Haaveissa vauva 21

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johkuliini (ei kirj.)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Mitäs kuuluu uuteen viikkoon? Oireita, bongattuja oviksia, plussauutisia vai jotain ihan muuta?

Tänne ei mitään uutta, perjantaina vasta alkaa tikuttelu eli sinne asti ihan vaan odottelua. Työasiat ottaa nuppiin nyt niin paljon, että yritän kääntää ajatukset vaan positiivisiin asioihin ja haaveiluun :) (listalla mm. positiivinen raskaustesti, kesäloma, kasvava vauvamaha ja joulukuussa alkava äippäloma ja tietysti päähenkilö itse)… No niin, toivottavasti ei vaan pudota taas korkealta, mutta tuo asia on nyt ainoa mikä pitää mut jollain lailla järjissäni. Ai niin, ja oma talo vielä listalle.

Kai se on pakko yrittää töitäkin tehdä, tulkaahan kertomaan kuulumisianne!

Noa kp 8

Huomenta!

Voi vitsi, Noalla jo kp8! Kohtahan sie jo ovista tosiaan tikutat... Ei mee kauaa, niin on jännäyspäivät kehissä ;) No "toisesta" kierrosta ihan varmasti kyllä plussa tulee! Oothan sitä sieki aika hedelmällistä sorttia, kun sillon yrityksen alussa ekasta napsahti ;)

Mie vaan täällä pelko p*rseessä nippailuja kuuntelen, että olikohan tuo nyt "hyvä" vai "paha" nipistys... Ei pitäs näin paljoo stressata...

Jee! 3 päivää ilman tupakkaa! Nyt ei enää niin paljoo v*tuta... Alkaa jo helpottamaan :D Toivottavasti ei enää "tarvii" uudestaan alottaa... ;)

Hei missäs jännäyslista muuten on? *lähtee kaivelemaan...

Hertta

Huomenta vaan! Täällä on jo tädin laukut pakattu ja ne on eteisessä odottamassa lähtöä ;) Vapaapäivän viettoon valmistaudun, ulkona onkin taas siihen aivan ihana sää, räntää sataa. Niin ja täytyis alkaa soittamaan eläinlääkärille tosta karvasesta lapsesta kun se on niin alakuloinen, edes sen rakkaat lelut ei kiinnosta. Tänään mä taidan jo aloittaa sen greippimehun lipittämisen. Mites utelias pahalainen? Onko oireita? Täällä jännätään nyt sun puolesta :) :)

Kiitos! Nyt alkaa tosiaan olla jo voiton puolella... Kuten aiemmin sanoin, omalla kohdallani ne 3 ekaa päivää on aivan hirveitä, sit helpottaa... Jes! :D

Jännäyspäiviä hei listaan nyt, vaikka olisivatkin vähän kaukana... Ei sil väliä :) Kuhan vaan on jännättävää!

Hirmulista on nimiä täällä, mut mihin työ ootta ihmiset kadonnu?
Tulkaa laittaa kuulumisia! :)

Haaveissa vauva 21

Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
hippu81, y 08/07
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu, TJOT
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Aurora81 26/25, Y 03/08
Sinililja 30/32, pk-seutu, Y 01/08
*Tiiti 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu
Tuuli79 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Hensku 23/22 tjot
Noa 26/38 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08
Prätkämimmi

?
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
Laralara
Minerva

Heippis!

Viikonloppu meni aikas kosteissa merkeissä...Pe kavereiden luona iltaa istumassa, ja piti ihan rauhallisesti ottaa, mutta viinin lipittäminen teki temput...hihihi...Ja la päivä Tallinnassa, onneksi tulin kotiin jo puoliltaöin. Aika pitkä päivä oli kuiteskin takana kun ekat juomat juotiin la klo 10...et olo oli sen maukainen eilen. Sitten vaan nukuin ja koomailin, ja mies remppasi isänsä kanssa, vähänkö nolotti ollaa niin räjähtänyt. illalla mentiin vielä sen porukoille syömään ja siellä oli tietty miehen sisko ja se niiden ihana 3vkoa vanha pikkuneiti. Nukkui somasti kopassaan koko 4t. visiitin...AHHH!Se oli kyllä niiiiiin ihana, että...Nyyh!Mieskin myönsi, et on ihana ja katteli ja paijasi sitä paljon. Toivotaan siis, että pikkuneidille olisi serkku jo tulollaan!!!

En aio potea morkkista viime viikonlopun rilluttelusta, sillä toivon, että olis niitä viimeisiä rillutteluja pitkään aikaan...Ja olin kuiteskin "ihan kiltisti"...:) Ens viikon la on tosin taas kahdet bileet, ja sitten pääseekin jo testailemaan...Toiv. en kauheesti pääse Guinnessia maistelemaan Dublinissa reilun viikon päästä kun olis tullut jotain iloisia uutisia....Saa nähä ehdinkö testailla ennen reissua vai testailisko suosiolla sit vasta kun oon palannut???Voihan se olla et se täti pamahtaa paikalle kesken reissun-EIIII!

Hertalle onnea savuttomuudesta!Hienoa!No sullahan onkin se maailman paras syy...:)Laitan muuten itseni nyt tähän listalle...

Jännääjät:

Utelias pahalainen 18.-21.4.
Wilma 24.4
Sinililja 27.4.

Varoitus-yökköjuttuja!Perskule kun taas ikävää intiimivaivaa pukkaa...hiivaa...ja aika rajuna,sillä jotain rusehtavaa vuotoakin tuli tänään *sorry detailsit* Ehdinpä jo epäillä kiinnittymisvuodoksi, joka voisi pitää paikkansa jos ovis oli silloin oletettua aiemmin, mutta realistisempi vaihtoehto on vain raju hiivatulehdus. Hain apteekista Fluconazolia äsken...toiv. menee pian ohi.Aika tuskaiset oltavat...Ja tätähän tulee mulle usein ennen menkkoja :(

Hyvää viikkoa kaikille!

Wilma

O-N-N-E-A Hertalle hirmuisesti. Ihanaa kun tärppäsi noin nopeasti. Ja tsemppiä savuttomaan elämään. Jos oikein vaikealta tuntuu niin nikotiinikorvaustuotteet on sallittuja raskausaikana!

Noalle ovispuhureita. Kuukautisten ja oviksen välinen aika on ärsyttävää odottelua... No pian on loppuviikko ja pääsette työntouhuun.

Millaiset fiilikset on Utelias pahalaisella? Tulehan raportoimaan oireet meille! Toivottavasti sielläkin pärähtäisi plussa testiin loppuviikosta. Vai milloin olet ajatellut testailla?

Mulla menossa tylsä vaihe, kp 18/26. Sen oviksen tosiaan bongasin tikulla keskiviikkona ja silloin piti sinne työmatkalle lähteä :( Kerkesin kuitenkin käydä kotona ennen matkaa ja ehdittiin sekstaillakin :) Ovis oli varmaankin torstaina aamusta, kun koski mahaan ja pian alkoi se kuuluisa palelu. Pitää toivoa että keskiviikon seksi riittäisi, ihanteellistahan olisi ollut varmistella torstaina. No ei voi mitään, pakko töitäkin joskus tehdä :) Pitäiskö jalostaa sitä kalenteri-ideaa, seksikalenteri miehelle ja hedelmällisistä päivistä kalenteri työnantajalle, ettei järjestele tuollaisia matkoja kesken niiden päivien...

Nyt onkin odottelemista ensi viikkoon. Mulla on tää oviksen jälkeinen viikko rauhallista aikaa, ei paljon stressaa. Tiedän kyllä että kohta alkaa se oireiden tutkaileminen ja arvuuttelu. Pitää nauttia näistä rauhallisista päivistä.

Mukavaa viikkoa ja plussatuulia.

Wilma ehtikin väliin. Ihana välillä päästä kunnolla tuulettumaan, ja olet ainakin juhlinut ennakkoon jos tuleekin vuoden paussi.

Mä olen jostain lukenut että monilla tulee hiiva raskaaksi tuloa ennen, vähän kuin ensioireena. Pidetään siis peukkuja.

Siis on vai sallittuja??!! Ne nikotiinihässäkät siis? En oo ees tienny... Tai siis ihan ku oisin joskus jostain lukenu, et niitä kait vois käyttää, mut ei kait niitä suositella raskauden aikana vai miten tuo nyt lienee?... No joo, oisin ehkä niitä kokeillukin, mut nyt alkaa helpottamaan jo tän 3 päivän jälkeen, ni eipä niita taida enää tarvitakaan... Samapa tuo on sit ilman niitä olla, jään vielä niihin sit koukkuun ;)

Tiiti, laita nimi jännäyslistalle! Saadaan taas tänne pitkä lista aikaseks :)

Mie kans kävin sillon viikko ennen plussaa kunnolla tuulettumassa kaverin luona! Oli kyl kivaa päästä "vikan" kerran kunnolla baanalle :D Olo oli joo miullakin sen mukainen... Huh! Käyn niin harvoin yleensä nykyisin missään, niin pitkästä aikaa pääsin bilettämään kunnolla... Joo, mut nyt taas se huvi on jonku aikaa jäissä :D Pelkäsin mieki, et vaikuttaakohan se jotenki negatiivisesti, kun sillon oli ns. kiinnittymisajat kohdilla, mut eipä tuo näköjään vaikuttanu :)

Kyllä nämä Nicorette tuotteet ovat sallittuja raskausaikana. On ajateltu että vaikka niissä on nikotiinia niin se on paljon "turvallisempaa" kuin tupakassa olevat muut myrkyt kuten häkä, terva... Toki parasta olisi lopettaa ilman nikotiiniakin, mutta ei ole häpeä eikä vaarallista käyttää apuna. Hyvä kuitenkin jos alkaa jo helpottamaan, osaan ehkä kuvitella miltä tuntuu, itse lopetin tupakoinnin v.2000 ja oli vaikeaa.

Lisään itseni jännäyslistalle, toivottavasti meille kaikille ropisisi plussia.

Jännääjät:

*tiiti 23.4
Wilma 24.4
Sinililja 27.4.

Joo, noin miekin käsitin itseasiassa tuon, että parempi käyttää niitä Nicoretteja kuin että polttaa tupakkaa... Mut mie taijan selvitä ihan ilman niitäki, en oo kyl edes harkinnu niitä. Parempi tietysti näin, jos vaan mitenkään mahdollista :) Mie jauhan normipurkkaa aina, kun tuntuu, että tekee mieli röökiä... Tai sit käyn syömässä jotain, jugurtin, banaanin tms... Ihan jees olo nyt, ei tee pahasti ees mieli! Ja jopa nyt alkaa haisemaan pahalle omaan nokkaan, jos joku muu tulee röökiltä ja ohi kävelee...

No onhan täällä sentään elämää! Ja listakin alkaa pidentyä, hyvä hyvä :) Laitanpa ittenikin tuonne jonon hännille, vaikka aikaa vielä sinne on. Mullakin olisi toivon mukaan viimeiset biletykset sit vappuna.

Jännääjät:

*tiiti 23.4
Wilma 24.4
Sinililja 27.4.
Noa 7.5.

Hertta: Kyl mulla on aikamoiset paineet ja odotukset tästä kierrosta, kun se tosiaan silloin viimeksikin tärpäsi niin pian. Mutta koskaanhan ei voi tietää. Tämä kierto kyllä vedetään hampaat irvessä, taktikoiden ja kaikki apukeinot huomioiden :D Greippimehu jo otettu käyttöön!

Hyvä Noa, taistelutahtoa ainakin löytyy!!! Sulla onkin sitten vappujuomat selvillä, punaviiniä kiinnittymisen tueksi. Sattuisi juuri ne päivät vapulle, eikö?!?

Meillä olisi isot bileet vappuna ja jos sattuisin plussaamaan niin tulisi hankalat paikat. Mies meni möläyttämään juhlien järjestäjille joskus alkuvuodesta että meille toivotaan vauvaa. Eli jos olisin juomatta niin varmasti arvaisivat mistä on kyse. No toisaalta eipä se plussaus ole mitenkään varmaa, joten turha vielä murehtia moisia. Tulee kyllä juhlat ihan hyvään saumaan, jos kuukautiset tulee niin pääsee juhlimaan ja josko se surukin unohtuisi?!?

Hyvä! Eikun vaan kaikki keinot avuksi! :)

Juu, nimiä vaan listaan, niin saadaan kunnolla sit jännäillä täällä!

Missäs seuraavat henkilöt luuraa? Kertokaahan kuulumisia, mikä tilanne! Joko on jännäyspäivät tiedossa vai täti yllättänyt?

Philippa
Miisa
Viirulainen
Aurora81
Liliania
Tuuli79
Hensku
Grapen
Laralara
Minerva

Mie koitan vaan ihmisiä saaha tänne vaikka pikaseen kertomaan tilannetta, jos nyt ei sit vakituisempaan joku ehdi/halua kirjotella... :)

Joo, miulla tulee olemaan tosi hehkee vappu... :o/ No joo, ei sinällään, ihana syyhän tässä on olla juomatta, mut kaverit tulossa viikoks vapun seutuun meille+omalle mökilleen ja se on aina ollu meillä (kuten varmaan monella muullakin) semmonen yltiöpäinen parin päivän biletysputki :D No, meneeki sit eka vappu selvinpäin :) Siis toivottavasti kaikki hyvin silloin... Toivotaan etten joudu juomaan! :)

Heipä hei!

Täällähän on vilskettä! Ja hyvä että lista pitenee, ajoitus näyttää täällä osuvan tuonne huhtikuun loppuun.

Mä bongasin oviksen viikonloppuna, nyt on sitten kaikki tehty sen eteen, loppu ei oo enää meidän käsissä. Ekan kerran on hyvä fiilis, eipä jää ainakaan nyt kiinni yrityksen puutteesta. Ja kaikki temput ja poppakonstit on käytössä, sitä punaviiniä pitää vielä alkaa litkimään ;) Mutta ai että on pitkät kaksi viikkoa nyt edessä.. voi voi, mitenköhän sitä saisi ajan kulumaan nopeasti?

Joo, nyt pitää vissiin kuluttaa sitä aikaa töitä tekemällä :( Täällä on samat fiilikset kuin Noalla työnteon suhteen, mielenkiinto kaikessa muussa. Tätä menoa tiputus tulee taas korkealta loppukussa.

Sinililja kp 16/28

Helou taas! Kannanpa korteni kekoon nikotiinikeskusteluun. Mun parhaalle frendille oli sanottu ekalla neuvolakäynnillä että nikotiinipurkkaa voi jauhaa raskaana mut laastarit ym. ei. Mutta tietty hienoa jos pärjää ilman mitään apukeinoja. Itsekin asiaa miettineenä olen tullut siihen tulokseen, että jos raskaustestiin plussa pärähtää niin nikkispurkkaa mun on kyl käytettävä. Mut nyt täytyy lähtee valmistautumaan eläinlääkärissä käyntiin. Sain nimittäin tolle meidän karvaiselle lapselle ajan tänään heti klo 1. Toivottavasti selviäisi syy sen rassukan alakuloon. Plussatuulia kaikille+++++ :)

Liliania ilmoittautuu. Täällä on täti juuri häädetty pois. Ovistikut tuli postissa viimeviikolla ja sitten kohta puoleen aletaan tikkuttamaan. Olen ajatellut varata ajan gynelle tässä lähiaioina ja tiedustella vähän tätä mun kuukautisasiaa. Ovat niin niukat ja klönttiset. (Sori!) Ultralla kun katsoo, niin kai se jotain kertoo, jos on vaikka follikkeleita tms.

Myö lähdetään reilun viikon päästä New Yorkiin, enkä oikein jaksa muuta odottaa...

Plussatuulia!

Jep! Pitää kokeilla tuota, jos tarvetta tulee ;) Vappuna tosin meille on tulossa sellasia kavereita, jotka tietää meidän yrityksestä, km:sta ja nyt tästä uudestan plussasta, joten heiltä ei tarvii pimittää, mut pitää kattoo, jos tulee paikalle muita kelle sit ei välttämättä vielä haluis kertoo... Sit pitää tehä pulloon omat juomat ja leikkiä kännistä :D

Mä oon jo suunnitellut, että jos joskus olen raskaana enkä siitä halua vielä kertoa, niin juon sitten greippilimua lonkeropulloista :) Että näin. Ei puutu kuin se raskaus, kaikki muu alkaa kutakuinkin olemaan valmiina ja suunniteltuna.. ;)

Mie oon kans ehtinyt jo kaiken suunnitella valmiiksi, alkoholiton siideri normi siideripulloon olis mun taktiikka :) Jos nyt kävisi niin onnellisesti kuin on suunniteltu, niin mulla olisi juhannuksena raskausviikkoja vasta 10 täynnä eli saattaa olla, että joudun tuolloin vielä hieman peittelemään. Eihän sitä kyllä tiedä missä ja kenen kanssa sitä juhannusta vietetään, mutta yleensä ollaan oltu kaveriporukalla ja jos on mukana muita kuin läheisiä ystäviä, niin en varmaan halua vielä kertoa.

Mites Hertta, oletko miettinyt meneväsi varhaisultraan vai jaksatko odottaa sinne np-ultraan viikolle 12? Oletteko vielä kertoneet uutisesta kellekään?