Haaveissa vauva 19

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sama täällä! Ei oo ketään kaveria, joka ois samassa tilanteessa (siis vauvaa yrittämässä), niin eipä oo oikein ketään kenen kans puhua näistä jutuista... Paljon on auttanut tämä virtuaaliystävyys teijän kans :) Ja aamulla ekana töihin tullessa tänne onkin jo kiire :D

Ja täällä on se etu, että täällä voi valittaa myös niistä ystävistä ;)
No ei. Mut mä oikeasti pelkään, että ne mun kaverit pian plussaa ja sit mä oon yksin tän asian kanssa.. Mutta onneksi te olette olemassa! Kiitos siitä! :)

Kivaa, että ollaan saatu taas uusia tyyppejä tänne : )

Mä olen yövuorossa. Sen mun megakierron (37 pv.) jäljiltä, mulla ei ole mitään käsitysä, etttä missä vaiheessa ollaan menossa. En ole myöskään tikutellut. Katsellaan täm'ä kuukausi. Ollaan lähdössä miehen kanssa New Yorkiin huhtikuun lopussa...josko vaikka vaavi saisi alkunsa Manhattanilla... : )

Huomenta vaan kaikille ja kiitos tervetulotoivotuksista! Mulla kun tota ikää jo on niin se tuo automaattisesti mukanaan paineita. Niitä kerää itse itselleen ja sit ne sukulaiset, voi herranen aika! Vauvahaaveiluun tukea saan tukea ainoastaan tältä mun bestikseltä, joka on raskaana. Tai muiden kanssa en viitsi edes keskustellakaan asiasta. Onneksi täälläkin päin tiet alkaa olla jo sulat ja päästään moottoripyöräileen. Siirtyy ajatukset edes hetkeksi pois vauvoista. Mistähän johtuukin että joka paikassa tuntuu olevan joko raskaana olevia tai vauvoja vaunussa työnteleviä naisia.

Prätkämimmi: Joo mä muistan mun vauvakuumeen ollessa pahimmillaan niin en nähnyt muuta kuin vauvoja ja äitejä. Ja tuli jotenkin paha mieli... ihan oikeesti sitä ajatteli silloin joskus loka-marraskuussa, kun projekti laitettiin käyntiin, et nyt heti sitten tärppää...mieskin oli jotenkin ihan paniikissa, mutta tässä edelleen ollaan!

Jos muistan oikein niin olit 35 v. ? Älä ole huolissasi, nykyään lapset hankitaan myöhemmin. Mun duunissa on melkein pikemminkin sääntö kuin poikkeus, että äidit on 35 + . Se on se ura....