Haaveissa vauva 20

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miulla on nää tasan kaks ovista bongattu päivinä kp17 ja kp16.
Jos saatte oviksen hyödynnettyä vaikka sillon kp17-aamuna, niin senhän pitäis olla ihan ok, kun kyllähän ne simpat kestää elossa sen 2-3 päivää... Mie aattelen noin, koska eihän ne välttämättä aina tai sit koskaan kestä sitä 7 päivää elossa, kuten jossain on lukenut/joku on sanonut... Niin pari kolme päivää on ainaki varmempi :) Eli ei siulla pitäs olla hätäpäivää, vaikka matka onkin just siihen aikaan!

Ovistesti näytti tänäänkin negaa vaikka kaikkien laskureiden mukaan oviksen pitäisi olla huomenna. Olisin niin toivonut että olisi ollut plussaa, koska huomenna tosiaan pakko lähteä sinne samperin työmatkalle :( Viime yönä tuli erikoinen kipukohtaus vasemmalle puolelle vatsaa, nyt pelkään että ovis olikin jo yöllä. En saanut haettua niitä testejä postista ennen eilistä ja siksi testasin vasta ekaa kertaa eilen illalla. On tää pohtiminen hankalaa ;) Eikä jää paljon aikaa työnteolle...

Noallakin työmatkat meinaa sotkea tätä projektia. Ehditte kuitenkin hyvin hyödyntämään oviksen jos puuhailette kp 17, siittiöt tosiaan elää 2-4 vuorokautta naisessa.

Mukavaa tiistai-päivää kaikille haaveilijoille.

Koittakaa Tiiti vielä ennen reissua hyödyntää tilanne, niin eiköhän siinä ihan hyvät mahikset ole. Kuten Hertta tuolla kirjoitteli, niin ne simpat kestää elossa muutaman päivän ja etukäteenhän ne kait pitäisikin laskea liikkeelle.

Mä odottelen jo kärsimättömänä ovista. Kohta voisi ehkä aloittaa tikuttelun, niissä ohjeissa on mun kierrolle aloituspäivänä kp11, se olisi huomenna. Mutta en kyllä usko et pariin päivään mitään tulee. Mutta voishan sitä omaksi ilokseen tikutella, ettei vaan mene ohi.. Ei varmaan pelkoa siitä.

Joopa-joo. Mulla olisi ehkä sata työpuhelua soitettavana, mutta täällä olen.. Pitää ryhdistäytyä ja hoitaa ne nyt pois.

Kääk. Mulla taisi olla ovis eilen yöllä, kun tuli se kova kipukohtaus. Nyt nimittäin palelee kuten aina oviksen jälkeen ja äsken korvamittarilla mittasin lämmön: 37,7c, sama kuin aina oviksen jälkeen :( Voikohan ne edelliset myöhästyneet menkat aikaistaa tämän kierron ovulaatiota noin? Harmittaa jos meni tämäkin kierto pyllylleen, mies eilen yritti vielä saada mut petiin, mutta olin niin poikki päivästä että nukuin vaan illan sohvalla :( Sekstailtiin kyllä lauantai-iltana joten pieni mahis on olemassa....

Aion kyllä jatkaa ovistestailuja edelleen ja kaataa miehen huomenna ennen työmatkaa petiin :)

Tiitillä on kyllä merkeistä päätellen ovis jo ollut..toiv. la illan simpat tuottais tulosta!!
Meillä vähän sama tilanne, että la iltana viimeksi sekstailtiin, vaikka eilen yritin kaikin keinoin vietellä miehen (saatanan lätkä!!!), mut tv vei voiton!!!Nyt kuiteskin ihmettelen, että missä mennään kun tosiaan jo pe lähtien on se sylkitesti näyttänyt samaa kuviota (1-3pv ovikseen) ja vielä tänä aamunakin näytti sitä. Lämmöt edelleen 36,3 tai jotain ja pe-eiliseen näkynyt se haalea ovisplussa...Onko se ovis nyt sitten jo mennyt vai vasta tulossa???????????Mitäääh??Himota ei enää samalla lailla kun viime viikon lopulla....mutta sekin on suhteellista.

Koetan nyt kummiskin vielä tänään kellistää miehen, mut aika hassulta tuntuu kun en sitä tahdo pelästyttää...Näyttääkö kaikki testit negaa heti kun ovis on ohi vai voiko olla et siihen menee päivä pari??Ihme kyllä olis jo ovis olis ollut viikonloppuna kun tänään vasta kp14...Mut en tiiä sitten...

Mitään limoja ei erityisemmin enää tule ja olo on aika normaali...viikonloppuna nännit tuntuivat kummalliselta, niitä niinkuin pikkusen jomotti, mut ei sattunut esim. koskiessa. Eli kaikki tuntemukset kyllä mielestäni viittaavat siihen, että ovis olis ollut pe-su akselilla eikä vasta tulossa...Katellaan mitä mittari/testit näyttää kotiin tullessa.

Wilma

P.s. Jani Sievinen&Mari Samuelsen saivat tänään pienen 2,3kg tytön, kuukauden etuajassa!!!VOIH!!! *kateus iskee*

Niin just Tiiti, ei muuta kuin miehenkaatohommiin sieltä!! :)

Mulla kävi viimeksi niin, että ed. kierrossa menkat oli pari päivää myöhässä (outoa minulle), mutta seuraava ovis tuli kuitenkin ihan ajallaan ja sit seuraavat menkat taas normiaikaan. Eli se yhden kierron pieni venyminen ei vaikuttanut mitenkään. Nyt en kyllä muista kuinka paljon kulla oli menkat myöhässä. Mutat eiköhän homma oli hoidossa, jos vielä tänään sen miehen kumoon saat!

Wilma: Lätkä vei voiton eilen meilläkin.. tosin ei vielä ole otollisimmat ovisajat täällä käsillä, mutta olin jo valmiiksi laskeskellut hyviä kaatopäiviä.. (ai miten niin laskelmoitua seksiä?? :) en kyllä oo niitä miehelle kertonut ja eilen luovutin suosiolla nopeasti. Mutta huomenna on kanssa lätkää eli pitää olla ajoissa liikkeellä, jotta saa hommat hoidettua ennen pelejä ;) On tääkin touhua... onneksi on muitakin kahjoja samassa jamassa! Kiitos siitä! :D

Harmi kun on tullut hankittua muutakin elämää ja olen tänään kotona vasta yöllä... Joten taitaa miehen kaataminen jäädä haaveeksi. Pitää vaan toivoa että lauantainen riittäisi, eihän siitä ole eiliseen kuin 2 päivää, joten luulisi riittävän?!? Huomenna ajattelin käydä töiden jälkeen matkalle mennessä pikaisesti kotona, ihan varmistellakseni jos ovis sattuukin olemaan torstaina jolloin olen toisella puolella Suomea. Hyvästi spontaani seksi ;)

Toivottavasti Wilman bongailut tuottaisi tulosta! Mulla on usein halut ja muut merkit aikaisessa, testeillä olen löytänyt oviksen sitten myöhemmin. Mä olen josksu miettinyt noita himoja, että kuvittelenko ne itselleni juuri ovulaation aikoihin kun haluan vauvaa niin kovasti. Tottakai himoitsenkin miestäni, mutta olen ajatellut etten tuohon uskalla ainakaan luottaa ovulaation bongaamisessa, kun tietää milloin ovis voisi olla niin voihan se lisätä haluakin. Aivan kuin menkkojen odottelu lisää raskausoireita. Äh, en mä osaa selittää mitä tarkoitan...

Toivottavasti Sinililja löytää laatu-aikaa pelin lomasta :) Entäs erätauolla jos ei muuten? Pitäiskö tehdä sellainen seksikalenteri seinälle, josta mies voisi työvuoronsa tarkistaa... Kannattaa aloittaa tikuttelu ajoissa, mulla taisi just käydä niin että missasin oviksen :( Toisaalta voihan tää palelu jotain flunssaakin olla, kurkku on vähän kipeä.

Mä en tajua!!!Nyt on siis pe lähtien ne tikut näyttäneet samanvahvuista viivaa,eli siis haaleampaa kuin testiviiva, mutta näkyy kumminkin (koskaan ei ole näyttänyt vahvempaa aiemmissa kierroissakaan). Lämmöt on nyt 36,9 eli nousseet eilisestä...Ja kaikkien laskureiden mukaan ovis olis siis vasta ensi pe!!!Voiko se hedelmällinen periosi (hormonin nousu) näkyä jo n.viikkoa ennen oletettua ovista???

No ei kai auta muu kuin pupuilla koko viikko,tai ainakin tänään (jos onnistuu) ja vaikka to-pe, niin on siemenet kylvetty varman päälle!!;) En haluis nyt tehä tästä mitään pakkopullaa...No parempi kai näin, kuin, että ovis menee tyystin ohi...Katellaan sitten loppukuusta mikä saldo oli. Voihan olla et nyt on joku häiriö eikä ovista oikeesti tuu ollenkaan, jos nää tikut näyttää väärin???

Huippua :D Mahtavaa lukea teidän oviksen hyödyntämiskeskusteluja, täällä on ihan tekemisen meininki! Hienoa tytöt! Mulla vielä reilu viikko ennenku pääsen testaileen ovista, mutta täti on kohta kukistettu, jippii!
Sinililja taiskin kirjoitella, että aina kun täti tulee on paska fiilis, mutta kyllä se tädin lähdettyä pikkuhiljaa mieli paranee ja kohta odotetaanki uutta ovista! Se on aivan totta. Taas on sellainen olo, että kyllä se elämä voittaa. Tähän kiertoon taas täysillä matkaan!

kp 5/30-32

Huomenta, kaikki aamuraportille ;)

Ovistesti näytti tänä aamuna munasolua eli positiivista!!! Eli ovulaatio tapahtuu 24-36 tunnin kuluessa. Mitä lienee eiliset kuvitelmat olleesta ovulaatiosta olleet. Harmittaa se työmatka, miksi sattuikin juuri ovulaatiopäivään :( Aion lähteä tänään töistä vähän aikaisemmin että nään miehen, tiedättehän missä merkeissä... Mietin jo että lähtisinkö työmatkalta kotiin jo huomenna jotta saataisiin hyödynnettyä kunnolla, mutta en taida kehdata. Mitäs olette mieltä?

Missäs merkeissä muilla on lähtenyt keskiviikko käyntiin?

Huomenta!

Hipun kanssa samoilla linjoilla, mie tuun vaan pari päivää jäljessä :) Tänään tulee varmaan mun tikut postissa ja ensi viikolla sitten pääseekin niitä testailemaan, että löytyykö se ovis sieltä vai ei.

Noa kp 3/32

Ai niin Wilmalle vielä! Mikä kp sulla on menossa ja miten pitkä kierto? Mä olen jostain lukenut että ainakin liuskamallisissa ovistesteissä ensimmäinen positiivinen huomioidaan, muut sen jälkeen tulevat johtuu hormonin hajoamisesta tai jostain sellaisesta. En tosin tiedä päteekö sama sääntö tuohon sylkitestiin. Perhesuunnittelun ovilaskurihan antaa hedelmälliseksi jaksoksi noin viikon mittaisen ajan joka loppuu oletettuun ovulaatioon.

Kannattaa houkutella mies tosiaan petiin vaikka varmuuden vuoksi jos onnistuu, eipähän jää tosiaan harmittamaan myöhemmin. Mä suosittelen kaikille viivan kanssa ahdistuneille tuota digitaalista testiä, ihan huippu!

Huomenta!

Se on kyllä totta, täällä on kunnon tekemisen meininki! :D

Onnittelut Tiiti oviksen bongaamisesta! Jos tänään tosiaan ehdit käydä hyvästelemässä miehen ennen matkaa, niin eiköhän se riitä. Tietenkin jos haluat pelata varman päälle, niin sit myöhemminkin, mutta eikö jossain täällä ollut se tutkimustulos, että aikaisemmin liikkeelle lasketut simpat oli tehokkaampia?
Mä oon kanssa lukenut jostain, että jos tulee useampana päivänä vahva viiva, niin se eka olisi tärkein. Mut kerta kiellin päälle Wilma, niin se on sitten siinä!

Mä lisäsin tähän tehokkuuskuukauteen nyt myös lämpöjen mittailun, ostin eilen digimittarin ja nyt seurailen sitäkin. Pitäisi vissiin alkaa myös sitä ovistä jo etsimään.

Täytyy lähteä töihin.
Sinililja kp11/28

Ai niin, se Tiitin ehdotus seksikalenterista oli loistava! :D Meillähän tietenkin jo on sellainen olemassa, tosin se on vaan mun päässä.. tänään on haastava ilta, koska on se lätkämatsi tiedossa.. pitää olla ajoissa liikkeella tai sit todella kekseliäs.. ;)

Moikka naiset! Kerrassaan iloinen yllätys oli tänäaamuna, kun täti suvaitsi tulla kylään juuri oikeaan aikaan sen viimekertaisen megakierron jäljiltä. Nyt sitten näyttäisi siltä, että Ovis osuu juuri sille viikolle, kun olemme New Yorkissa mieheni kanssa. Olisi aika mahtavaa jos pikkumöykky saisi alkunsa isossa omenassa : )

Aion tilata tänään ovistikkuja netistä oikein tukun! Intouduin tästä mahtavasta tekemisen meiningistä täällä.

Kävin tuolla toisessa ketjussa vakoilemassa, että Hertalla jo oireita??? Nyt alko kiinnostamaan :) Alahan tulla paljastamaan, pitäähän täälläkin oirepäivitykset pitää ajan tasalla :D

Kiva että täti on jollekin odotettu vieras, Liliania! Sie kans sit hyppäät toukokuun plussaketjuun! Jos ei tälläisella vauvatehtailulla tulosta synny niin ei sitten millään :)

Tulin just himaan ja säikähdin vähäsen kun meiän keittiöremppa on edennyt vihdoin!Olkkari ja keittiö on kuin pommin jäljiltä ja koko kämppä betonipölyä täynnä...pitää mennä ulos syömään. Mut onneksi seinän kaato on jo huomenna ohi ja päästään vihdoin rakentamaan sitä uutta ihanaa unelma keittiötä!!Jee!

Ovistikussa plussaa edelleen...eli nyt jo 6pv putkeen...Laskureiden mukaan olis tänään joten koetan nyt vihdoin kellistää sen mieheni.La onkin jo aikaa...Se oli eilen niin Puuha-Petenä ettei malttanut lopettaa maalausta kun klo 01 ja sit ei seksi enää kiinnostanut...viddu sanon mää...Tänään on makkari ainoa huone missä voi pölyltä olla piilossa, joten ehdotin seksimaratonia!!Mies oli, että "sounds like a plan!" Voin siis vaatia siltä seksiä....hihihi

Mä en oikeesti tajua tän kierron ovista kun nää tikut vaan näyttää plussaa, mut oli miten oli aion saada seksiä tänään . Tiiti kiertoni on yleensä ollut 30pv ja nyt siis kp15. Ovismerkkejä näyttänyt liuska- ja sylkitesti kp10 lähtien...

Wilma

Huomenta kanssasisarille :) Mulla pitäis nyt alkaa oleen jännät paikat, tädin pitäis kolkutella lauantaina ovelle. Ja niin uskonkin koska minkäänlaista "oiretta" ei oo kyllä nyt ollut enää. Eilen mahassa nipisteli ihan siihen malliin kun aina ennen tätsyä. Toiveet ei oo siis kovin korkeella. Jos epätoivottua sukulaista ei kuulu niin testing olis sunnuntaina (vasta!!!). Mites Hertta? Joko testasit? Jänskättää sun puolesta kun eiks sul ollukin oireilua. Onnea ovislaisille ja paaljooon plussia toivon ;)

Onnistuko teillä miehen kellistykset kesken pelin? Toivotaan, että erätauolla on jääny aikaa pikasille ;)
Hertta hei, pitää sun meillekin tulla kertomaan, jos on jotain oireita :) Salamyhkäistä. Pitää kait tuonne toiseen ketjuun mennä lukemaan!
Eilen oli ihan vieroitusoireita kun en päässyt lukemaan tänne juttuja, mutta eipä niitä kovin paljon ollut tullutkaan. Täältä kyllä saa kivasti tsemppausta eteenpäin kanssasisarilta!

Mihin aikaan sulla Noa on yleensä ollut ovis kun meillä nuo kierrot näyttää olevan suunnilleen samanpituiset? Osaatko sanoa?

Onnittelut Hertalle! Kävin nyt sitten toisesta ketjusta vakoilemassa ;)

Huomenta!

Miulla kierto on 30 päivää, joten tädin piti saapua tänne kans lauantaina (ois sit se kp1), mutta eipä taidakaan täti saapua tänne (hope so...). Testasin tänä aamuna ja plussa tuli! Aivan käsittämättömän uskomatonta! Haalee viiva se oli, mut plussa kuitenki, ihan selkeesti siis nähtävissä, ei tarvinnu suurennuslasia :)

Oliko siulla Prätkämimmi ovis bongattu+hyödynnetty? Eikun vaan testiä kehiin jo vaikka sit huomenna :) Kyl se testissä näkyy jo sillon, jos on jotain näkyäkseen... Hirveesti peukkuja siulle!!! bdbdbd Siis miullahan on melkein oireetonta ollu täs koko ajan, vaan yhtenä päivänä oli rinnat arat ja sit yks pikku juttu, mut mitään mahannippailuakaan ei oo ollu yhtään.

Hertta ja huikeat 4+0 :D

Mä olin eilen miehen suhteen ajoissa liikkeellä ja saatin hommat hoidettua jo ennen peliä :) Ei siitä muuten mitään olisi tullutkaan.. Jatkossa myös sama taktiikka.

Prätkämimmillä on jännät paikat! Peukut on pystyssä täälläkin! Muut taitaakin vielä painia oviksen kimpussa, tsemppiä vaan siihenkin! :)