Haaveissa vauva 20

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias pahalainen

Vieras
Haaveissa vauva 20

Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu, TJOT
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Aurora81 26/25, Y 03/08
Minerva
Sinililja 30/32, pk-seutu, Y 01/08
*Tiiti 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu
Laralara
Tuuli79 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Hensku 23/22 tjot
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08
Noa 26/38 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08
Ainikki

Plussanneet:
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Sacha 28v, plussa 03/08

Jännääjät:
hippu81 3.4.
Noa 7.4.
Hertta 12.4
Prätkämimmi 12.4
Utelias pahalainen 18.-21.4.
Sinililja 27.4.

Laitoin meille taas uutta ketjua kehiin, vaikka aina nolottaakin olla näitä laittelemassa. Ensi kerralla annan muillekin aloitusmahdollisuuden....lupaan pyhästi!!! =)

Huomenta kaikille. Ihana ilma ulkona, harmi kun pitää istua töissä sisällä.

Mitäs olette mieltä milloin mun kannattais alkaa testailemaan ovista? Normaali kierto mulla on 26 päivää, mutta viimeisin oli ennätyspitkä kierto mulle eli 30 päivää. Ostin clearbluen digitaalisen testin ja siinä on vain 7 liuskaa, joten tarkkaan pitää laskea etteivät lopu kesken ;)

Katsoin eilen kalenteria ja huomasin kauhukseni, että lähden työreissuun just kp13 ja kotiin palailen kp15. Normaalikierroissahan ovis on ollut kp14. Toivottavasti siirtyisi hieman pitkän edellisen kierron vuoksi! Suunniteltiin kyllä miehen kanssa, että karkaan töistä aikaisemmin ja käväisen kotona ennen matkalle lähtöä ja varmistellaan kun tulen kotiin ;) Mutta aika huonosti meni reissu kiertopäiviin nähden... On muuten aika rasittavaa suunnitella elämää kiertopäivien mukaan, milloin on oltava miehen läheisyydessä.

Ostin eilen Möller sydämelle kalaöljykapseleita. Niitä suositellaan raskautta yrittäville ja raskaana oleville. Sisältävät B vitamiineja ja foolihappoa. Ajattelin että noiden lisäksi ei tarvitse ottaa mitään muita vitamiineja enää purkista.

Mukavaa päivää, kirjoitelkaahan kuulumisia.

Huomenia!

Kerrassaan mahtava ilma, menee valitettavasti taas sisällä istumiseen :(

Onneksi on jo keskiviikko, viikonloppu ja testipäivä lähestyy :) Mitään uutta ei täällä päässä ole, ne eiliset mahakivutkin loppuivat ja nyt on taas ihan normaali olo. Kummallista. Pitäisi suunnitella milloin pidän kesäloman, jotain positiivista ajateltavaa. Voi että kun oltaisiinkin jo kesässä... *haaveilee auringosta ja järven liplatuksesta*

Noa kp 27

Haaveissa vauva 20

Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
hippu81, y 08/07
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu, TJOT
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Aurora81 26/25, Y 03/08
Sinililja 30/32, pk-seutu, Y 01/08
*Tiiti 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu
Tuuli79 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Hensku 23/22 tjot
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08
Noa 26/38 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08
Prätkämimmi

?
Ainikki
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
Laralara
Minerva

Plussanneet:
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Sacha 28v, plussa 03/08

Jännääjät:
hippu81 3.4.
Noa 5.4.
Hertta 12.4
Prätkämimmi 12.4
Sinililja 27.4.

Eli järjestin tuota listaa hieman uusiksi: laitoin kysymysmerkin alle ne nimet, joita ei ole täällä aikoihin näkynyt. Jos taustailette, niin ilmoitelkaa niin ei poisteta nimiä listasta. Ei kai nuo nyt haittaakaan, mutta suotta roikkuvat listalla, jos eivät enää täällä käy. (ja taas menee tehokasta työaikaa tällaiseen tärkeään :)

Moikka!

Ei mitään Pahis, tee vaan uutta ketjua aina tarvittaessa :)

En kyl osaa sanoa Tiiti, millon siun kantsis alkaa tikuttamaan, että varmasti ei sit ovis mene sivu suun... Tietty jos tahti on oviksen seutuun JTP, niin sithän tikuttaminen ei oo niin tähellistä :) Tai sit hankkit vielä lisää tikkuja, etteivät varmasti lopu kesken. Juu, se Möllerin Sydämelle onkin varmasti hyvä, kun siinä on sitä foolia! Ja kun sitä ihan suositellaan raskautta yrittäville. Itellä on niitä Möllerin Tuplia kaapissa, mut en niitä viiti syödä, kun niissä on sitä A-vitamiinia lisätty... Eihän siitä varmaan vielä tässä vaiheessa ois haittaa, kun ei raskaana ole, mut sit pitäs kyl heti lopettaa, jos plussaa... Mies saa siis syödä ne Tuplat pois :) Ite syön niitä Multi Tabs Raskaus -vitamiineja.

Ei ois Noalla enää pitkä aika :) Vitsi, on jotenki sellanen fiilis, että sie plussaat nyt... bdbdbd

Mie joudun oottamaan vielä hittolainen 9 päivää, ennenku voi testata! Aaaargh! Eli se miun jännäyspäivä on ehkä oikeesti 11.2, mut laitoin sen vaan varalta yhen päivän yli... Itteeni varten ihan vaan, mut eipä taida siitä olla mitään hyötyä, kun tottahan mie jo sillon 11.4 heilun vessassa niihen testien kans... :D

Hertta kp21/30

Onpas täällä hiljaista.Taitavat kaikki olla nauttimassa ihanasta kevätsäästä. Täällä V-Suomessakin on +12 astetta....ihanaa =)
Tiedättekös mitä, mä taisin tässä kuussa (eilen+tänään) bongata ekaa kertaa elämässäni oviksen merkit. Vasenta munasarjaa sattus niin pirkuleesti ja kananmuna-ainekset suorastaan valus(sorge!)sisuksista. Eli nyt kaatamaan mies petiin illalla, vai myöhästyinköhän jo????

Hienoa utelias pahalainen!!
mitenkäs päin se nyt menikään... kannattaa lukea se juttu "lauran kirjoittamana" vai mikä olikaan.. pitäis olla ekalla sivulla siel ylhäällä...
Ja vaikka luulisit että myöhästyisit niin saattaa olla että samanlaista limailua on muinakin päivinä ja et olisikaan myöhässä :) pidetään peukkuja!

Mä muistan kans mun ekan ovisbongauksen... tajusin töissä että onko tää nyt sitä ku oli semmoset oikein kananmunavalkuaislimat ja sitte testasin illal ovistikulla ja näytti tosi tummaa viivaa... olin ihan haltioissani että jee mä todella ovuloin!! :D sen jälkeen tosin en tikkuihin koskenu... mulle "riitti" se että ovuloin edes joskus että siinä ei vikaa pitäisi olla... muutoin jos olisin tikutellut niin olisin ruvennu stressaamaa enempi ja seksistä olis tullu pakkopullaa... (vaikka tais se muutaman kerran muutenkin olla..mut tärppikierrossa oli sit rennompi meininki "ei voi mitään jos ei raskaudu tässäkään kierrossa mut mä en tod jaksa nyt sekstailla vaan haluan nukkua..") ja välillä kysyin mieheltä jos se jaksaa hoitaa hommat ettei mun tartte tehä mitään :DD hah! no yleensä seki oli sillon niin väsyny et molemmat vaan kävi nukkumaan... :)

tulipas höpötettyä...

Tänne ei ihmeitä, maha on kunnon pallo..

Mi-iu rv 26+1

Ei kun kaatoa vaan kehiin UP! Jos olen oikein ymmärtänyt niin noiden oireiden perusteella ovis olisi vasta tulossa :) Ja tuo sää on kyllä jotain aivan ihanaa, ite tulin juuri lenkiltä.

Kyllä mie lauantaiaamuna ajattelin testata, laatikossa testi odottakin jo :) Kyllä sen jo silloin pitäisi näyttää, ehkä. No, katotaan. On kyllä nyt sellanen olo, että sieltä voi tulla ihan kumpi vaan. Viimeksi kun mulla oli niin varma olo plussasta, mutta nyt ei mitään. JOhtuu varmaan tästä oireettomuudesta, mutta kaivelin tuolta jostain vanhan ketjun täysin oireettomista alkuraskauksista, niin se antoi vähän toivoa :) Joo, musta on tullu ihan höyrypää tän suhteen!! Niin, ja se nenän tukkoisuuskin jatkuu, aamuisin etenkin on röörit ihan tukossa, mutta ei silleen kuin räkätaudin aikaan. Sekin on niin kummaa, kun ei mulla ennen oo tällaista ollu.

Tsemppiä Hertalle iltatöihin, mie painun tästä suihkuun ja lopetan nää ihme höpinät.

Ei kun kaatoa vaan kehiin UP! Jos olen oikein ymmärtänyt niin noiden oireiden perusteella ovis olisi vasta tulossa :) Ja tuo sää on kyllä jotain aivan ihanaa, ite tulin juuri lenkiltä.

Kyllä mie lauantaiaamuna ajattelin testata, laatikossa testi odottakin jo :) Kyllä sen jo silloin pitäisi näyttää, ehkä. No, katotaan. On kyllä nyt sellanen olo, että sieltä voi tulla ihan kumpi vaan. Viimeksi kun mulla oli niin varma olo plussasta, mutta nyt ei mitään. JOhtuu varmaan tästä oireettomuudesta, mutta kaivelin tuolta jostain vanhan ketjun täysin oireettomista alkuraskauksista, niin se antoi vähän toivoa :) Joo, musta on tullu ihan höyrypää tän suhteen!! Niin, ja se nenän tukkoisuuskin jatkuu, aamuisin etenkin on röörit ihan tukossa, mutta ei silleen kuin räkätaudin aikaan. Sekin on niin kummaa, kun ei mulla ennen oo tällaista ollu.

Tsemppiä Hertalle iltatöihin, mie painun tästä suihkuun ja lopetan nää ihme höpinät.

Pitäisi kyllä mennä uudelleen ulos tuonne auringon paisteeseen, tulin vasta töistä ja istuskelin vähän aikaa parvekkeella! Harvinaista herkkua. Josko sitä kävisi jonkun lenkin vielä vetäisemässä.
Eikös sitä sanota, että ovis osuisi sille viimeiselle limapäivälle? Eli et varmaan Pahis ole myöhässä, jos tänään kaadat miehen.

Tiiti: noissa ovistikkuohjeissa sanotaan, että 26 päivän kierrossa olisi hyvä aloittaa kp 9 ja 30 kierrossa kp 13. Jos aloitat vaikka kymppipäivänä ja varuilta jo kaadat miehen aikaisemminkin, niin luulisi riittävän. Jos niitä tikkuja on kuitenkin 7kpl. Mulla on kierto yleensä 28 päivää ja viimeisillä kerroilla ovis on löytynyt kp 16 ja nyt kp 13.

Tsemppiä Noalle! Ei enää ole pitkä aika! bd bd bd bd bd bd bd!!!

Hienoa Pahis! Nyt vaan tosiaan sutinaa peiton alle ;) Mie oon kans lukenu jostain tuon, et ovis sattuu sille vikalle limailupäivälle... Tsemppiä!

Joo, kuka nauttii ihanasta kevätsäästä kuka ei... Grrrrrrr! Murisen täällä yksinäni, kun pitää hemmetti töissä virua just näin ihanan ilman aikana... Oispa kiva olla koirien kans nyt lenkillä ja sit valmistautua Salkkareille ym. Joo-o, oonkin kotona sit vasta puol 10 maissa. Hmph!

Voi Noa!!! Mie niin kovasti ootan sitä siun testausta! Aaaaargh, varmaan kohta enemmän ootan sitä ku omaani :D Miun testaukseen kun on vielä niin pitkä aika, niin se ei nyt oo viel ajankohtanen... Ens viikon ti saatan jo olla vähän täpinöissäni :) Miul on ma vapaa, joten ti tuun sit linjoille. Varmaan pe-aamuna 11.4 testaan (tiiän jo etten malta oottaa pidempään, mut kylhän sen 14 vrk pitäs riittää)...

Huah... Kävisköhän syömässä jotain... Kehtuuttaa työt...

Alkuperäinen kirjoittaja mi-iu:
Tänne ei ihmeitä, maha on kunnon pallo..

Mi-iu rv 26+1

Voi kuinka aika meneekään nopeesti. Mi-iu:kin on jo noin pitkällä :) Muistan melkeen kuin eilisen kun plussasit ;) Muutenkin oon miettiny et aika nopeesti kyllä varmaan menee se 9kk kun vauvaa maailmaan odottaa. Toivottavasti sitä joskus itsekin pääsee kokemaan sen!

Mä en tästä kierrosta bongannu ovista, vaikka kovasti yritin. Muissa kierroissa oon ollu melko varma ovuloinnista just limojen perusteella. Vielä ei oo ollu yhtään sellainen menkkamainen olo, mutta eiköhän ne sieltä tule viimeistään huomenna. Tosin voi hyvinkin olla mahdollista, että kierto venyykin kun en oikeen tuosta oviksesta ole varma. Jotenkin oon jo plussaamisen suhteen luovuttanu tästä kierrosta :/

hippu, niimpä... vasta tuskailin että kun mitään ei tapahdu... ja hitaasti meni se eka 12viikkoa mutta sen jälkeen aika on mennyt kuin siivillä... ja enää ihan vähän jäljellä... reilu 13 viikkoa... huh huh! :D

en uskonu että aika vois mennä näin nopeaa, en todellakaan... mutta kyllä se vaan menee... :)

toivotaan nyt että moni taas hyppäis plussajunaa, pääsisitte kans kokemaan sen kuinka aika menee tosi nopeaa... :)

Mi-iu

Öitä vaan tännekin :)
Työt päätty ja pääsen vihdoin kotia kohti... Ajamiseen vaan menee vielä puol tuntia.

Juu-u, varmaan raskaana ollessa se aika menee sit ihan hirmuvauhtia :) Nyt yritysvaiheessa taas menee ihan liian hitaasti... Päivät oikein matelee. Hmph! Mutta perästä koitetaan tulla ;)

Huomiseen!

Huomenta!

Vitsit, tuonne odotuspuolelle on perustettu jo Joululahjat -ketju, voi kun sinne pääsisi! (hitto kun pitää olle näin utelias)...

Ihanaa kun viikonloppu lähestyy, mutta samalla jännittää ihan kauheesti. Entäs jos se onkin nega? En tiiä uskallanko testata vielä la aamuna, mutta en kyllä malttais viivyttääkään asiaa. Katsotaan. Mie yritän nyt asennoitua siihen, että se ei ookaan plussa, liian paljon odotuksia tälle kierrolle.

Mitäs muille? Onko hipulla vielä jännättävää?

Huomenta!

Jännääjät:
hippu81 3.4.
Noa 7.4.
Hertta 11.4
Prätkämimmi 12.4
Sinililja 27.4.

Muutin itelleni tuohon listaan jännäyspäiväksi 11.4, koska oikeesti se silloin on (14 vrk oviksesta) ja tiedän, etten malta oottaa sitä testausta yhtään pidempään ;)

Niinpä, mie kans kävin siellä lueskelemassa juttuja! Kivaa on lukea noita odotuspuolenkin juttuja. Kyllä myö vielä sinne puolelle päästään :) Mie kans mielellään tuohon Joululahjoihin liittysin :)

Testaa heti sit la-aamuna Noa, ni pääsen lukemaan uutiset!En mie ollenkaan malttamaton oo... :D

Ja miulla päivät vaan matelee... Hmph! Ois jo huominen, niin pääsen heti duunin jälkeen ajamaan kaverin luo viikonlopuks, niin siellä aika menee sit paljon nopeemmin odotellessa sitä ens viikon perjantaita... Miulla onneks ma vielä vapaa, niin sit enää 4 päivää piinallista odotusta jäljellä! Kyllä tää on muuten ihan pimeetä touhuu :D Stressaavaa hieman joo... Tulee harmaita hiuksia kohta... :)

Hertta kp22/30

Mie on kans menny taas asioiden edelle, kun mulla on työmatka tiedossa loppukuusta ja siellä on parikin illanviettoa/illallista, joissa viiniäkin on varmasti tarjolla. Mietin vaan äsken, että miten pystyn kieltäytymään tai salaamaan asian työkavereilta? No, se on sitten sen ajan murhe jos niin käy.

Mä olen kanssa jo moneen kertaan tehnyt kaikenlaisia suunnitelmia raskauteen liittyen. Ne olisi siis valmiina, enää ei puutu kuin se raskaus.. Mä jo mietin vappua, koska jos nyt tästä plussaisin, niin se olisi vappuviikolla. Ja sit pitäisi juonia juomiset vapuksi ym. Ei pitäisi, mutta minkäs mahdat. Mitenköhän saisi suunnattua tämän kaiken tähän vauva-asiaan menevän energian vähäksi aikaa muualle? Sillä voisi saada ihmeitä aikaan ;)

Yhdyn teidän suunnittelijoiden joukkoon. Joka asiaa miettiessä pitää ottaa mahdollinen raskaus huomioon ja miten sitten toimisi, mihin voisi lähteä ja milloin pitäisi keksiä tekosyitä. Hassua, kun raskaudesta ei ole tietoakaan ;)

Musta tuntuu, että mä en saa tätä vauvakuumetta pois mielestä, koska lapsen saaminen ja raskaus on niin epävarmaa. Jos joku voisi mulle 100% luvata että tulet vielä saamaan lapsen niin tuskinpa sitä näin paljon ajatusta asiaan uhraisi. Mutta nyt kun ajoittain iskee epätoivo ja ajatukset lapsettomuudesta niin ne pitävät tätä asiaa mielessä koko ajan. Aivan kuin pitäisi taistella kelloa vastaan, toisaalta onhan tää taistelua biologista kelloa vastaan. En tiedä ymmärsikö kukaan mitä yritin selvittää?

Mulla on alkanut jo nippailut vasemmalla alavatsalla. Sieltä puolelta pitäisi ovis tässä kuussa olla. Yleensä mulla on aika rauhalliset fiilikset tässä vaiheessa kiertoa, mutta nyt raskaus pyörii koko ajan mielessä... Jotenkin alkaa jo pelottamaan että tää stressaaminen takuulla ehkäisee raskauden!

Noalle peukkuja!

Eilen tuli tehtyä oikein kunnollinen miehen kaato =) Mies oli hiukan ihmeissään, että mikäs himo siihen emäntään nyt on hyökännyt. En viitisinyt pelästyttää sitä kertomalla bongaamastani oviksesta vaan annoin palaa täysillä =)....no ei mieskään mitenkään murheissaan mun innostani ollut. Yleensä meillä siis mies on ollut aktiivisempi osapuoli kun mua on lähinnä väsyttänyt tai vituttanut. No tammikuusta lähtien osat on ihmeellisesti vaihtuneet. Ja mun himot kun yllättäen keskittyy tohon ovisaikaan.

Pitkästä aikaa ehdin lukaista läpi teidän uusimmat kuulumiset. Pääsin reissussa aika hyvin irti tästä palstailusta, kun nettiaika oli niin rajattua, enkä kauheesti oo sen jälkeenkään täällä pyörinyt. Paitsi ehkä taas tästä eteenpäin ;)

Tiiti, mulla oli duunissa ihan järjetön stressi silloin tammikuussa ennen laskettua ovistani ja sen aikoihin, ja kun menkat oli myöhässä niin olin vaan satavarma että se johtuu stressistä. Niin se vaan plussa tuli kuitenkin...

Täällä siis mennään viikolla 12+0. Np-ultra oli viime viikolla, ja siellä se pikkunen piti kyllä melkosta hulabaloota... Ekaa kertaa kuultiin sydänäänet maanantaina neuvolassa. Melkoisen liikuttava hetki. Nyt sitten malttamattomana odotan että masu alkais kasvaa! Kauhee väsymys on kyllä koko ajan, mutta ehkä se jossain vaiheessa helpottaa...

Mutta tsemppiä kaikille jännääjille ja oviksen odottajille ja odotuksen odottajille! Puhallan ja puhkun plussatuulia tänne, tulkaa sankoin joukoin tonne odotuspuolelle, joohan!