Haaveena vauva 2027

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haaveena vauva 2027

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi
@Haaveistatotta91 ★ 01/22 ★ 4.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Tuimatar89 ★ x/24 ★ 2.
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. (1.yhteinen)
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@viivaviivi ★ 09/25 ★ 8.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@Menna90 ★ 10/25 ★ 3. (1.yhteinen)
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. Yhteinen)
@Rilja ★ 01/26 ★ 2.
@heltsuli ★ 05/26 ★ 2.
@Emulii ★ 05/26 ★ 1.
@Jenzbyyy ★ 05/26 ★ 3.
@Lukija621014 ★ 05/26 ★ 2.
@Lukija622792 ★ 05/26 ★ 1.
@Tamulii ★ 06/26 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

27.6.2026 lauantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@Rilja kp 29/32-36
@Lukija622792 kp 27/31-34
@heltsuli kp 24/28-34
@viivaviivi kp 24
@Liilja kp 21/36-40
@Lukija621014 kp 18/26
@Haaveistatotta91 kp 18
@Tamulii kp 16/28
@Emulii kp 15/24-33
@Jenzbyyy kp 14
@EKarolina kp 8/25-26
@miumau* kp 1/26-33



★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★

@heltsuli DPO 10
@Lukija622792 DPO 10
@Rilja DPO 9
@viivaviivi DPO 8
@Tamulii DPO 1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
@aida91 ★ 10/25 ★ 2. ★ 04/26
@Lukija613986 ★ 04/26 ★ 2. ★ 04/26
@Minnix ★ 11/25 ★ 3. ★ 05/26
@Nennikki ★ 04/26 ★ 2. ★ 06/26
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2. ★ 06/26
 
Viimeksi muokattu:
Täällä dpo 8-11 ja mieli aika surkea että voiko raskautuminen enää onnistua 😪 toiveet heräsi täs kierrossa kun lievät pahat olot oli eilen ja menkka olot. Testi nega. En tosiaan edes tuntenut selkeäää ov kipua tässä kierrossa ja lh testi oli poikkeukksellisesti kahtena päivänä plussa. Että voi olla ovuloimaton kiertokin. En tiedä siksi dpo ista kun ei kipua ollut. Lh plussasta laskien ois dpo 10 mut luulen tunteneeni jotain ov kipua ehkä 2 pv siitä. Siksi iso liukuma.

Vitsi miten toivoisin et pian jo tulisi plussa. Kaikille meille tsemppiä❤️❤️❤️❤️
 
Mä voisin varovasti siirtyä plussanneisiin❤️ testit tummuu ja nyt on menkatkin myöhässä. Oireena tällä hetkellä rintojen arkuus ja nyt on tullu nännikipuakin.. ja vv lisääntyny verrattuna siihen mikä sahara oli ku plussa tuli😂

Niin toivon että te kaikki saatte plussat pian💗💗 ja tuun varmasti välillä katsomaan tänne miten teillä menee💕

Ihanaa kesää jokaiselle🌸
 
Mä voisin varovasti siirtyä plussanneisiin❤️ testit tummuu ja nyt on menkatkin myöhässä. Oireena tällä hetkellä rintojen arkuus ja nyt on tullu nännikipuakin.. ja vv lisääntyny verrattuna siihen mikä sahara oli ku plussa tuli😂

Niin toivon että te kaikki saatte plussat pian💗💗 ja tuun varmasti välillä katsomaan tänne miten teillä menee💕

Ihanaa kesää jokaiselle🌸
Ihanaa @Jazmyn 🥰🥰🥰 tosi paljon vauvaliimaa ja ihanaa kesää myös😇
 
Täällä ovistestit ehkä inan tummuneet. Mulla on noita rfsu käytössä, en tiedä onko ne parhaita mittaamaan kun ei oo herkimpiä mutta oon mä niillä joskus plussan saanut. Tallettelut aloitettu eilen🥰
Ajattelin että teen nyt päivällä ja illalla, toivottavasti ovulaatio tapahtuu tässä kierrossa, viime kierto oli tosiaan sen kp27/28 sijaan 37 että voihan mun ovulaatio tapahtua siellä kp16-17 tienoilla ja nyt tosiaan kp14. Ei mitään limoja oo kyllä vielä tullut ja ne mulle tulee kyllä aina ennen ovulaatiota. Täytyy nyt vaan joka päivä ahkerasti heilutella peittoja niin ei menis ohi ainakaan. Jotenkin sellainen olo et haluisin välttämättä kuitenkin saada sen plussan niin sit osais laskea ne dpot eikä menos turhaa rahaa raskaustesteihin😂
 
@Jazmyn paljon onnea ja vauvaliimaa matkaan 💖💖

On:Eilen tosiaan aamulla positiivinen ovistesti ja iltapäivällä tosi kovat alavatsakivut, ei mainannut pystyä edes kävelemään. Tallettelut ei myöskään onnistuneet eilen, kun meillä vieraita. Tänään varmaan jo liian myöhäistä, koska pakkohan sen oviksen oli olla jo eilen kivuista päätellen. Olkoon tänään siis dpo 1 piinalistalle.

Tuleeko muilla ovistuntemuksia kuinka nopeasti posin jälkeen? Itsellä tähänmennessä aina tulleet samana päivänä kivut, jos testi aamulla posi, pari päivää ennen vähän jomottelee.
Ke talleteltiin, silloin oli hyvät eggikset, niin ehkä siellä joku siittiö selviäisi vähän pidempään..
 
@Jazmyn paljon onnea ja vauvaliimaa matkaan 💖💖

On:Eilen tosiaan aamulla positiivinen ovistesti ja iltapäivällä tosi kovat alavatsakivut, ei mainannut pystyä edes kävelemään. Tallettelut ei myöskään onnistuneet eilen, kun meillä vieraita. Tänään varmaan jo liian myöhäistä, koska pakkohan sen oviksen oli olla jo eilen kivuista päätellen. Olkoon tänään siis dpo 1 piinalistalle.

Tuleeko muilla ovistuntemuksia kuinka nopeasti posin jälkeen? Itsellä tähänmennessä aina tulleet samana päivänä kivut, jos testi aamulla posi, pari päivää ennen vähän jomottelee.
Ke talleteltiin, silloin oli hyvät eggikset, niin ehkä siellä joku siittiö selviäisi vähän pidempään..
Mulla yleensä Digi on posi ennen liuskatestiä ja liuskatestistin huipusta n 12h nii kivut millon oon päätellyt et ovis ois, en tiiä oonko oikeassa.. nyt en saanu huippua kiinni ees liuskalla mut about vuorokausi digin pysyvästä hymynaamasta oli kunnon kivut, eggigsiä on tyyliin 2-3vrk ennen sitä
 
  • Tykkää
Reactions: Tamulii
Ihmetyttää miten voi olla näin levollinen mieli eikä yhä testit polttele. Sitten tulee se MUTTA millä selitän nämä epämääräiset vilun väristykset, ajoittain paleltaa niin hirveästi. Mitäköhän kropassa tapahtuu? En kyllä muista et ennen menkkoja paleltaa. Toisaalta aprikoin miehelle et oonko muka tulossa kipeäksi kun paleltaa, mut tuskin. Kellää muulla ei oo kylmä, pikemminkin kuuma. Huoh, ennuste menkat alkaa tiistaina.. Odotellaan ja ihmetellää..
 

Yhteistyössä