Haaveissa Vauva 33

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias pahalainen

Vieras
ÄNNÄYSLISTA:
Sinililja 10.10.
Myy80 12.10. (?)
Wilma 14.10.
hensku 16.10.
Miini 19.10.
Utelias pahalainen 24.10.
vilukisu 28.10
Prätkämimmi

VAUVAHAAVEILIJAT:

Aurora81, 26/25, Y 03/08
Hensku, 23/22 tjot
Miini -81, 27/27 Y 07/08 (TJOT 02/07)
Myy80, 28/28 Y 03/08
Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Tuuli79, 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Utelias pahalainen, 30v/31v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Vilukisu 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)
Wilma80, 28v/27v, TJOT 10/07

++++++Plussanneet++++++++

-Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Sacha 28v, plussa 03/08
Ainikki plussa
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08
~Miisa 26/26, Y 4/08
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu, plussa 06/08
hippu81, y 08/07, plussa 07/08
Liisaleena, 25/28 Y 11/07

Heiiip ja iltaa....Tultiin just kotiin kaveriparin luota (se jolle järkkäsin baby showerit)jotka sai ihanan pojan 2,5 vkoa sitten. Buhuu ja yhyy...on fiilis....Poika oli ihana ja niin kiltti, pidin sylissä ja syötin häntä kahteen otteeseen. Mä en kestä jos en koskaan saa tuota kokea...itkeä pillitin autossa matkalla kotiin. Tälle parille kaikki kävi niin nopeasti ja synnytyskin oli nopea, joskin raju....Kaveri onneksi tietää tästä ja on hengessä mukana. Silti on kumma olo, kun olisin jotenkin "se" kummajainen, lapseton nainen. Kaikki tietää et oon halunnut lapsia jo miljoona vuotta ja enemmän kun kukaan muu ja silti niitä ei vaan ilmaannu. Vielä pitäis 5pv odotella kunnes menkat alkaa ja nehän alkaa niinkuin aina aiemminkin.

Ihan kumma olo. Luottavainen siitä, että joskus vielä tärppää, mutta silti en näe sitä hetkeä mielessäni. Olen iloinen, mutta kateellinen, iloinen, mutta surullinen. Ja ihan vitun väsynyt olemaan surullinen...Tää on niin perseestä.

Tässä tämmöinen kiva pikku valitusvirsi kun ei oikein oo muuta sanottavaa...

T. Lapseton täti-Wilma, (toivottavasti ei ikuisesti!)

Juu Wilma, kaukana se päivä taitaa sit olla mullakin. Kohta meidän pitää varmaan ostaa yhdessä talo sun kanssa ja haalia se täyteen kulkukissoja ja alkaa sähisemään niiden kanssa ohikulkijoille. Siis sellasta ihan tyypillistä lapsettomien tätien touhuja... XD
Miehetki on heivatta ja mahd pian, sillä vain lapseton vanhapiikatäti kuulostaa uskottavammalle kuin pelkkä lapseton täti! Nih!!!!

Vilukisu, älä karkaa mihinkään taustailemaan, kirjoittele täällä vain tuntemuksiasi! Toivon todella että miehesi miettii asioita ja päätyy sinun kannaltasi positiiviseen lopputulokseen. Sinis taisikin kirjoittaa siitä että jos viettää aikaa lapsiperheiden kanssa niin kannattaa tosiaan valita seuraksi ne perheet joissa lapsi ei ole täysi riiviö, muutoin voi vaikutus olla päinvastainen. Vaikka mä olen lapsirakas niin kyllä muakin ottaa hermoon muiden huutavat tenavat, lohdutuksena olen kuullut että oma huutava tenava ei ärsytä läheskään samalla tavalla...

Mikäs Sinililjan tilanne? Päiväraporttia kaivataan. Entäs Myy, jännät päivät alkaa sielläkin olla käsillä.

ON: kp11/25-27. limaklöntti havaittu tänään paperissa (joo-o kyllä täälläkin vessapaperia vahdataan :) ja iltapuuhastelut selvillä. Eilen olin tosi myöhään kotona, enkä jaksanut ajatellakaan seksiä joten ei ihan jtp-taktiikalla mennä... Kroppa toimii kuin kello, miksi se vauva ei voi jo löytää tietään munkin masuun?

Mukavaa viikonloppua kaikille. Tulkaahan linjoille.

Heipä hei!

Toi Wilman kuvailema kumma olo osuu kyllä aika nappiin. Puit hyvin sanoiksi sen miltä tuntuu.

ON: Täällä ei taas vaihteeksi tuhruillakaan, tuhrua tuli eilen ja vaan tasan sen kerran paperiin. Nyt taas tulee paksua vv. Tosi kivaa tutkia noita, kyllä sitä paperia tällä hetkellä katsotaan melkein suurennuslasin kanssa. Kraah.

Tiitille sattu ovis mukavasti perjantaille :)

Tulkaahan linjoille!

Vitsit mä vieläkin fiilistelen sillä et Liisaleena plussas :) Jotenkin se antaa toivoa onnistumisesta pitkänkin yrityksen jälkeen.

Huhhuh, kauheesti oli tullu taas tekstiä siitä, kun viimeksi koneella kävin..

Liisaleena, se olin minä joka puhuin viimeksi linjoilla ollessani varhaisesta tissikivusta.. Tissioireet täällä siis ovat taas aivan kauheet.. Viime kierrossa alko kans suht. aikasi, mutta tässä kierrossa tissit älähti kipeeksi heti oletetun ovulaation jälkeen. Noin viikon olen jo kärvistellyt tämän säryn kanssa ja toinen mokoma on vielä edessä. Aivan järkyttävää.. Liivit kun löysää pois, niin melkein itku taas pääsee.. Aijjai..

Siinäpä tuli noi tissioireet taas, muuten olen täysin oireeton. Paitsi on mulla koko ajan nälkä, mutta saattaa kyllä liittyä muutenkin tähän kierron vaiheeseen. Ainahan tissit vähän aristaa ennen menkkoja, mutta yleensä alkaa vasta pari päivää ennen vuotoa.

Hitto, pitäis joka kuukausi kirjottaa johonki kalenteriin ylös, että mitä tapahtuu millonkin, niin osais aina verrata sitten, että mikä enteilee menkkoja ja on normaalia.. Ei tartteis sitten arpoo, että missä kierron vaiheessa mun kropassa tapahtuu mitäkin!

Taitaa olla kp26

Kyllä Wilman olo on hyvin kuvailtu! :) Multa tosin puuttuu tällä hetkellä luottamus plussaan, mutta eiköhän se sieltä taas löydy. Niin ja koopee kakkosta viedään täällä jo komeasti. Näköjään mullekin alkaa sitten tulla tota tuhruttelua, ei ole aikaisemmin ollut enkä ollenkaan tykkää siitä. Mä inhoan muutenkin menkkoja, koko ajan sellainen olo, että nyt jostain vuotaa läpi.. Yök.

Me ollaan kanssa menossa ensi viikolla lastenkutsuille ja ahdistaa jo etukäteen. Ihan kiva nähdä ihmisiä, mutta olemme ainoa lapseton pariskunta siellä ja joudumme siis sivusta katselemaan muiden perheonnea.. ei kivaa. En haluaisi mennä, vaikka haluankin.. Ja menen kyllä, aina siellä mukavaa on, mutta ahdistus etu- ja jälkikäteen on suuri. Mulla oli jo tuossa välissä parempi jakso, en ahdistunut yhtä paljon, mutta nyt näköjään taas.

Menkäähän nyt joku Liisaleenan seuraksi tuonne kesämammoihin! Mä kyllä yritin, mutta ei mua huolittu.. taaskaan. Mun seuraava mahdollisuus onkin sitten vasta elomammat, jee.. Aion viikonloppuna jutella miehen kanssa noista tutkimuksista tai lähinnä siitä, josko jo soittelisi julkiselle ja vähän kyselisi tilannetta. Yksityinen tulee niin kalliiksi ja toisaalta olisihan meillä periaatteessa tässä vielä aikaa odotella niitä julkisen aikoja. TK:sta olen vaan kuullut niin paljon huonoa, mutta sieltähän sitä on aloitettava. Saapi nähdä mitä mies tuumaa.. on ollut teoriassa ihan myöntyväinen, mutta tiedä sitten mikä on reaktio, kun asia oikeasti tulee eteen. Mutta musta tuntuu nyt sille, että haluaisin asian eteenpäin mahd. pian, sillä käytännössähän se varmaan menee kuitenkin ensi vuoden puolelle. Ja sittenhän se vuosi on jo täynnä.

Mä en ole muuten vielä ehtinyt itkemään tätä tätiasiaa, kun oon tullut joka ilta vasta ysin jälkeen kotiin. Tänäänkin on menoa, joten voipi olla että huomenna purkaantuu.. Eilen illalla en halunnut koko asiasta puhua, sillä oli pakko mennä lähes suoraan nukkumaan ja tiedän jo kokemuksesta sen, että kun ne padot auki päästää (yläpäästä tällä kertaa.. ;), niin siitä ei loppua heti tule.

Mutta kaikesta huolimatta mukavaa viikonloppua!
Sinis kp 2/27

No en mä näköjään minnekään osaakaan karata täältä, eli sorry girls, ei toivoakaan että näin helpolla oisitte minusta päässeet! ;)
Vauvakuumeilen sit täällä kun en voi kotona enkä "julkisesti" kuumeilla, ettei miehelle tule "petetty" olo, lupasin olla kuumeilematta ja sit kuitenkin. Siis ihan oikeesti nyt yritän panostaa parisuhteeseen ja työntää vauvahaaveet syrjään, mutta ei se estä elämästä teidän mukana toivossa! Ja kun ihan oikeestihan se vauvakuume ei käskemällä häivy, mutta pidän sen poissa päivänvalosta purputtamalla teille täällä.

Tiiti: Ei ois joo huippuidea viedä mun kultaa mitään parkuvia kakaroita kaitsemaan. Hän ON todella lapsirakas, puuhailee mielellään esim. kummilastensa kanssa. Tosin ei ehkä ihan vauvojen kanssa osaa hirmu luontevasti olla, mutta sit parista vuodesta ylöspäin.. Eihän sitä itsekään jaksa kauheen pitkään itkeviä/kiljuvia lapsia, mielellään ne tuuppaa äitiensä syliin siinä vaiheessa. Sori vaan, oon varmaan maailman onnettomin vauvakuumeilija tässä suhteessa... Mutta uskon niin minäkin, ja olen huomannut, että jotenkin äitien korvat sopeutuvat siihen lasten itkuun ja ääntelyyn, niin ettei ne ihan joka inahdusta huomaakaan. :) Kyllä luontoäiti opastaa ja tikanpojan puuhun ajaa ja vaikka mitä!

ON: mulla kans vv:t runsastuneet ja tää eka kierto km jälkeen vaikuttais tähän mennessä ihan normaalille. Väliäkös sillä, kun ei tarvii ovislimoja nyt bongailla, mutta eikai siitä haittaakaan ole jos kierto toimii ja sen (kiertonsa) tuntee?

Plussatuulia teille muille!

Pahoittelut Sinikselle, toivottavasti mieli on jo parempi. Nyt varmasti tuntuu että kuukauden tauko on vuoden tauko, mutta nopeastihan se menee. Ehkä helpottavaakin pitää kuukausi taukoa kaikesta stressaamisesta ja oireiden kyttäämisestä. Ilman tuollaista pakottavaa syytä lepotaukoa ei varmasti tulisi otettua... Mietin noita teidän tutkimuksia, jos aika julkisille menee kauaksi, niin suostuisikohan miehesi tutkituttamaan näytteensä yksityisellä. Helsingissä ainakin felicitas tutkii näytteitä eikä hintakaan ole päätä huimaava: noin 50 euroa. Sullahan on säännöllinen kierto ja ovulaatioita olet bongaillut joten tuntuisi siltä että sinulla on kaikki "kunnossa". Voimia lastenkutsuille, yhdyn täysin kuvailuihisi tunnetiloista. Ahdistaa mennä, paikan päällä on ihan kivaa, mutta taas jälkeenpäin ahdistaa. Pahinta on tyhjän sylin tunne, muuta lähtevät pienokaisineen kotiin ja itse lähtee tyhjän sylin kanssa. Tuollaiset tapaamiset konkretisoivat juuri sen mistä sitä jää paitsi...

Henskulla on jännät paikat. Mikäs on tilanne siellä tänään?

Entäs Myy, Wilma??? Teilläkin on jännät paikat käsillä. Kohta selviää tuottiko Wilman akupunktio tulosta :)

Eipä tosiaan oman kropan tuntemisesta mitään haittaakaan ole. Ja eihän sitä tiedä jos Vilukisun mies repsahtaisi juuri oviksen aikoihin :) Ja kun ovisaika on tiedossa tiedät ainakin milloin käyttää niitä treenaamiasi lantionpohjalihaksia :)

).( kp 13/25-27. Seuraavassa ovulaatioraporttia: ovis oli varmaan eilen, sillä eilen aamulla lämmöt oli 36,1 (normaalisti 36,2) ja tänään olivat 36,4. Toisaalta tämän aamun mittaus tapahtui vasta klo 8.40, kun normaalisti mittaan seitsemän aikaan. Limoista olisin voinut arvata oviksen perjantaille, mutta eilenkin limaili vielä vähän. Kipuja oli perjantaina ja eilen ehkä vielä enemmän pisteli vasemmalla alavatsalla. Uskon (ja toivon) kyllä eiliseen ovikseen, eikös ne lämmöt sen luotettavimmin kerro? Perjantaina nimittäin tuli pakollista menoa ja sekstailu jäi, eilen onneksi aktivoiduttiin... Tässä kuussa ei kyllä saada kiitettävää arvosanaa aktiivisuudesta: ovisviikolla seksiä tähän mennessä ainoastaan kp 8 j 12, tänään varmaan vielä varmistellaan. Mutta nyt vaan odottelemaan taas kaksi piiiitkää viikkoa, huoh... Elämä menee kahden viikon jaksoissa: aika ennen ja jälkeen oviksen. Mullekin kuukauden pakollinen tauko voisi tehdä hyvää :)

Sunnuntai-iltaa,
tulin tänne kurkkimaan oiskos mitään hyviä uutisia. Mutta Sinikselläkin vaan täti taas kylässä, voi itku.

Vietin tässä fiksusti aikaa tonkimalla kaikki kirjoitukseni Alkumetrit & Haaveissa vauva ketjuista ja keräsin ne yhteen tekstitiedostoon. Ekat jutut oli viime lokakuulta, voi kun sitä oli niin luottavainen silloin, ja luuli, että heti tärppää kun pillerit lopettaa... 60 sivua (A4) niitä juttuja kertyi. Siitähän melkein jo romaanin sais. Esikoista kuumeillessa ja odottaessa pidin päiväkirjaa, ja nyt on ollut vähän huono omatunto, kun en oo jaksanu kirjotella enää päivikseen. Kai sitä saa niin hyvin tunteet purettua tänne palstalle :)

Mitäs muut jännäilijät? Hensku, onko tissioireet säilyneet? Myyllä tänään jännäyspäivä, mitä kuuluu?

Mä näin unta, että Miini on raskaana! :) Te alatte jo tunkea mun uniinkin.. pelottavaa.. ;) Selitykseksi voin sanoa, että mä nukun nykyään aina su-ma välisen yön tosi levottomasti ja näen outoja unia. Muistan, että Miini hämmästeli täällä, että eihän hän edes ovuloinut ja minä olin siitä erittäin katkera.. tyyppi ei edes ovuloi ja on silti raskaana, miksen mä ovuloivana ihmisenä onnistu? :DD Toivotaan, että se oli enneuni!

Me juteltiin miehen kanssa niistä tutkimusasioista viikonloppuna ja kyllä hän on valmis menemään, jos minä niin haluan. Mutta hän ei itse vielä ilmeisesti haluaisi tai siis ei koe, että vielä tarvitsisi. Mutta suostuu kyllä. Pitää nyt vielä vähän katsoa. Viikonloppu oli aika kamala, iski kunnon masennus, mutta nyt tää asia on taas itketty pois. Tuntui taas, että joku etappi on saavutettu. Mietin mm. sitä, että ei meillä ole ensi kesänäkään vielä vauvaa.. vaikka viime kesänä jo monen asian yhteydessä mietin, että miten sitten ensi kesänä nää tehdään sen vauvan kanssa ja kuinka kivaa se on. Että kaikkea tällaista on tullut mietittyä viime päivinä, kun olen itsesäälissä rypenyt.
Mutta ehkä tää pakollinen tauko tekee hyvää, en tiedä. Mies jo ihan tosissaan lauantaina mua lohdutellessaan oli tulossa mukaan työmatkalle, jotta voidaan jatkaa projektia.. :) Ei se ihan ollut mun pointti tässä asiassa, mutta ihan suloista kuitenkin! Mutta ei siis todellakaan tule mukaan. Musta tuntuu, että mä oon jotenkin ajautunut umpikujaan enkä tiedä mitä tekisin. Työt vähän tökkii, mun kaikilla hyvillä ystävillä on lapsia tai he ovat raskaana ja ei-lapsellisilla ystävillä taas on ihan muut kiinnostuksen kohteet. Mä tunnen itseni ihan väliinputoajaksi.. mua kiinnostaa paljon enemmän näiden lapsellisten ystävieni seura, mutta samalla se koko ajan muistuttaa mua siitä, mistä itse jään paitsi. Mut sit en kuitenkaan jaksa myöskään näiden toisten kaikkia touhotuksia, ne tuntuu mulle niin kaukaisilta. Voi voi, ei ole helppoa tämä elämä!
Mutta kyllä täältä taas jo ollaan nousemassa! :) Ja kuukausi menee varmasti nopeasti.

Ai Liisaleena on tehnyt romaanin? :) Hauska idea! löytyi tosiaan varmaan paljon tekstiä. Mäkin oon joskun lueskellut noita vanhoja ketjuja, niitä on aika monta..

Mutta mukavaa viikkoa! Menkäähän nyt joku Liisaleenan seuraksi tuonne odotuspuolelle! Ja älkää hylätkö meitä kokonaan, jooko?

Sinis, joka ei nyt laske kiertopäiviä, mutta tietää silti että nyt on menossa kp 5.. vaikka ei edes haluaisi tietää.. ;)

Sinis: Joo, on se kumma miten nuo kierotpäivät jotenkin piirtyy mieleen... Mutta tosiaan, voihan se olla että teillekin tekee hetken hengähtäminen tästä projektista vaan hyvää. Panostatte tämän kuukauden parisuhteeseen luvan kanssa. Ei tule miehellekään sitä tunnetta että teette "vain" vauvaa yhdessä. No, ei miehesi sitä mieltä todellakaan tunnu olevankaan, mutta nimimerkillä "kokemusta" voin sanoa että en suosittele asioita (kenenkään) päästävänkään siihen pisteeseen.

Mistä taas hyvä aasinsilta omaan paisuvaan (mutta väärästä syystä!) napaan: Meille teki todella hyvää tää päätös. Ainakin toistaiseksi, jatkohan riippuu siitä miten mä maltan olla höyryämättä. (-Ja haluanko edes olla?)
Nyt on ollut kuitenkin oikeaa mini-kuherruskuukautta siitä lähtien kun julkistin päätökseni. Ukkoa saa oikein hätistellä kimpusta. Muutos esim. kahteen edeltävään viikkoon kuin yöllä ja päivällä. Ja vilukisu kehrää! ;)
Tiiti: Se kai se olis se ihanteellisin tilanne että pääsis tähän läheisyyteen ja aktiivisuuteen vauvaa "yrittäessäänkin". En kai mä tätä voi oikein kenellekään vauvakuumeilevalle suositellakaan, kuka nyt haluis "lopettaa" yrittämisen, mutta ei tää nyt ihan niin paha juttu ollutkaan kuin pelkäsin. Ainakaan toistaiseksi! Tsemppiä ja rakkautta (ja rakastelua :) teillekin myös niille muille kuin ovis viikoille. Ja ps. Minusta 3krt/vko on jo aika hieno saavutus!?!

Myy ja Wilma: Raporttia pliiiiis, teillä taas ännäyspäivät nurkilla. bd bd bd bd bd

Tsemppihaleja kaikille teille!

Halit sinikselle! Mäkin toivon että se oli enneuni. =) Mä itseasiassa olen koko viikonlopun kuvitellut olevani raskaana vaikka miten koitan itelleni toista vakuuttaa. Taas tiputaan korkealta ja kovaa. KUN ne menkat alkaa ehkä keskiviikkona ehkä myöhemmin. Ja tiedän että kohta itketään taas.. Miksei sitä koskaan opi? Noi sun fiilikset on kyllä tuttuja täälläkin. Mulla on fiilis että jutut kiertää kehää ja päällimmäisenä ajatuksena on aina tämä tuskastuttava odotuksen odotus.
Ihanaa kun sun mies on täysillä mukana! Teki varmaan gutaa tuo keskustelu.

Missä Myy luuraa? Onko kiire?

Sorry tuli keskeytyksiä ja pitää mennä, tuli varmaan sekavaa juttua taas. Koittakaa kestää...

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille. <3

Täällä ei mittään mielenkiintoista...koetan visusti olla ajattelematta "koko asiaa" niin ei tulis sitten taas niin hysteeriseksi huomenna kun "ne" alkaa...Tuhruja ei onneksi oo tullut eli eikös se ole hyvä merkki. Kp3 on sitten ne uusintaverikokeet edessä...

Kattoko kukaan la (tulee ti uusintana) "Sano että rakastat"?? Aika epärealistinen (tai realistinen?) juttu siinä tapahtui, en uskalla kertoa jos joku muukin seuraa ko. sarjaa.

Mun uudessa hedelmällisyyskirjassani sanotaan, että kropalla voi kestää 6vkoa-3kk tottua akupunktion positiivisiin vaikutuksiin joten mitään "kivaa ylläriä" ei kannata odottaa vielä. Ja mun tuurilla ei muutenkaan...

Jatketaan "muiden asioiden ajattelua"....
Wilma kp29/30

No hyvä, että Vilukisu kehrää tyytyväisenä! :)
Ja kyllä täälläkin on pitkään jo ollut fiilis, että tässä sitä vauvaa nyt tehdään oikein urakalla.. ei onneksi pelkästään sitä, mutta aikamoiseksi väkisin vääntämiseksi on meinannut viime kuukausina mennä.. että ehkä ihan hyvä tällainen pikkubreikki.

Mä oon katsonut sitä sarjaa ja arvaan mitä Wilma tarkoitat. VAROITUS: NYT TULEE JUONIPALJASTUS!!! eli hypätkää yli..
Mun gyne sanoi kanssa viimeksi, että hänen mielestään yllättävänkin monille on käynyt juuri niin, että hoitojen välissä on tullutkin yllättäen luomuna raskaaksi. Että kaipa se on myös ihan realistinen vaihtoehto.

Ja hyvä, että Miini on raskaana! :) Vaikka mä myönnän olleeni siinä unessa(kin) vähän kateellinen ja harmissani, niin toivon silti et se olisi ollut enneuni :) Hyvä hyvä!!

Myy???? Muut????
Sinis

kiitos kysymästä, tissioireet on edelleen tallessa ja eikun pahenemaan päin vain.. Sori nyt tulee yksityiskohtia, muttamutta.. Nää on ihan kovat. Kipeet ja kovat. Painavat.. Tietysti olen raskaana. Ihan varmasti! Ja kun menkat alkaa torstaina, niin kylläpä pudotaan korkeelta..

Miten muut lähipäivien jännääjät? Myy ja Wilma? Miinikin viikonloppuna? Oireita onko kellään?

Voi, että...Sinikset jutut kosketti...jotenkin ihan samat fiilikset.. Arvaatte varmaan...Kp 2 täällä. Masentaa aika kovasti...eikä ole oikein vauvajuttuja jaksanut miettiä (koko ajan mielessä, kelaan, että mitä vikaa ja missä/kenessä). Miehen kanssa oli jällen hyvä keskustelu...ihanaa, että hän ymmärtää mua niin hyvin. Mies pelkää, että mikäli yrittäminen pitkittyy, se alkaa vaikuttamaan meidän suhteeseen. En siis usko,mutta ainahan kaikki on mahdollista, voi, kun meistä ei tulis katkeria...

Ja mies ymmärtää hyvin mikä mua tässä myös ahdistaa..Olen siis jo työelämässä ollut "tarpeeksi" ja breikki tekis hyvää..nyt ei sit oikein osaa "suunnitella" elämäänsä,kun vauva-asia on mielessä. Koska kyllä se vaikuttaa...jos pääsisin siihen kouluun ensi vuonna,olisi hyvä käydä se alusta loppuun..ilman keskeytyksiä ( syyt: se maksaa ja se olisi todella tärkeä juttu mun työlle/työpaikalle). En tiedä olen välillä niin hukassa...:( Miksi tämä ei voi onnistua???? Pelottaa, että ei ikinä saada lapsia...

Mua muuten ärsytti M.Fingeroossin kommentti, että mikäli se raskaus olisi ollut suunniteltu, keskenmeno olisi tuntunut pahemmalta menetykseltä... Pitäs suunsa kiinni kokonaan, jos ei ole mitään fiksua sanottavaa..

Vilukisun elämä kuullostaa hyvältä. Ihanaa, että olette omia "himokkaita" itsejänne...:D

Ja Henskun tissit on ainakin raskaana...:)

Sano,että rakastat oli/on ihan hyväsarja...katsoin sen kesällä canalilta... (silloin mietin, että toivottavasti meidän yritys ei mene tuohon...paniikkia alkaa olla ilmassa) Mut sillähän oli ihan hyvä "loppu"...

By the way...kattelin eilen Strömsötä ja siellä "lepuuteltiin" lihaksia piikkimatolla...siis sellaista fakiirihommaa...:) Ja meikäläinen meni ja tilasi sellaisen maton, niin pääsen piikkimatolle pötköttelemään kotioloissa (josko siitäolis apua mu stressiin ja lihasjännitykseen...narskuttelen nimittäin myös hampaitani...). eli melkein akua...

Myy aka. hana, (valuu ja KUNNOLLA)

Mä en tajua yhtään mitään eikä musta tunnu miltään,näenköhän unta. Testasin jus ovistestillä plussan ja sit jotenkin tein myös r-testin iltapissasta (huom!) ja siihen tuli haalea viiva!!!OM MY FUCKING GOD!!

En uskalla sanoa, tehdä tai ajatella yhtään mitään tästä...nyt on siis kp29/30....Mies on pumpissa....Apuaaaaaaa!Mitä mä teen???Mussahan on vikaa ja olen lapseton!!

Testaan uudestaan keskiviikkona. En osaa nyt sanoa muuta kun tää tilanne on niin epätodellinen. Häviääköhän se viiva siitä tikusta??

Emmä tiiä onko se siis oikea plussa kun ei oo koskaan aiemmin ollut....voihan ne mankat vielä alkaa???Ja aika haalea on mut selkeästi paljaalla silmällä sen näkee, yritin kuvata mut zoomi ei ollut tarpeeksi tarkka.

En osaa sanoa mitä tapahtui kun se FSH hormonitasokin oli siinä kunnossa viime kierrossa, että "munasarjat oli hiipumassa", vaik sehän voi heittää joka kierrossa. Siksi mä en tätä tajuakaan....keksinköhän kaiken??Akupunktiota tosiaan 3krtaa peräkkäin ennen ovista ja sit ehkä olin vähän rauhallisempi kun saatiin tietää missä vika. Seksiä oli kp15-16 ja sitä ennen.

Mä en tajua tätä yhtään....onko siis olemassa mahdollisuus, että olis tärpännyt??Teenkö toisen testin jo huomenna vaiko vasta ke??Nyt yht´äkkiä en tiiäkään mistään mitään....Apua apua!!!

Mitään oireita ei ole....niinkuin ei koskaan ennen menkkoja. Huomenna pitäis menkkojen alkaa kertarytinällä.Pelottaa siis hiukan...