91 kp 18
@Lukija616935 kp 17
@EKarolina kp 7/25-26
@Jazmyn kp 5/28-30
@miumau* kp 3/27-34
@Rilja kp 3/32-36

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★

@Minnix DPO 15
@viivaviivi DPO 12
@Lukija619902
@Jenzbyyy DPO 12/13
@Lukija621014 DPO 6

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
@aida91 ★ 10/25 ★ 2. ★ 04/26
@Lukija613986 ★ 04/26 ★ 2. ★ 04/26

Siis tämmönen tälle aamua:
https://imgur.com/a/IUHNSwj

Mä en tiiä, et itkeä vai nauraa, elämäni pahimpaan kriisiin jtn positiivista🥹
Voi onnea😍🥰😍🥰😍 olitko testannut muilla testeillä , kuin noilla one stepeillä ennen tätä dpo 15? Dpo 14 sul tuli se eka haalea viiva mistä kyselit .eli kyl noi one stepit aika myöhään näyttää. Rfsu nii hyvä viiva et ois varmaa aiemminki näkyny. Hurjasti tsemppiä ja onnea ja vauvaliimaa❤️🩷❤️🩷

En oo ollut kovin aktiivinen, pahpittelut negoja saaneille, joihin itsekin kuulun❤️‍🩹

Dpo 5 mulla lakkasi maidon tulo ja nyt dpo 12 sama tilanne. Ei oo koskaam näin käynyt. Ei oo herunu ku pari krt viikon sisällä. Tottakai ajattelin et voisko olla raskaus kyseessä. Negoja oom saanu ja tuskin se tästä muuttuu... mutta mystistä om mitä imetykselle tapahtui

En oo ollut kovin aktiivinen, pahpittelut negoja saaneille, joihin itsekin kuulun❤️‍🩹

Dpo 5 mulla lakkasi maidon tulo ja nyt dpo 12 sama tilanne. Ei oo koskaam näin käynyt. Ei oo herunu ku pari krt viikon sisällä. Tottakai ajattelin et voisko olla raskaus kyseessä. Negoja oom saanu ja tuskin se tästä muuttuu... mutta mystistä om mitä imetykselle tapahtui

Yhteistyössä