Haaveissa vauva 17

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt otat Liliana vaan varman päälle ja pistät miehen vielä hommiin :) Sittenhän niitä simppoja on siellä asemissa, oli ovis milloin tahansa. En osaa kyllä sanoa mitään noista viivoista.
Joo, ilma on kyllä karsee.

Mä odottelen oireita, ei oo vielä mitään ilmaantunut. Höh. Pitäisi siivota, mutta ei kyllä nappaa yhtään.. kummasti keksi kaikkea muuta mielenkiintoista tekemistä..

Ai niin Pahikselle onnittelut miehen "kääntymisestä"! Hyvältä kuulostaa!:)

Joo-o, imuri tuolla huutelle, pitää varmaan mennä ja kaivaa se esille, plääh. Mukavaa sunnuntaita!
Sinililja kp 22

Heip!

Aamulla sitten täti kurvasi paikalle, ainakin siltä vaikuttaa...joten mua ei tarvitse jännäillä ainakaan. On se kumma kun kuukaudesta toiseen sitä vaan odottaa....höh. Luulin aiemmin tosiaan, että riittää kun paneskelee oviksen aikoihin, mutta ilm. ei...Ei se ole niin helppoa...kunpa mieskin sen tajuisi ja lähtisi "tosissaan yrittämään". En tiiä auttaisko...No tämä kierto oli tässä ja ehkä hyvä niin kun tulee muutot ja uusi duunikin.

Ilmoittaudun siis mukaan maaliskuun plussajunaan!

Wilma ja kp1?

Liliania: Kun ovistesti on positiivinen (testiviiva tummempi kuin kontrolliviiva tai vähintään yhtä vahva), ovulaatio tapahtuu noin 24-48 tunnin kuluttua. Kun on saanut positiivisen tuloksen, ei tikutusta kannata jatkaa. Varsinaisen ovisplussan jälkeen tulevat plussat eivät enää kerro oviksesta, vaan liittyvät jotenkin hormoneihin (anteeksi, kun en nyt muista tarkkaa selitystä).

Wilma, rutistus tädin takia! Onneks maaliskuun junassa on vielä tilaa, sitä kohden siis!

Liliania, varmuuden vuoksi vielä lakanoiden pöllytystä tänään, niin eipä oo sitten ainakaan siitä kiinni!

Hih, ihana sun mies, Pahis! Tuskin sille kannattaa ruveta pitämään luentoa kuukautiskierron vaiheista kuitenkaan, jos se noin innokas on ;)

Mä kävin perjantaina neuvolassa. Oli mukava täti ja kauheesti sain kaikkia vihkosia ja kirjasia mukaan. Niitä tossa lueskelin kunnes tuli jo yliannostus... Mutta tädin mukaan mulla la 10.10. ja nyt olisin rv 7+2. Valitettavasti totuus on että noin viikkoa myöhemmässä mennään, noitten laskelmat kun ei ota huomioon kierron pituutta... Kuitenkin se kierron pituus siellä kysyttiin, mutta sitä ei mitenkään huomioida laskennassa. Melko kivikautista...

Ainiin ja varhaisultraan mennään ens tiistaina! Toivottavasti toivottavasti siellä jo näkyy pienen syke!

Leppoisaa sunnuntaita sateesta huolimatta, mä lähden nyt kokkaamaan miehen kanssa =)

Ihme ja kumma...Luulin et ne menkat alkoi, mutta mtn vuotoa ei ole sen aamupissan jälk.tullut silloin tuli siis vähän verta, mutta siteeseen ei ole tullut mtn.

Eilisillan olin ihan vetämätön ja illalla tuli kurkku tosi kipeäksi ja kuivaksi, tänään aamulla kun heräsin krapulaisen miehenei vierestä oli kurkku sika kipeä. On sellainen olo, että olen kipeä, lämmöt nousseet parissa tunnissa 36,3-37,4. hirvee vilu, päässä jyskyttää ja näköä haittaa...Onkohan vaan normaali flunssa vai jtn muuta? Krapulainen olo vaikka eilen join vaan pari sidukkaa...

Ihmetteln muuten noita lämpöjä et jos olis kipeänä ja raskaana samaan aikaan mites ne lämmöt menee?Mulla on niiiiin kuumeinen olo ja siltikin näyttää siis 37,4, mutta jos oli pari t. sit vielä 36,3 niin kaipa tää sit on kuumetta jo? En jaksa stressata menkoista, kattelen jos ne kunnolla alkaisivat, jos ei niin sit teen testin...Mut jos illalla kuume vaan nousee en kyllä mee töihin huomenna...

Wilma sohvalta....

Huomenta! Täällähän on taas vaikka mitä tapahtunu...

Toivottavasti et oo kipeeks tulossa, Wilma :( Paranemisia! Toivottavasti ois oireita vaan ihan jostain muusta... ;)

Pahikselle onnittelut, kun mies noin innoissaan :) Kiva!

Helmillä tais olla hyvä neuvolareissu! Infoa varmaan tuli jos jonkinmoista :)

Täällä ei ihmeempiä oireita, eilen vaan oli rinnat tosi arat... Tiiä mistä sit sekin johtuu...

Hertta kp24

Huomenta!
Mä tässä ajattelin, että pitäisiköhän nyt alkaa kehittelemään jotain oireita aikansa kuluksi? :) Jotta voisi sitten pettyä kunnolla ensi viikolla.. No ei. Mulla oli eilen toinen rinta kipeä, sitä nipisteli oudosti. Tuolla naapuriketjussa se toisen rinnan arkuus oli merkki raskaudesta eli ehkä mullla on vielä toivoa! ;) No ei, oikeasti ei ole mitään ilmaantunut. Flussaa meinaa pukata, mutta sehän on tosi harvinaista tähän aikaa vuodesta..

Mä ajattelin aamulla, että olisi kyllä jo aika päästä lomalle. Pääsiäisen yhteyteen taidan ottaa jonkun ylimääräisen vapaapäivän, niin saa edes vähän taukoa. Muhun näköjään vaikuttaa sää tosi paljon, parina päivänä kun paistoi aurinko, niin olin tosi pirteä ja hyväntuulinen, eilen sitten taas maseni se räntäsade oikein urakalla. Mutta kyllä se tästä, kevättä kohden mennään!

Mites teidän muiden viikonloput sujui? Wilman tilannehan kuulostaa ihan lupaavalta! Ei siis kuumeen vaan ton yhden päivän vuodon takia! Ehkä sä sittenkin ehdit siihen helmikuun junaan mukaan :)

Mulla nousi siis eilen lämpä 37,8 asti ja sitten pomppoili 37,1 ja taksa 37,5, kummaa....tänään vaan 36,9, mutta olen silti kotona, hikoilen niin vietävästi.

Mitä tarkoittaa jos testasin nyt ovistestillä plussan mut raskaustestillä negan?Tarkoittaako mitään??Voiko ne ovistestit vaan sekoilla...Oon ihan ymmälläni.Verta on tullut ihan milli eilen aamupissassa ja tänään...ei siteeseen. Selkää ja lihaksia särkee ja olo on kuumeinen.

Help!

Heippa Sinililja!

Juu, menee varmaan tää viikko oireita kuunnellessa/kehitellessä... Oviksesta kun on nyt kulunu se 7-8 päivää :)

Pääsiäisenä miulla on onneksi 5 päivää vapaata. Kivaa! Kyllä tässä jo alkaakin olla loman tarpeessa...

Niin ja siis ovistestissä näkyi haaleampi viiva kuin se testiviiva mut se näkyi kuiteskin ihan kunnolla, ei tarvinnu siristellä silmiä....Mut r-testissä ei näkynyt mitään...Molemmat olivat Davod merrkisiä, tilattu mammksi sivuilta. Näyttäneet viimeisen 2kk aikana oviksen aina kohdallaan eikä koskaan silloin kun menkat ovat alkaneet vaikka kuinka olisin toivonut...:)

Wilma: En kyllä tiiä kannattaako raskautta testailla ovistesteillä, kun miun mielestä ovistesti on ovista varten ja r-testi raskautta varten. En ite ainakaan hirveesti luottas raskauden testaukseen ovistestillä... En missään nimessä haluu sinua masentaa tai epätoivoon vaivuttaa, mutta kannattaa varmaan testailla parin/muutaman päivän päästä uudestaan ihan vaan r-testeillä. Ainakin nuo oudon vähäiset menkat enteilisi kyllä jo jotain... ;) Tai siis ei noin vähäistä vuotoa kyl menkoiksi voi ees sanoa... Hirveesti peukkuja! bdbdbd Oliko siulla muuten minkä pitunen kierto normaalisti, et kuin paljon on myöhässä?

Hertta kp24/30(?)

Juu,oikeassa olet. En nyt vielä elättele mitään toiveita...Mun kierto on säännöllinen 30pv ja viimeksi alkoi menkat kp31 ja sitä enne tuhrusi monta päivää.Nyt ei ole tuhrunnut mitään vaan ainoastaan tullut aamupissan mukana se tippa verta eilen ja tänään...Kyllä mä itekin tiedän milloin menkat oikeesti alkaa ja sitä se gynekin sanoi et kp1 on silloin kun oikeesti alkaa vuotamaan.Mulla ei ilm. sittenkään ole vielä kp1 siis....Eli nyt on kp30. Katellaan nyt jos vaikka padot vielä tänään aukeisivat...:(

Tää epätietoisuus on vaan niin hirveetä...testailen uudelleen r-testillä vaikka ke? Muuten ihan kumma olo...selkää särkee ja pöhkö olo.Kai se on tää flunssa kans.

Wilma

Musta joku oli jossain ketjussa testannut ensi ovistestillä plussan ja myöhemmin saman raskaustestillä. Mut en tiedä niistä mitään, siis onko se ovistesti luotettava noissa hommissa vai ei. Joudut siis odottelemaan vielä. Mutta eikös hikoilu ja lämmönnousu voi olla raskausoire? Tai sitten ei. Toivottavasti padot eivät aukene :) Tsemppiä odotteluun, voi olla aikalailla hermoja raastavaa!

Sinililja kp23/28

Voi vitsi Wilma... Kuulostaa jotenkin niiiiiiin lupaavalta nuo oireet :D bdbdbd Kun joillakinhan on tullu jotain vähäistä vuotoa sillon kun menkkojen ois pitäny alkaa, kun on raskaana... Jospa vielä plussaisit ja ehtisit vielä helmikuun plussajunaan! Juu, ke vois olla hyvä päivä testata, jos on sillon siis jo kp32/31 menossa. Herkällä testillä pitäs kyllä sillon jo jotain näkyä... Tsemppiä hirveesti ja koita jaksaa muutama päivä! Nyt on kaikki sormet ja varpaat ristissä, että hanat pysyis kiinni :)

Tuo kp32/31 olisi se eka oikea testauspäivä eli se päivä, jolloin menkkojen pitäisi alkaa. Kyllä silloin pitäisi näkyä testillä kuin testillä, ei pelkästään millään herkällä versiolla.

Ovistestit voivat näyttää raskauden, mutta ne voivat näyttää haamua myös muuten. Usein ovistestin plussa on raskauden ollessa kyseessä tosi tumma, ei haamu.

No katellaan sitten ke jos ei menkat ala kunnolla sitä ennen....Pitikin mennä testaamaan sillä ovistestillä...mulla kun on niitä enemmän kun r-testejä niin ajattelin testata sillä ensin.

Sanoin kyllä jo miehelle, et menkat alkoi, mut ei kai sitä nyt tarvitse oikaista ennen kuin olis jotain muuta kerrottavaa...vitsi se muuten oliskin sit shokissa. Miehet on jotenkin niin pöljiä etteivät voi aina tajuta, et voi luulla et on menkat tms. Niille kaikki on niin mustavalkoista. Joko on tai ei oo...no niinhän sen pitäisi olla. :)

Edelleenkin aika kuumeinen olo, mittari näytti aamulla 36,9 ja nyt taas 37,2... eli nousee päivän mittaan...Pitää kattoa illalla menenkö töihin huomenna...Toisaalta "harmi" kun on mun vikat päivät siellä, mut pääasia etten tule nyt kipeeksi kun uusi duuni alkaa ensi ma...:)

Ei muuta kuin odottelua sitten...hih...jalat ristissä,jos auttais.

Voi vitsi Wilma, mä en malta odottaa sun tulosta. Mun kaveri kun oli raskaana niin hänellä tuli kanssa pientä tiputtelua vaikka olikin sitten raskaana. Nyt on kyllä tosi hyvät mahikset plussalle. Perkule olishan ne alkaneet jo kunnolla..aika outoa, että ensin tulee tippa sitten pari päivää välissä ja sit aukeis hanat. Mulla ainakin alkaa oikein kunnon paineella heti : )

Mulla jännäyspäivä 7.3

Sama täällä! Miulle iskee masennusta, että tässä kierrossa ei varmasti oo mitään jännättävää, kun se oviksen hyödyntäminen meni ihan puihin... :( Että seuraavan kerran ois jännäyspäivät vasta tuolla huhtikuun alussa, mikäli kierto pysyy tasasena ja bongattu ovis saadaan hyödynnettyä... Pitkästyttävää odottelua...

Heissulivei likat =). Wilmallahan on täällä jännät paikat, mulla lämmöt nousi yli 37 ennenkuin plussasin, joten pidetään peukkuja sulle!

Nyt on täällä neuvola varattu ja myös alkuraskauden ultra. Pakko päästä kattomaan, että siellä varmasti asustaa joku, kun neuvola on vasta maaliskuun lopussa. Olo on turvonnut ja vatsaa vääntelee vähän väliä ja nännit ovat kipeytyneet. Oksailla ei ole onneksi tarvinnut, ainakaan vielä =).

Plussatuulia kaikille!

Sanibel rv 5+0