Haaveissa Vauva 22

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Wilmalle ja tiitille tsemppiä! Niinkuin täällä on jo lähes vakioksi noussut lause, niin kauan on toivoa kun menkat pysyy poissa eli toivottavasti ei täti teidän luo löydä!

Joo, kyllä se viiva nyt taas näyttäisi haaleammalta kuin eilen. En sit tiiä mitä tarkoittaa, mutta yritetty on, sitä ei voi kieltää :) Vielä kun tänään illalla laitetaan yksi satsi sisään, niin toivottavasti se riittää. Lähden tosiaan huomenaamulla jo ennen kuutta työmatkalle ja mies ei kuulemma meinaa herätä aamupupuiluun. Kumma jätkä! Eli toivottavasti illan annos riittää, jos ovis olisikin vasta tulossa. Ja perjantaina sit vielä kun takasin pääsen.

Sinilijallakin alkaa päivä lähestyä! Täällähän on monta jännättävää tällä viikolla :) Peukkuja ja plussatuulia kaikille!!!

Noa kp 16/32

Huomenta!

Juu, miulla kävi just niin, että ei tullu ku haaleita viivoja... Tummin viiva oli ehkä puolet kontrolliviivan vahvuudesta. Sen tummimman viivan pohjalta sit katoinki, et millon ovis oli... Ja tulosta tuotti. Voi olla, et mie en vaan saanu sitä LH-huippua siihen tikkuun bongattua, että hormonia ei vaan tikutushetkellä ollu tarpeeks paljon, että ois sellanen tumma viiva ilmestynyt... Tikutin yleensä iltapäivällä ja illalla, niin jospa oviksen huippu olikin aamulla, että sillon ois tumma viiva tullu...

G: Vauvasta oon haaveillu jo varmaan muutaman vuoden, mut mies ei vielä tähän mennessä ollut valmis... Viime joulukuussa sitten, kun taas kerran asiaa kyselin, hän sanoi, että okei, heitä vaan ne pillerit pois, tulee jos/kun on tullakseen :) Edellisen miehen kans en todellakaan olisi ollut valmis ja ei kyllä silleen vakavasti ottaen mielessä edes käynyt mikään vauvanyritys... Ja oikein hyvä niin! Kyllä olis ollu maailman pahin vikatikki vauva siihen aikaan... Huh huh! Olin silloin 14-vuotias teini, kun alotettiin seurustelu ja erottiin reilun 5 vuoden yhdessäolon jälkeen... Tapasin muutaman kuukauden päästä erosta nykyisen mieheni ja en onnellisempi voisi kenenkään muun kanssa olla <3 Yhdessä oltu vajaa 7 vuotta.

Halit Wilmalle! Koita jaksaa! Nollaat tilanteen siellä reissussa sitten huurteisen äärellä :)

Sinililjalla tosiaan piinaviikot eessä... Voi vitsi! Pitää miun sit kännyn kautta vaan lueskella teidän uutisia, jos en missään välissä pääse kirjottamaan tänne...

Toivottavasti ei täti eksy tiitille! bdbdbd

Tsemppiä Noa siulle tikutukseen ja miehenkaatoon ;) Ihan varmasti tulosta tulee tästä kierrosta :)

Onkos tämä tuorein lista? Piti kaivaa näkyviin.
Tiitilla on siis the päivä tänään, mikäs tilanne? Ja Wilmalla huomenna.

*tiiti 23.4
Wilma 24.4
Sinililja 27.4.
hippu81 5.5.
Noa 7.5.
Utelias pahalainen 15.5.

Noa, kuulostaa siltä että ootte kyllä urakoineet hyvin, eiköhän se riitä! Jos eilen oli se vahvin viiva, niin ovis on varmaan tänään. Hyvä hyvä!! Kyllä aika oikeasti menee nopeaan, kun sullakin on jo kp 16. Vaikka se ei todellakaan aina siltä tunnu.

Noa, jos viiva oli jo haaleempi ku eilen, ovis on sit jo kohta ohi... Eli eilisestä tikutuksesta n. 24-36 h on ovis. Vielä hyvin on varmisteltu, jos tänäänkin kaadat miehen eli tulosta kyllä nyt pitäisi tulla ;)

Hups, en huomannutkaan tuota Tiitin viestiä. Voi voi, toivotaan että täti tosiaan eksyy matkalla.
Meillä kävi muuten ihan samalla tavalla tuossa "miehen lämmitelyssä". Mä aikani hiostin ja mies siitä aina hermostui. Sitten päätin olla hiljaa (oli muuten ihan kamalaa..) ja se sitten yllättäen tepsikin. Ja suht nopeasti. Vieläkin on se tilanne, että mun miestä ei varmaankaan yhtään haittaa, vaikka tässä menisi vielä useampikin kuukausi, mutta on myös valmis hetikin.

Ai että oireita? Mä oon päättänyt olla kuulostelematta koko ajan kroppaani, koska sain viimeksi niin komeat oireet aikaiseksi. Vähän samaa on kyllä nytkin, rinnat on arat sivuilta ja nännit silleen jännästi kipeät. Ja mahassa vähän nippailee, eilen jopa vihlaisi pari kertaa. Mutta ei kovin paljoa. Voi johtua ihan muustakin. Mulla on ollut aina "helpot" menkat eli korkeintaa edellisenä päivänä vähän niitä enteilevää kipua. Eli senkään puolesta en saa mitään apuja ennen lauantaita. Että odotellaan..

Masokistina tein äsken raskaustestin vaikka selvät merkit siitä ettei raskaana olla. Ja negahan sieltä tuli... En tiedä miksi piti testata, kun yleensä en testaile vaikka kuukautiset olisi myöhässä, viimeksikin myöhästyi 5 päivää ja en testaillut. Tässä kuussahan mulla sattui työmatka oviksen aikoihin ja katselin kalenteria ja huomasin ilokseni että tulevassa kierrossakin työmatkaa pukkaa juuri ovispäiville :(

Kohta pitäis lähteä iltavuoroon ja tenttiin en ole lukenut juuri ollenkaan. Ajatukset pyörii vaan tässä pettymyksessä taas... No onneksi töissä unohtuu kun pääsee touhottamaan muuta. Ihana ilma ulkona!

No voi hitsi... Ainahan se nega on hirvee pettymys ja tulee ihan p*ska fiilis, mut eipähän täti oo vielä paikalle eksynyt, joten tuo nyt ei vielä oo ihan ihan lopullista... :) Niin kauan on toivoo, kun ei oo täti paikalle tullut! Ja jos se sieltä kuitenki tulee, niin sit vaan täysillä kaikkien aseitten kans kohti uutta kiertoa!

Vessassa tuli paperiin tummaa klimppiä...(yök,sorry!)

Onkos jossain lukenut, että jos paperiin tulee tummaa verta eli ns. vanhaa verta voi se olla jotain joka poistuu kropasta ja se ei välttämättä tarkoita vielä tätiä, että vaan se kirkas uusi veri olis täti????

*WISHFUL THINKING!!!* Mä oon säälittävä.....

No ainakaan ei tarvii ootella 2vkoa seuraavaa ovista ku menee aina 1vko tajutessa, että kyllä se nyt vaan se täti oli, eikä mikään varhainen km tms...Hehe...

Wilma ja kp28 vielä

Tuosta klöntistä en osaa sanoa muuta kuin oman kokemukseni perusteella. Mun kuukautiset ovat olleet koko sen ajan kun ehkäisylaastarin lopetin niukat. Vuotoni on siis pelkästään sellaista tumman punaista/ ruskeaa limaa ja klönttejä. Aionkin mennä reissun jälkeen gynelle selvittelemään asiaa. Pohdiskelin itsekseni, että limakalvoni ovat joko hyvin ohuet tai hyvin paksut, mikä sitten aiheuttaa tämän...

Ovista en vielä eilen bongannut, katsotaan tänään uudelleen.

Joo se voi hyvinkin olla että ovis on jo mennyt. Pitää kuitenkin vielä tänään varmistella ja toivoa että tuloksia syntyy.

Wilma: Kyllä minäkin muistan noin jostain lukeneeni. Toivotaan parasta!

Lilianille tsemppiä oviksen metsästykseen!

Oon nyt siis 28.v, mulla ei ole vielä lapsia, mutta olen terve, mulla on työpaikka, ihana mies ja uusi ihana asunto. Aika helvetin hyvä saldo, vai mitä? Ja uusi mahtava tukka by the way...:)
Ihan loistavasti kirjoitettu, Wilma! Mä sain tosta pätkästä kauheen inspiksen kirjottaa vastaava tilannekartoitus. Totesin että vaikka välillä keljuttaa milloin mikäkin asia, niin oikeesti täytyy kyllä olla todella tyytyväinen elämäänsä ja siihen mitä on 'saanut aikaan' =)

Prätkämimmille pahoittelut rakkaan ystävän menetyksen takia. Ja kaikille niille joilla täti on taas tupannut kutsumatta kylään. Tsemppiä ja pää pystyssä uusiin haasteisiin tikkuineen ja greippimehuineen!

Puhaltelen täältä hurjia plussatuulia kaikkien saldoja parantamaan!

Täällä rv 15+4 ja häihin 11 päivää aikaa - kääk =O

Helmille onnea häihin!!!Näkyykö sun mahasi jo??Millainen puku??Kerro heti kaikki???Missäs ketjussa nykyisin kirjoitteletkaan???

Täällä täti ei ole vielä hyökännyt....kohta aion lähteä töistä kotiin pakkaamaan ja sitten vaihdan vapaalle. ;) Varmasti mielikin tästä muuttuu iloisempaan suuntaan kun huomenna jo ihastelen Dublinin maisemia huurteisen äärellä...

Mites muuten tytöt, ootteeko miettineet, että pitäisikö meidän ketjulaisten tavat livenä?? Vai haluatteko pitää tän ihan nettituttavuutena vain?? Voipi tietty olla, että hohto tästä häipyisi jos tavattaisi, mutta mua kyllä kiinnostaisi nähdä minkänäköisiä te olette...Voitaishan me tietty täällä palstalla kuvailla itseämme...???

Hiphei...

Helmille onnea häihin!!!Näkyykö sun mahasi jo??Millainen puku??Kerro heti kaikki???Missäs ketjussa nykyisin kirjoitteletkaan???

Täällä täti ei ole vielä hyökännyt....kohta aion lähteä töistä kotiin pakkaamaan ja sitten vaihdan vapaalle. ;) Varmasti mielikin tästä muuttuu iloisempaan suuntaan kun huomenna jo ihastelen Dublinin maisemia huurteisen äärellä...

Mites muuten tytöt, ootteeko miettineet, että pitäisikö meidän ketjulaisten tavat livenä?? Vai haluatteko pitää tän ihan nettituttavuutena vain?? Voipi tietty olla, että hohto tästä häipyisi jos tavattaisi, mutta mua kyllä kiinnostaisi nähdä minkänäköisiä te olette...Voitaishan me tietty täällä palstalla kuvailla itseämme...???

Hiphei...

Kiitos Wilma =) Kyllä täällä jo masu pömpöttelee, mutta kyllä se on vielä enemmän sellasta turvotusmeininkiä joka tulee ja menee. Välillä on aamulla ihan littee masu ja sitten taas illalla ihan rantapallo =O

Tässä mun puku:
http://www.stilissima.fi/stilissima/products.php?i=1&m=930142&g1=930142&g2=45f43a&p=300bbe&n=5

Kunnon korsetin ostin tonne alle, sillä pitäis pysyä masu kurissa ja korvit kohdallaan hääpäivän ajan... Sen jälkeen tilauksessa iso vauvamasu ;)

Ihanaa reissua vielä, Wilma!

Hiljasta on ollu...

Mut mie sanon nyt vähäks aikaa heipat! Lähden lomalle ja palailen linjoille 6.5, jos nyt en aiemmin pääse jonkun koneelta viestiä laittamaan... Ens viikon ti tosiaan pääsen ultraan, joten saa nähä onko tuolla alhaalla jotain elävää vai ei... Pitää toivoa parasta!

Peukkuja jännäilijöille! bdbdbd

*tiiti 23.4
Wilma 24.4
Sinililja 27.4.
hippu81 5.5.
Noa 7.5.
Utelias pahalainen 15.5.

Hertta 5+6

Onpas täällä ollut hiljainen päivä. Onko kaikki olleet nauttimassa ihanasta kevät säästä?

Mites kävi Lilianin ja Noan oviksen metsästyksen kanssa? Millaiset tulokset testeissä tänään?

Hertalle hyvää lomaa, Wilma onkin jo ulkomailla :)

).( kp 27/26 ja menkkoja odotellaan edelleen. Tänään jo juili vähän alamahaa, alkaakohan ne sitten huomis aamuna. Kävin parin tunnin lenkillä parantamassa maailmaa ystävän kanssa ja tuli parempi mieli. Hyvä seura, parempi mieli ;) Ei kai sitä muuta voi kun suunnata uuteen kiertoon.

Mikäs Sinililjan oiretilanne?

Hyvää yötä kaikille haaveilijoille.

Peukkuja jännäilijöille! bdbdbd

Wilma 24.4
Sinililja 27.4.
hippu81 5.5.
Noa 7.5.
Utelias pahalainen 15.5.

Poistin itseni jännäyslistalta, kun tänä aamuna alkoi kp1. No eikun eteenpäin.

Voi harmi Tiiti! Mutta tunnet näköjään hyvin kroppasi, kun osasit tuon ennakoida jo hyvissä ajoin. Koita jaksaa, kohta on taas ovisaika.. niin se elämä rytmittyy..

Niin, miten kävi oviksen metsästäjille?

Täällä vielä koitetaan odotella muutama päivä. Vatsassa on ollut kaikenlaisia tuntemuksia, lupaaviakin. Mutta on myös ollut vatsa sekaisin parina iltana eli siitä ne vihlaisut on varmaan johtuneet. Koitan nyt seurailla noita lämpöjä, vielä ovat koholla. Jos ne ei tuossa viikonlopun aikana laske, niin sitten testaan. Jos laskee, niin en. Mutta tässä on tosiaan vielä pari päivää aikaa, tilanne voipi kiepsahtaa kumpaan suuntaan tahansa.

Niin, Wilma on vissiin siellä guinessia maistelemassa, raportti saadaan varmaan vähän myöhemmin.
Helmille tsemppiä hääjärjestelyihin! Ja onnittelut jo etukäteen!

Sinililja kp 26/28