Haaveissa vauva 20

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos kovasti! <3

En ehtiny hippu ennen sinnuu kirjottamaan tuota viestiä, kun työt tässä hieman sotkee välissä... Ja pitää tarkkailla, et kuka aina tulee selän taakse hönkimään, ettei vaan nää mitä mie täällä kirjottelen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Sinililja:
Mä olin eilen miehen suhteen ajoissa liikkeellä ja saatin hommat hoidettua jo ennen peliä :) Ei siitä muuten mitään olisi tullutkaan.. Jatkossa myös sama taktiikka.

Loistava homma Sinililja! Mä en malttais oottaa ovista ja sen testailuja oikein ollenkaan. Mutta toisaalta tämä oviksen odottelu on ihan mukavaa aikaa. Ei oikeastaan ole stressiä tästä asiasta ollenkaan ja kiva fiilis muutenkin.

Kp 7/30-32

Ei vitsit Hertta!! Onnea ihan mielettömästi! Oon kyl vähän kade, mut tottakai onnellinen sun puolesta!! Huh huh, kyllä jänskätti vähän tulla lukeen uutiset :) Millon sulla on laskettu aika??

Ovista en ole koskaan tikuttanut, mut oireiden perusteella ne olisi ollut siinä kp 14-16. Tässä kierrossa aattelin tikutella, eli sitten varmaan saa tarkempaa tietoa.

Prätkämimmille peukkuja myös, huhtikuun plussaketju nyt siis virallisesti avattu!

Haaveissa vauva 20

Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
hippu81, y 08/07
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu, TJOT
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Aurora81 26/25, Y 03/08
Sinililja 30/32, pk-seutu, Y 01/08
*Tiiti 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu
Tuuli79 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Hensku 23/22 tjot
Noa 26/38 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08
Prätkämimmi

?
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
Laralara
Minerva

Plussanneet:
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Sacha 28v, plussa 03/08
Ainikki
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, toinen plussa 04/08

Jännääjät:

Prätkämimmi 12.4
Utelias pahalainen 18.-21.4.
Sinililja 27.4.

Ja päivitystä jälleen.

Joo, oviksen odottelu on ihan mukavaa, mutta sitten olisi vielä ne kaksi piiiitkää viikkoa edessä.. Nyt kun Hertta avasi ton huhtikuun plussa-aallon, niin mä en jaksaisi enää millään odottaa.. Oon siis päättänyt nyt plussata. Piste. Ja te kanssa. Piste.

Sinililja kp 12/28

Onnea Hertalle, mahtavaa!

Mä en taaskaan saanut kaadettua miestä...:( Se on nyt niin stressaantunut tästä rempasta, ettei kuulemma jaksa. Mun tuli vähän paha mieli, mut sit se haluskin makoilla vaan lusikka-asennossa (hohhoijaa...ei pitäis valittaa, mut kun mulla oli ihan toiset suunnitelmat...).No katellaan tänään vielä....tai viim. huomenna saunan jälkeen? En viitsis sitä väkisinkään ottaa...(vitsi)

Jos ei nyt nappaa niin panokset kehiin sit ensi kierrossa kun tää seinien kaataminen on ohi (sit alkaa miehen kaataminen!). Mies lupasi hyvittää mulle tän remppastressin...Aika kummaa ettei sen tehnyt mieli kun luulis et seksi vois just rentouttaa. No ei väkisin....Tjojtillahan tässä vielä mennään...

kohta on jo viikonloppu!JEE!

Wilma kp 16

Kiitos paljon!

Noa, kyl ymmärrän... Oisin varmaan itekkin vähän kade siun sijassas... Pakko myöntää. Mutta ihan varmasti tuut sit seuraavasta kierrosta perässä :) Joohan?

Tsemppiä ja jaksamista muille kans ihan hirveesti!!!

Mie kyllä vielä täällä hengailen, etten aio nyt suuna päänä heti hyökätä tuonne odotuspuolelle, koska en taho taas sillä maitojunalla tulla kohta takasin...

Joo, ihan varmasti tuun, se on päätetty!!! Ja ymmärrän kyllä että sinuu pelottaa tän uuden raskauden kanssa, mie tiiän et oon varmasti sit ihan paniikissa ja onnellinen joka päivästä minkä selviän. Voi tuska. Mutta toivotaan että pysyy matkassa ja pysyyhän se :)

Niin, ja tuo jännäyslista näyttää nyt aika lyhyeltä. Onko kaikki muistanut laittaa itsensä? Mulla kun ei oo viel äitellä jännättävää, niin pitää jännäillä muiden puolesta.

Noa kp 4

VAU HERTTA!! PALJON ONNEA! Ehkä minäkään en sit vielä ihan toivoa heitä, kyllä nimittäin oviksen bongasin tikulla ja heti samana iltana mies kellistyi. Se olikin tosi jännä kun vasta viikonloppuna kysyi, että tais olla silloin torstaina oikee aika? Minä kun kuvittelin ettei se tajunnut ;) No.. muutenkin se on alkanut puhumaan lapsista ja taas eilen naimisiinmenosta! Siis uskomatonta kun meillä on ollut yhteinen sopimus ettei avioliittoa. Hertalle paaaljon vauvaliimaa ja tarrasukkia!!!

No mutta mitäs täällä on tapahtunutkaan mun poissaollessani. ONNITTELUT HERTALLE plussasta.
Meillä pupuiltiin ilmeisen oikeaan aikaan ja nyt hiukan jännittää et alkaako menkat ens viikolla vai ei. Oireita olen kyllä kehitellyt suuntaan jos toiseenkin. Tutut juilinnat ovat taas kehissä, närästystä, palelua...jne. =)
Jospas joku avais meille taas uuden ketjun. Mä meinaan päätin nyt luovuttaa vuoron suosiolla teille muille =)=)=)
Noa?